Премини към съдържание

Не гасне чек енжина при палене на загрят дв.


Препоръчано мнение

Здравейте,накратко,Спейс Стар 2001 г. 1.8 GDI двигател,при загрят двигател, отвреме на време, при стартиране на двигателя,не изгасва лампичката за грешки и се включва сервизен режим.Грешката е код 91 в сервиза, забелязахме че горивната смес на място е 8.9%, при -5:5% необходим според диагностичния апарат май е БОШ.

Давам на контакт, чува се силно бръмчене под предния капак, освен чукането на клапата ... и чек енжина не изгасва.

След три, четири опита изгасва и тръгвам, в движение нямам проблем, фул мощност...На студен двигател, също никакъв проблем, преди време ми гаснеше на ниски обороти, в сервиза я оправиха, залепиха някакъв мундщук с маркуче,някъде по кожуха на дросела и правиха настроики по Бош. Потенциометър някакъв мърдаха и беше перфектна колата.

Друго което се сещам е, че няколко дена преди да го направи за първи път проблема, ми се проби тръбата, която я имах на мястото на катализатора и сложихме тръба от строително скеле :), с малко по широк диаметър, не знам дали оказва влияние?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горивната смес трябва да е в границите от -3 до +5%, по сервизното ръководство не по Бош ..... А 91-ва грешка е затова че са правили настроика на дросела и потенциометъра отново по Бош, а не по сервизното ръководство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...