Премини към съдържание

Проблем с токовете


Препоръчано мнение

Привет на всички,проблемът е,че колата работи на 3 цилиндъра.Тези дни забелязах,че губи мощност по баирите и реших да проверя.Установих,че цилиндъра от страната на дистрибуторната капачка не работи.Смених свеща,но нищо не се промени.Реших,че е от кабела за високото напрежение,нопри смяната пак нищо.Отворих и почистих капачката и отново нищо.За нова капачка ли става въпрос или е друг проблема?Колата е спейс стар 1,3,2000 г.86 к.с.Благодаря Ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нова капачка май, ако не работи само този цилиндър. Смени си и палеца - 10-на лева е.

Благодаря колега за мнението,явно съм се запътил в правилна посока.Все пак няколко мнения не са излишни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те капачката и палеца, както и свещите и кабелите са консумативи, така че дори и да не е там проблема е добре да ги смениш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички,проблемът е,че колата работи на 3 цилиндъра.Тези дни забелязах,че губи мощност по баирите и реших да проверя.Установих,че цилиндъра от страната на дистрибуторната капачка не работи.Смених свеща,но нищо не се промени.Реших,че е от кабела за високото напрежение,но при смяната пак нищо.Отворих и почистих капачката и отново нищо.За нова капачка ли става въпрос или е друг проблема?Колата е спейс стар 1,3,2000 г.86 к.с.Благодаря Ви предварително.

Привет на всички,проблема се реши,но беше голяма мъка намирането на палеца.В крайна сметка се оказа,че или делкото е сменяно с на каризма или такова е поставено,но по vin ми дават палец на който отвора е по-малък с 2 мм.Смених и капачката-дистрибуторната и сега всичко е наред.Лека вечер на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Привет на всички,проблема се реши,но беше голяма мъка намирането на палеца.В крайна сметка се оказа,че или делкото е сменяно с на каризма или такова е поставено,но по vin ми дават палец на който отвора е по-малък с 2 мм.Смених и капачката-дистрибуторната и сега всичко е наред.Лека вечер на всички.

Колеги,проблемът с прекъсването на 4-ти цилиндър,само съм си мислил,че се е оправил.При посещението при майстора се оказа натегнат клапан и съответно няма компресия,сега наистина проблема е решен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...