The Ram Публикувано 6 април 2014 Сподели Публикувано 6 април 2014 насочил съм се към покупка на Паджеро 3.2 DID, изчистих нещата до тези 4 обяви.Ще съм благодарен за всякакви съвети доколкото може да се разбере от обявите. http://www.cars.bg/c620684този е във Враца гледал съм го на живо и са склонни да свалят цената на 9000лв. http://www.cars.bg/c675100за този нямам никаква информация, освен обявата. http://www.cars.bg/c652832този изглежда интересен, а и е във СФ. http://www.cars.bg/c660560и този вече ми е много интересен, така нареден а цената на първо четене е 10 000лв. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 април 2014 Сподели Публикувано 6 април 2014 насочил съм се към покупка на Паджеро 3.2 DID, изчистих нещата до тези 4 обяви.Ще съм благодарен за всякакви съвети доколкото може да се разбере от обявите. http://www.cars.bg/c620684този е във Враца гледал съм го на живо и са склонни да свалят цената на 9000лв. http://www.cars.bg/c675100за този нямам никаква информация, освен обявата. http://www.cars.bg/c652832този изглежда интересен, а и е във СФ. http://www.cars.bg/c660560и този вече ми е много интересен, така нареден а цената на първо четене е 10 000лв. Благодаря предварително.Само 3-тия от линковете си заслужава ,тъй като той се води след фейса........т.е. годината на производство е вярна......познава се по джантите и решетката........Преди да прибегнеш към такива коли, трябва да знаеш някои неща за него.....плюсовете са много, но има и коварни минуси и най големия е ГНП-то......то дава доста често дефекти под формата на износване, и неговия ремонт е доста скъп....м/у 1500 и 2700 лв, че и повече ,но тогава по добре да си вземеш чисто нова помпа.....ДРугия минус е проблем в окачването, с течение на времето ,то се "разкрачва" ,най често задницата, но и предницата не прави изключение.......за целта си трябва един скъпоструващ ремонт ,вкл. смяна на всички втулки и тампони по задния и предния мост включващи реглажите........на този автомобил само задницата има 4 реглажа ,а предницата 6 реглажа.......Другото което е, че има невероятно скъп съединител, ако е с ръчна кутия......сумата е към 3 бона ако не и повече ,но се сменя и маховика........И последното е, да се гледа за разстегната агр. верига ,както и за проблем в управлението на секторната кутия тип " Супер селект".....там издават багажа едни датчици, под формата на бутони, както и понякога контактите на лоста и/или мотора, чрез който се управлява кутията.......Това са проблемите по тази кола........иначе невероштно проходим и стабилен джип......често ходя на оффроад с моя и съм минавал през места, които и аз не съм вярвал че ще мина...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 7 април 2014 Автор Сподели Публикувано 7 април 2014 (редакция) Само 3-тия от линковете си заслужава ,тъй като той се води след фейса........т.е. годината на производство е вярна......познава се по джантите и решетката........Преди да прибегнеш към такива коли, трябва да знаеш някои неща за него.....плюсовете са много, но има и коварни минуси и най големия е ГНП-то......то дава доста често дефекти под формата на износване, и неговия ремонт е доста скъп....м/у 1500 и 2700 лв, че и повече ,но тогава по добре да си вземеш чисто нова помпа.....ДРугия минус е проблем в окачването, с течение на времето ,то се "разкрачва" ,най често задницата, но и предницата не прави изключение.......за целта си трябва един скъпоструващ ремонт ,вкл. смяна на всички втулки и тампони по задния и предния мост включващи реглажите........на този автомобил само задницата има 4 реглажа ,а предницата 6 реглажа.......Другото което е, че има невероятно скъп съединител, ако е с ръчна кутия......сумата е към 3 бона ако не и повече ,но се сменя и маховика........И последното е, да се гледа за разстегната агр. верига ,както и за проблем в управлението на секторната кутия тип " Супер селект".....там издават багажа едни датчици, под формата на бутони, както и понякога контактите на лоста и/или мотора, чрез който се управлява кутията.......Това са проблемите по тази кола........иначе невероштно проходим и стабилен джип......често ходя на оффроад с моя и съм минавал през места, които и аз не съм вярвал че ще мина...... много съм благодарен за информацията, нямах идея какви са особеностите на които трябва да се обърне внимание....... ето за това моето :mitsu-smiley: се ремонтира при теб.......знаеш им болките и къде да пипнеш...... Редактирано 7 април 2014 от The Ram Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.