Todor_carisma Публикувано 24 януари 2015 Сподели Публикувано 24 януари 2015 Имам въпрос отностно климатроника на каризма 1.8 GDI 99 г.Когато го пусна на 32 градуса духа топло а когато го сваля дори на 31.5 почва да духа хладно..Ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае как се оправя моля да помогне! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 25 януари 2015 Сподели Публикувано 25 януари 2015 Имам въпрос отностно климатроника на каризма 1.8 GDI 99 г.Когато го пусна на 32 градуса духа топло а когато го сваля дори на 31.5 почва да духа хладно..Ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае как се оправя моля да помогне!Климатроникът следи температурата на въздуха в купето, тази на външния въздух, както и дали има пряко слънцегреене, или колата е на сянка.На 32С то просто игнорираш всички данни, които идват до управлението и климатроникът духа само топло на max.При останалите температури, когато достигне заданието започва да духа по-хладен въздух през централните духалки, за да не заспиш сладко. Мястото на датчика за вътрешна температура не е добре избрано, защото е в относително малък затворен обем, където има източници на топлина, което доста изкривява картинката. Климатроникът получава инфо от този датчик, че заданието е постигнато (а в купето то не е достигнато) и започва да духа по=хладен въздух. През лятото картинката е обратна.Мислил съм да местя този датчик, но ми е по-лесно да задавам по-висока температура и всичко си работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 25 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2015 Ама като го направя на някаква темп. различна от 32 градуса веднага почва да духа хладно не може да е така.Аз искам като тръгна на дълъг път да си го направя на около 24/25 градуса и да ми е добре а не да ми е хладно.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 25 януари 2015 Сподели Публикувано 25 януари 2015 Нормално е, след като загрее двигателя да духа топло до достигане на заданието, след което сваля оборотите на вентилатора и намалява температурата на входящия въздух. Ако е кантар , може и да включва охлаждане за кратки периоди. При мен, след достигане на заданието, от централните духалки започва да духа студен въздух, а в краката- топъл.Явно ще се наложи да посетиш сервиз за климатици за установяване на причината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 25 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2015 добре благодаря за информацията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 януари 2015 Сподели Публикувано 25 януари 2015 Това е доста дискутирана тема.... Паднал е гофрирания мъркуч към датчика. Намира се от задната страна на климатроника, достъпа е най лесен през джапката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 26 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2015 Това е доста дискутирана тема.... Паднал е гофрирания мъркуч към датчика. Намира се от задната страна на климатроника, достъпа е най лесен през джапката. Ще проверя! Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.