morlin Публикувано 31 Май 2014 Сподели Публикувано 31 Май 2014 (редакция) Здравейте,Не знам защо, не можах да открия никакви мнения за двигателя на Лансер след 2008-ма с кубатура 1.6 (117Hp). След като започнаха продажбите на 'новия' лансер от 2008-а година, коментарите бяха оживени, сега няколко години по-късно след излизането на 1.6 бензиновия двигател, няма мнения. Някъде бе загатнато тука с негативен нюанс че БС продавали сега само 1.6 някакъв си Лансер..може ли мнения за този двигател и кола..доколкото разбрах има доста подобрения в лансера след 2010. Редактирано 31 Май 2014 от morlin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 3 юни 2014 Сподели Публикувано 3 юни 2014 доколкото разбрах има доста подобрения в лансера след 2010.Наистина е много интересно да споделиш откъде ти е тази информация. Двигателят е един крайно неефективен агрегат, който консумира твърде много гориво за полезното действие, което предлага. Градско ще гори над 8 литра, може към 10 да отиде, не върви - въртящият му момент е 154 Нм, показателите от 0 - 100 и максимална скорост въобще няма какво да ги коментираме. Истината е, че не може да се "подобри" нещо, да не говорим пък да се подобри "много", чиято концепция е изначално сбъркана. Лансер Х, независимо от двигателя и годината на производство, във всяко отношение съответства на нивото на engineering-а в областта на автомобилостроенето от 80-те години на миналия век. Без да преувеличавам грам. Изключение прави единствено Evo, но само по отношение на двигател, окачване и спирачна система. Защото във всяко друго отношение и Evo-то си е един прост Лансер X (сглобен некачествено, от евтини части и предлаган на пазара срещу недопустимо висока цена). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 3 юни 2014 Сподели Публикувано 3 юни 2014 Това е до 2010: 4A91 Specifications Engine type — DOHC 16v, MIVEC, ECI multipleDisplacement — 1499 ccBore pitch — 89.0 mmBore — 75.0 mmStroke — 84.8 mmCompression ratio — 11.0:1Power — 108 hp (81 kW; 109 PS) at 6000 rpmTorque — 143 N·m (105 lb·ft) at 4000 rpm А това след 2010: 4A92 Specifications Engine type — DOHC 16v, MIVEC, ECI multipleDisplacement — 1590 ccBore pitch — ??.? mmBore — 75.0 mmStroke — 90.0 mmCompression ratio — 11.0:1Power — 86 kW (117 PS) at 6000 rpmTorque — 154 N·m (114 lb·ft) at 4000 rpm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morlin Публикувано 4 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2014 (редакция) Наистина е много интересно да споделиш откъде ти е тази информация. Двигателят е един крайно неефективен агрегат, който консумира твърде много гориво за полезното действие, което предлага. Градско ще гори над 8 литра, може към 10 да отиде, не върви - въртящият му момент е 154 Нм, показателите от 0 - 100 и максимална скорост въобще няма какво да ги коментираме. Истината е, че не може да се "подобри" нещо, да не говорим пък да се подобри "много", чиято концепция е изначално сбъркана. Лансер Х, независимо от двигателя и годината на производство, във всяко отношение съответства на нивото на engineering-а в областта на автомобилостроенето от 80-те години на миналия век. Без да преувеличавам грам. Изключение прави единствено Evo, но само по отношение на двигател, окачване и спирачна система. Защото във всяко друго отношение и Evo-то си е един прост Лансер X (сглобен некачествено, от евтини части и предлаган на пазара срещу недопустимо висока цена).Ето сайта, от където прочетох че имало подобрения както в екстериора така и в интериора. http://mitsubishi-motors.bg/News/Revolyutzionniya-dvigatel-na-Mitsubishi-veche-se-predlaga-i-pri-Lancer-2011/144/ Все пак това е написано от представителите на Митцубиши може би и като реклама, затова и попитах, дали има наистина подобрения в колата. Що се отнася за двигателя е написано че е сравнително нова разработка, явно предния 1.5 двигател и идвал леко слаб за колата и са решили да компенсират с 1.6куб. Имам предвид за така наречения икономичен клас на Лансера. Може би двигателите 1.5 наистина са поизразходвали гориво, понеже поради малката мощност се дават повече обороти, а сега с малко повече мощност, и разхода да падне...това е само разсъждение. Редактирано 4 юни 2014 от morlin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 5 юни 2014 Сподели Публикувано 5 юни 2014 Ако на 1.6 му бяха сложили и турбина никой нямаше да повдига тази тема или по-скоро щяхме да четем само суперлативи за 180-190 -те коня, които би извадил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alk Публикувано 15 юни 2014 Сподели Публикувано 15 юни 2014 Аз карам такъв лансър 1.6 2011 фейслифт за разхода ако ,както казва колегата 10 никога не съм виждал :D колата ми харчи между 7 и 8 според карането ми ,върви съвсем прилично не е много бърза ,но разликата с 1.8 не е огромна 9 стотни от 0-100 е разликата между 1.8 и 1.6 ,което не ми се струва огромна разлика ,но пък в разхода на гориво в градски условия е осезаема Колата я ползвам основно за градско каране и е перфектна за градски автомобил.Промените спрямо колите преди 2011 са основно вътре ,врътките за климатроника са хромирани,циферблата на километража и обортомера е друг,на вратите има изкуствена кожа, има капаче на поставката за чашките , а и ръчната е обшита с кожа не изглежда толко пластмасова :D Отвън стоповете са с черен цвят джантите са други с малко повече спиции и мисля ,че с това се изчерпва разликата Ако те интересува нещо питаи колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galvanit Публикувано 16 юни 2014 Сподели Публикувано 16 юни 2014 Аз карам такъв лансър 1.6 2011 фейслифт за разхода ако ,както казва колегата 10 никога не съм виждал :D колата ми харчи между 7 и 8 според карането ми ,върви съвсем прилично не е много бърза ,но разликата с 1.8 не е огромна 9 стотни от 0-100 е разликата между 1.8 и 1.6 ,което не ми се струва огромна разлика ,но пък в разхода на гориво в градски условия е осезаема Колата я ползвам основно за градско каране и е перфектна за градски автомобил.Промените спрямо колите преди 2011 са основно вътре ,врътките за климатроника са хромирани,циферблата на километража и обортомера е друг,на вратите има изкуствена кожа, има капаче на поставката за чашките , а и ръчната е обшита с кожа не изглежда толко пластмасова :D Отвън стоповете са с черен цвят джантите са други с малко повече спиции и мисля ,че с това се изчерпва разликата Ако те интересува нещо питаи колега.Благодаря за споделеното, искам точно този модел и това е полезно за мен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.