turbotobg Публикувано 18 юли 2015 Сподели Публикувано 18 юли 2015 На 1ви и 12ти пин. Схемата я има в линка от предишната страница. Светне ли, и свети ли си постоянно, значи имаш проблем в компютъра, да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jokera731 Публикувано 18 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2015 трябва ли да е на контакт колата като пробвам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 18 юли 2015 Сподели Публикувано 18 юли 2015 Да Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jokera731 Публикувано 18 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2015 Ако е така и е заминал компа има ли смисъл от диагностика и били помогнало да се оправи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 18 юли 2015 Сподели Публикувано 18 юли 2015 Има смисъл от диагностика да се види изобщо от него ли е или не... Компютъра попринцип също подлежи на ремонт... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jokera731 Публикувано 18 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2015 Благодаря колега утре ще пробвам с пробната лампа и после ще пиша какъв е бил резултата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jokera731 Публикувано 19 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2015 Днес опитах да направя това което каза с пробната лампа но не можах да намеря буксата не е при кутията с бушони? има само две букси но те са само с по 4-ти пина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 19 юли 2015 Сподели Публикувано 19 юли 2015 Точно до бушоните е, няма как да не я видиш. Самата букса си е 12 пинова, а реално може да има само 4 пина на нея. Другите са за диагностиката на някои екстри, ако ги има - електронното окачване, АБС и т.н... На тази схема тук се вижда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jokera731 Публикувано 19 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2015 Дефакто трябва да е закрепена в страни на бушоните Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jokera731 Публикувано 20 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2015 Много благодаря колега за информацията.Проблема се оказа от разтекъл се кондензатор на компютъра.майстора го смени и сега всичко е наред Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 20 юли 2015 Сподели Публикувано 20 юли 2015 Радвам се, че вече всичко е наред, колега. Сега вече спокойно може да си караш Галант-а с кеф. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.