Премини към съдържание

Смятам да си взема Каризма !


Стефан

Препоръчано мнение

Здравей колега сега ще изкажа моето субективно мнение /преценка/ по темата дано ти помогне с избора :)

 

 

Гледам че твърдиш, "че газта е за готвене" и не искаш да я ползваш за гориво на колата си.

 

Твое право :good:

 

Но с твърдението на колега, че газта създава само проблеми и тя е основната причина за появата им..............не мога да се съглася......монтаж, настройка, тип на уредбата, качество на вложените части........фактори/предпоставки за проблеми, който свързват индиректно газта с проблемите.

 

Пример: фирма Х ми подменя във вкъщи дограмата с премиум модел на фирмата, работниците немарливо монтират прозореца на криво той се затваря трудно, дискретно слагат обикновена панта и той не може да се открехва, не го уплътняват както трябва и от там следва, че съвременната дограма е пълен боклук!

 

В семейството 3 коли на газ проблеми никакви :) Дори и повечето от форумните колите са на газ :good:

 

Да го отричаш е едно, да го наричаш боклук е съвсем друго!

 

Не съм привърженик на GDI, но при избор за работа на бензин 100% клоня към GDI.

 

Това с чип тунинга :D сигурно се шегуваш.............такова животно при атмосферен двигател е безсмислица и той 1.6 от къде ще дойде повече мощност само от софтуерна промяна :D повече гориво без кислород за доброто му изгаряне = пари на вятъра и най-много безсмислено махане ограничителя на обороти за крупна сума

Чипа има смисъл и приемливи резултати на вложените средства само при турбо моторите. Дори и там се предприемат "хардуерни" промени /подмяна дюзи (разпръсквачи) и куп др./ за да има резултат и да смогва горивото след увеличаване налягането на турбото*.

*това е ключа за палатката

 

Както разбирам си се насочил към 4G92 16V 73kW и 4G93 GDI 92kW.

 

Тук в форума обсъждахме преди време 4G92 16V 73kW и 4G92 16V 66kW и стигнахме до заключение че разликата от само 9 коня в двата мотора се дължи на оптимизиране /заводски чип тунинг/ та ме съмнява до къде повече може да върви на горе този мотор а стъпката след тези 9 коня според мен не си заслужава най много реално 3-4 коня за ХХХ пари. Като се има на предвид ,че при замервате на мощността тя варира в такава граница между отделните рънове на теста http://i50.photobuck...no/DSC05199.jpg

 

Аз лично чип на тези мотори никога! А за GDI и чип от форума знам :D Бате по-добре недей. :D

 

 

Не знам защо точно за тези дреболии се сещат потенциалите собственици на кола над 74kW

 

 

За 1-вото вече изказах мнение преди време...........колко да е скъпо :D http://www.mitsubish...showtopic=28258

2-то най-много двасетина лева на година.

3-4 1:1 са 4G92 и 4G93 GDI

 

 

При тези обстоятелства за мен ако трябваше да избирам 4G93 GDI :good:

П.П. При разхода споделен от колегата demon777 дори и пред 4G92 с газ бих избрал GDI за кола за предимно междуградски пътувания.

 

 

 

 

 

Благодаря колега, беше ми много полезен ! От чипосване нищо не разбирам, но четох някъде във форума за такива неща и затова попитах. Сега е ясно, че нищо не става, а за газта - просто съм предубеден към нея (затова се изразявам саркастично и не искам да обидя никого), което не означава, че е нещо лошо и че някога няма да си променя мнението и да монтирам и аз АГУ. Имам приятели които карат на газ и всичко е ОК.

 

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...