Премини към съдържание

Outlander 2004 бензин-газ 136 к.с пали и гасне при студен мотор


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!Горд собственик съм на Mitsubishi Outlander 2004 бензин-газ 136 к.с ,но ето какво ми се случи.При студен двигател колата пали оборотите падат до нула и колата гасне. Като е запаля на ново и подавам газ постояно до като колата загрей до работна максимална температура и пусна педала на газта оборотите са много ниски 300-400 но не гасне двигателя.Какво става някой може ли да ми каже? Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Горд собственик съм на Mitsubishi Outlander 2004 бензин-газ 136 к.с ,но ето какво ми се случи.При студен двигател колата пали оборотите падат до нула и колата гасне. Като е запаля на ново и подавам газ постояно до като колата загрей до работна максимална температура и пусна педала на газта оборотите са много ниски 300-400 но не гасне двигателя.Какво става някой може ли да ми каже? Благодаря предварително.

Стъпковия мотор не ви работи, или т.нар. МПХ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената на това стъпково моторче каква е?

.....последно го мярках за около 450-60 лв.........но във вашия случай може да е и драйвера за упр. на МПХ ,който се намира в ЕКУ-то......за това, първо си замерете вашето МПХ и тогава ще видиме.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях при колегата който преди година и половина ми изчисти това моторче и околността (забравих как се казва мястото където стои това моторче ) нещата се оправиха, но той каза , че е време за ново или втора употреба, но сега това което вие ми пишете е интересно , защото на мен като пълен делитан в тази област нищо не ми говори, може би трябва да го попитам за този вариант и за какво става въпрос.Благодаря за информацията 👍👍👍

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Навремето ,когато си карах Нисана на газ , си го чистех всяка година и половина- две ,когато почнеше да ми прави подобни проблеми и нещата се оправяха. Просто при каране на газ , се натрупва нагар и боклуци . С обикновен спрей за почистване на карбуратори и клечки за уши си го чистех сам. Пълниш го ,оставяш да покисне половин -един ден и после почистваш.После всичко е О.К.

Като имаш в предвид ,че си карах поне по 30-35 х.км на година , съответно проблема ми излизаше през година-две.При по-малко каране мисля ,че ще се удължи периода.

Да чукна на дърво , с Аутлендера още не съм имал този проблем, но явно трябва да се разчета ,къде се намира стъпковият мотор :)

Редактирано от kolioeng
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...