dido varna Публикувано 2 ноември 2013 Сподели Публикувано 2 ноември 2013 (редакция) Бях чел за проблемите с бубините и комутаторите на Колтовете и си мислех, че на мен няма да се случи, да ама угаснах и аз. И сега не мога да запаля, а делка няма никъде. Сега имам искра на свещите, но ми се струва прекалено слаба (жълта а не синя). Най-вероятно виновника за това е бубината, но може ли и комутатора, пък и компютъра да са замесени в това? Разглобявах делкото, вадих бубината, мерих я има съпротивление на първичната и вторичната намотка така както по описанията. Но ако има вътрешен пробив няма как да се разбере. Комутатора също го тествах в бойни условия, отпушва транзистора, но може ли да не пропуска достатъчно и да не пали бубината докрай. Смених капачка и палец, но уви, искрата е слаба. Сменях и свещи. Редактирано 2 ноември 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 2 ноември 2013 Сподели Публикувано 2 ноември 2013 Мдам , много гадно и при мен беше така, Слави я оправи, бобината беше проблемна. Дано я оправиш бързо. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 2 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2013 да, и аз заложих на бобина и си взех една на Mobiletron ot Fugo от представителя им в Варна. След малко отивам да сглобявам.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 2 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2013 ЗАПАЛИ !!! Наистина се оказа бобината. Иначе като я мериш с омметъра показва стойности които се водят нормални, но явно е имала междувитково късо и това и по прецаква работата.Разглобяването и сглобяването на такова делко си е голям кеф, японска инженерна мисъл го е проектирала. Вътре е и комутатора, и фотооптронния датчик за положението на коляновият вал, и бобината. А за причината да изгори си мисля че са много "хубавите" свещи njk iridium, които не приличаха на нищо след две години каране. И сега сложих Шампион, класика, и с тях звука на мотора много повече ме кефи.Добре че не беше комутатор, че тоя модел J955 е голям кът, и единственото предлагане е на китайски от spectromatic, които горят през 6 месеца. Случайно човека от когото си купих свещите е собственик на колт и е със същите проблеми, показа ми два изгорели комутатора J955. Ако някои ще смемя комутатор и не може да намери, тук http://www.mcu-bg.com/mcu_site/viewtopic.php?f=7&t=7178 http://diesel.elcat.kg/index.php?showtopic=5125254&st=20&p=16191682entry16191682 има вариант с изнесена схема извън делкото, просто комутатора е един силов транзистор и някой друг елемент около него. Ако някой предложи изцяло работещ подобен вариант , ще е добре защото не се знае, някой ден може и комутатор да търся. Бях готов да експериментирам с това, но уви, добре че беше бобина ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 2 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2013 Ето още един проект за комутатор. ...От лада !!!http://info.auto.ru/mitsubishi/faq/article/3703/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.