bacard1 Публикувано 28 август 2014 Сподели Публикувано 28 август 2014 Привет на всички,проблемът е,че колата работи на 3 цилиндъра.Тези дни забелязах,че губи мощност по баирите и реших да проверя.Установих,че цилиндъра от страната на дистрибуторната капачка не работи.Смених свеща,но нищо не се промени.Реших,че е от кабела за високото напрежение,нопри смяната пак нищо.Отворих и почистих капачката и отново нищо.За нова капачка ли става въпрос или е друг проблема?Колата е спейс стар 1,3,2000 г.86 к.с.Благодаря Ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 28 август 2014 Сподели Публикувано 28 август 2014 Нова капачка май, ако не работи само този цилиндър. Смени си и палеца - 10-на лева е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 28 август 2014 Автор Сподели Публикувано 28 август 2014 Нова капачка май, ако не работи само този цилиндър. Смени си и палеца - 10-на лева е.Благодаря колега за мнението,явно съм се запътил в правилна посока.Все пак няколко мнения не са излишни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 28 август 2014 Сподели Публикувано 28 август 2014 Те капачката и палеца, както и свещите и кабелите са консумативи, така че дори и да не е там проблема е добре да ги смениш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 5 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2014 Привет на всички,проблемът е,че колата работи на 3 цилиндъра.Тези дни забелязах,че губи мощност по баирите и реших да проверя.Установих,че цилиндъра от страната на дистрибуторната капачка не работи.Смених свеща,но нищо не се промени.Реших,че е от кабела за високото напрежение,но при смяната пак нищо.Отворих и почистих капачката и отново нищо.За нова капачка ли става въпрос или е друг проблема?Колата е спейс стар 1,3,2000 г.86 к.с.Благодаря Ви предварително.Привет на всички,проблема се реши,но беше голяма мъка намирането на палеца.В крайна сметка се оказа,че или делкото е сменяно с на каризма или такова е поставено,но по vin ми дават палец на който отвора е по-малък с 2 мм.Смених и капачката-дистрибуторната и сега всичко е наред.Лека вечер на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 2 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2014 Привет на всички,проблема се реши,но беше голяма мъка намирането на палеца.В крайна сметка се оказа,че или делкото е сменяно с на каризма или такова е поставено,но по vin ми дават палец на който отвора е по-малък с 2 мм.Смених и капачката-дистрибуторната и сега всичко е наред.Лека вечер на всички.Колеги,проблемът с прекъсването на 4-ти цилиндър,само съм си мислил,че се е оправил.При посещението при майстора се оказа натегнат клапан и съответно няма компресия,сега наистина проблема е решен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.