foster_d Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Закъсах посред "зима" радиаторът явно се е запушил понеже входящият маркуч пари а изходящият е леко топъл. Пробвах да го отпуша с течност за почистване на отлаганията в радиаторите но въобще нищо не стана . Така че мисля да сменя радиатора . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zarejda Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 Очаква те много работа , трябва цялото табло да свалиш и да го провериш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foster_d Публикувано 21 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2014 А как се сваля самото табло отърсих си из нета и не намирам никаква информация. Моля ако някой знае да пише . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 22 януари 2014 Сподели Публикувано 22 януари 2014 А как се сваля самото табло отърсих си из нета и не намирам никаква информация. Моля ако някой знае да пише .Сигурно пише в сервизната документация, но там ще е нещо такова: сваляме таблото (вж.стр.43-22), сваляме еди-какво-си (вж.стр.57-12) и първо е добре да се запознаеш с материала. А после ако решиш да си принтнеш всичките страници от сервизното, в които са описани тези процедури - кое как се сваля, къде е захванато и т.н. После вземи с теб страниците и огледай колата - дали прилича да отговаря описанието. Отдели си един свободен ден и го почвай. А как промиваш радиаторчето? Един от вариантите е както е на колата да извадиш маркучите, да закачиш други и да го налееш с някаква химия, която да разтвори запушванията. И после да го изплакнеш естествено.Друг също добър вариант е ако имаш маркуч от чешмата (ама ти трябва двор, гараж..) да свържеш маркуча към единия край на радиаторчето и на другия край втори маркуч (за предпочитане прозрачни маркучи, че да виждаш какво става). Пускаш да тече силна струя - понякога успява да разбута мръсотията. Може после да повториш като размениш местата на двата маркуча - веднъж пускаш водата в права посока, а втория път на обратно. Ако водата тече с голям дебит и въпреки това радиаторчето топли много слабо, може да огледаш и клапите на парното - дали затварят/отварят, дали през питата на радиаторчето минава свободно въздух. Също дали радиаторчето е добре уплътнено.. Нали ги затъкват с разни дунапрени и когато се разпадне дунапрена въздухът си заобикаля свободно. Ако имаш и филтър на входящия въздух виж да не се е задръстил. Но разликата в температурата на маркучите подсказва, че по-скоро радиаторчето е запушено. Мисля че нямаше да има такава температурна разлика, ако водата течеше свободно през него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.