Мартинча Публикувано 27 септември 2013 Сподели Публикувано 27 септември 2013 Здравейте,накратко,Спейс Стар 2001 г. 1.8 GDI двигател,при загрят двигател, отвреме на време, при стартиране на двигателя,не изгасва лампичката за грешки и се включва сервизен режим.Грешката е код 91 в сервиза, забелязахме че горивната смес на място е 8.9%, при -5:5% необходим според диагностичния апарат май е БОШ.Давам на контакт, чува се силно бръмчене под предния капак, освен чукането на клапата ... и чек енжина не изгасва.След три, четири опита изгасва и тръгвам, в движение нямам проблем, фул мощност...На студен двигател, също никакъв проблем, преди време ми гаснеше на ниски обороти, в сервиза я оправиха, залепиха някакъв мундщук с маркуче,някъде по кожуха на дросела и правиха настроики по Бош. Потенциометър някакъв мърдаха и беше перфектна колата.Друго което се сещам е, че няколко дена преди да го направи за първи път проблема, ми се проби тръбата, която я имах на мястото на катализатора и сложихме тръба от строително скеле , с малко по широк диаметър, не знам дали оказва влияние? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 септември 2013 Сподели Публикувано 27 септември 2013 Горивната смес трябва да е в границите от -3 до +5%, по сервизното ръководство не по Бош ..... А 91-ва грешка е затова че са правили настроика на дросела и потенциометъра отново по Бош, а не по сервизното ръководство. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.