Премини към съдържание

Как се сменя радиатора за парното на Colt 1.3 97 ?


Препоръчано мнение

Закъсах посред "зима" радиаторът явно се е запушил понеже входящият маркуч пари а изходящият е леко топъл. Пробвах да го отпуша с течност за почистване на отлаганията в радиаторите но въобще нищо не стана . Така че мисля да сменя радиатора .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

А как се сваля самото табло отърсих си из нета и не намирам никаква информация. Моля ако някой знае да пише .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А как се сваля самото табло отърсих си из нета и не намирам никаква информация. Моля ако някой знае да пише .

Сигурно пише в сервизната документация, но там ще е нещо такова: сваляме таблото (вж.стр.43-22), сваляме еди-какво-си (вж.стр.57-12) и първо е добре да се запознаеш с материала. А после ако решиш да си принтнеш всичките страници от сервизното, в които са описани тези процедури - кое как се сваля, къде е захванато и т.н. После вземи с теб страниците и огледай колата - дали прилича да отговаря описанието. Отдели си един свободен ден и го почвай.

 

А как промиваш радиаторчето? Един от вариантите е както е на колата да извадиш маркучите, да закачиш други и да го налееш с някаква химия, която да разтвори запушванията. И после да го изплакнеш естествено.

Друг също добър вариант е ако имаш маркуч от чешмата (ама ти трябва двор, гараж..) да свържеш маркуча към единия край на радиаторчето и на другия край втори маркуч (за предпочитане прозрачни маркучи, че да виждаш какво става). Пускаш да тече силна струя - понякога успява да разбута мръсотията. Може после да повториш като размениш местата на двата маркуча - веднъж пускаш водата в права посока, а втория път на обратно.

 

Ако водата тече с голям дебит и въпреки това радиаторчето топли много слабо, може да огледаш и клапите на парното - дали затварят/отварят, дали през питата на радиаторчето минава свободно въздух. Също дали радиаторчето е добре уплътнено.. Нали ги затъкват с разни дунапрени и когато се разпадне дунапрена въздухът си заобикаля свободно. Ако имаш и филтър на входящия въздух виж да не се е задръстил.

 

Но разликата в температурата на маркучите подсказва, че по-скоро радиаторчето е запушено. Мисля че нямаше да има такава температурна разлика, ако водата течеше свободно през него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...