george75 Публикувано 11 август 2015 Сподели Публикувано 11 август 2015 Здравейте колеги!Горд собственик съм на Mitsubishi Outlander 2004 бензин-газ 136 к.с ,но ето какво ми се случи.При студен двигател колата пали оборотите падат до нула и колата гасне. Като е запаля на ново и подавам газ постояно до като колата загрей до работна максимална температура и пусна педала на газта оборотите са много ниски 300-400 но не гасне двигателя.Какво става някой може ли да ми каже? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 август 2015 Сподели Публикувано 11 август 2015 Здравейте колеги!Горд собственик съм на Mitsubishi Outlander 2004 бензин-газ 136 к.с ,но ето какво ми се случи.При студен двигател колата пали оборотите падат до нула и колата гасне. Като е запаля на ново и подавам газ постояно до като колата загрей до работна максимална температура и пусна педала на газта оборотите са много ниски 300-400 но не гасне двигателя.Какво става някой може ли да ми каже? Благодаря предварително.Стъпковия мотор не ви работи, или т.нар. МПХ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
george75 Публикувано 12 август 2015 Автор Сподели Публикувано 12 август 2015 Цената на това стъпково моторче каква е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 август 2015 Сподели Публикувано 12 август 2015 Цената на това стъпково моторче каква е?.....последно го мярках за около 450-60 лв.........но във вашия случай може да е и драйвера за упр. на МПХ ,който се намира в ЕКУ-то......за това, първо си замерете вашето МПХ и тогава ще видиме....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
george75 Публикувано 12 август 2015 Автор Сподели Публикувано 12 август 2015 Днес бях при колегата който преди година и половина ми изчисти това моторче и околността (забравих как се казва мястото където стои това моторче ) нещата се оправиха, но той каза , че е време за ново или втора употреба, но сега това което вие ми пишете е интересно , защото на мен като пълен делитан в тази област нищо не ми говори, може би трябва да го попитам за този вариант и за какво става въпрос.Благодаря за информацията 👍👍👍 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolioeng Публикувано 13 август 2015 Сподели Публикувано 13 август 2015 (редакция) Навремето ,когато си карах Нисана на газ , си го чистех всяка година и половина- две ,когато почнеше да ми прави подобни проблеми и нещата се оправяха. Просто при каране на газ , се натрупва нагар и боклуци . С обикновен спрей за почистване на карбуратори и клечки за уши си го чистех сам. Пълниш го ,оставяш да покисне половин -един ден и после почистваш.После всичко е О.К.Като имаш в предвид ,че си карах поне по 30-35 х.км на година , съответно проблема ми излизаше през година-две.При по-малко каране мисля ,че ще се удължи периода.Да чукна на дърво , с Аутлендера още не съм имал този проблем, но явно трябва да се разчета ,къде се намира стъпковият мотор Редактирано 13 август 2015 от kolioeng Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.