Премини към съдържание

Колеги, нужда от съвет


Препоръчано мнение

насочил съм се към покупка на Паджеро 3.2 DID, изчистих нещата до тези 4 обяви.

Ще съм благодарен за всякакви съвети доколкото може да се разбере от обявите.

 

http://www.cars.bg/c620684

този е във Враца гледал съм го на живо и са склонни да свалят цената на 9000лв.

 

http://www.cars.bg/c675100

за този нямам никаква информация, освен обявата.

 

http://www.cars.bg/c652832

този изглежда интересен, а и е във СФ.

 

http://www.cars.bg/c660560

и този вече ми е много интересен, така нареден а цената на първо четене е 10 000лв.

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

насочил съм се към покупка на Паджеро 3.2 DID, изчистих нещата до тези 4 обяви.

Ще съм благодарен за всякакви съвети доколкото може да се разбере от обявите.

 

http://www.cars.bg/c620684

този е във Враца гледал съм го на живо и са склонни да свалят цената на 9000лв.

 

http://www.cars.bg/c675100

за този нямам никаква информация, освен обявата.

 

http://www.cars.bg/c652832

този изглежда интересен, а и е във СФ.

 

http://www.cars.bg/c660560

и този вече ми е много интересен, така нареден а цената на първо четене е 10 000лв.

 

Благодаря предварително.

Само 3-тия от линковете си заслужава ,тъй като той се води след фейса........т.е. годината на производство е вярна......познава се по джантите и решетката........

Преди да прибегнеш към такива коли, трябва да знаеш някои неща за него.....плюсовете са много, но има и коварни минуси и най големия е ГНП-то......то дава доста често дефекти под формата на износване, и неговия ремонт е доста скъп....м/у 1500 и 2700 лв, че и повече ,но тогава по добре да си вземеш чисто нова помпа.....

ДРугия минус е проблем в окачването, с течение на времето ,то се "разкрачва" ,най често задницата, но и предницата не прави изключение.......за целта си трябва един скъпоструващ ремонт ,вкл. смяна на всички втулки и тампони по задния и предния мост включващи реглажите........на този автомобил само задницата има 4 реглажа ,а предницата 6 реглажа.......

Другото което е, че има невероятно скъп съединител, ако е с ръчна кутия......сумата е към 3 бона ако не и повече ,но се сменя и маховика........

И последното е, да се гледа за разстегната агр. верига ,както и за проблем в управлението на секторната кутия тип " Супер селект".....там издават багажа едни датчици, под формата на бутони, както и понякога контактите на лоста и/или мотора, чрез който се управлява кутията.......

Това са проблемите по тази кола........иначе невероштно проходим и стабилен джип......често ходя на оффроад с моя и съм минавал през места, които и аз не съм вярвал че ще мина......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само 3-тия от линковете си заслужава ,тъй като той се води след фейса........т.е. годината на производство е вярна......познава се по джантите и решетката........

Преди да прибегнеш към такива коли, трябва да знаеш някои неща за него.....плюсовете са много, но има и коварни минуси и най големия е ГНП-то......то дава доста често дефекти под формата на износване, и неговия ремонт е доста скъп....м/у 1500 и 2700 лв, че и повече ,но тогава по добре да си вземеш чисто нова помпа.....

ДРугия минус е проблем в окачването, с течение на времето ,то се "разкрачва" ,най често задницата, но и предницата не прави изключение.......за целта си трябва един скъпоструващ ремонт ,вкл. смяна на всички втулки и тампони по задния и предния мост включващи реглажите........на този автомобил само задницата има 4 реглажа ,а предницата 6 реглажа.......

Другото което е, че има невероятно скъп съединител, ако е с ръчна кутия......сумата е към 3 бона ако не и повече ,но се сменя и маховика........

И последното е, да се гледа за разстегната агр. верига ,както и за проблем в управлението на секторната кутия тип " Супер селект".....там издават багажа едни датчици, под формата на бутони, както и понякога контактите на лоста и/или мотора, чрез който се управлява кутията.......

Това са проблемите по тази кола........иначе невероштно проходим и стабилен джип......често ходя на оффроад с моя и съм минавал през места, които и аз не съм вярвал че ще мина......

 

много съм благодарен за информацията, нямах идея какви са особеностите на които трябва да се обърне внимание....... :)

ето за това моето :mitsu-smiley: се ремонтира при теб.......знаеш им болките и къде да пипнеш...... :)

Редактирано от The Ram
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...