Премини към съдържание

Климатроника с проблем


Todor_carisma

Препоръчано мнение

Имам въпрос отностно климатроника на каризма 1.8 GDI 99 г.

Когато го пусна на 32 градуса духа топло а когато го сваля дори на 31.5 почва да духа хладно..

Ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае как се оправя моля да помогне!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос отностно климатроника на каризма 1.8 GDI 99 г.

Когато го пусна на 32 градуса духа топло а когато го сваля дори на 31.5 почва да духа хладно..

Ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае как се оправя моля да помогне!

Климатроникът следи температурата на въздуха в купето, тази на външния въздух, както и дали има пряко слънцегреене, или колата е на сянка.

На 32С то просто игнорираш всички данни, които идват до управлението и климатроникът духа само топло на max.

При останалите температури, когато достигне заданието започва да духа по-хладен въздух през централните духалки, за да не заспиш сладко. Мястото на датчика за вътрешна температура не е добре избрано, защото е в относително малък затворен обем, където има източници на топлина, което доста изкривява картинката. Климатроникът получава инфо от този датчик, че заданието е постигнато (а в купето то не е достигнато) и започва да духа по=хладен въздух. През лятото картинката е обратна.

Мислил съм да местя този датчик, но ми е по-лесно да задавам по-висока температура и всичко си работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама като го направя на някаква темп. различна от 32 градуса веднага почва да духа хладно не може да е така.Аз искам като тръгна на дълъг път да си го направя на около 24/25 градуса и да ми е добре а не да ми е хладно..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, след като загрее двигателя да духа топло до достигане на заданието, след което сваля оборотите на вентилатора и намалява температурата на входящия въздух. Ако е кантар :), може и да включва охлаждане за кратки периоди. При мен, след достигане на заданието, от централните духалки започва да духа студен въздух, а в краката- топъл.

Явно ще се наложи да посетиш сервиз за климатици за установяване на причината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е доста дискутирана тема.... Паднал е гофрирания мъркуч към датчика. Намира се от задната страна на климатроника, достъпа е най лесен през джапката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е доста дискутирана тема.... Паднал е гофрирания мъркуч към датчика. Намира се от задната страна на климатроника, достъпа е най лесен през джапката.

 

Ще проверя! Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...