Стефан Публикувано 10 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2013 Здравей колега сега ще изкажа моето субективно мнение /преценка/ по темата дано ти помогне с избора Гледам че твърдиш, "че газта е за готвене" и не искаш да я ползваш за гориво на колата си. Твое право :good: Но с твърдението на колега, че газта създава само проблеми и тя е основната причина за появата им..............не мога да се съглася......монтаж, настройка, тип на уредбата, качество на вложените части........фактори/предпоставки за проблеми, който свързват индиректно газта с проблемите. Пример: фирма Х ми подменя във вкъщи дограмата с премиум модел на фирмата, работниците немарливо монтират прозореца на криво той се затваря трудно, дискретно слагат обикновена панта и той не може да се открехва, не го уплътняват както трябва и от там следва, че съвременната дограма е пълен боклук! В семейството 3 коли на газ проблеми никакви Дори и повечето от форумните колите са на газ :good: Да го отричаш е едно, да го наричаш боклук е съвсем друго! Не съм привърженик на GDI, но при избор за работа на бензин 100% клоня към GDI. Това с чип тунинга :D сигурно се шегуваш.............такова животно при атмосферен двигател е безсмислица и той 1.6 от къде ще дойде повече мощност само от софтуерна промяна :D повече гориво без кислород за доброто му изгаряне = пари на вятъра и най-много безсмислено махане ограничителя на обороти за крупна сума Чипа има смисъл и приемливи резултати на вложените средства само при турбо моторите. Дори и там се предприемат "хардуерни" промени /подмяна дюзи (разпръсквачи) и куп др./ за да има резултат и да смогва горивото след увеличаване налягането на турбото*.*това е ключа за палатката Както разбирам си се насочил към 4G92 16V 73kW и 4G93 GDI 92kW. Тук в форума обсъждахме преди време 4G92 16V 73kW и 4G92 16V 66kW и стигнахме до заключение че разликата от само 9 коня в двата мотора се дължи на оптимизиране /заводски чип тунинг/ та ме съмнява до къде повече може да върви на горе този мотор а стъпката след тези 9 коня според мен не си заслужава най много реално 3-4 коня за ХХХ пари. Като се има на предвид ,че при замервате на мощността тя варира в такава граница между отделните рънове на теста http://i50.photobuck...no/DSC05199.jpg Аз лично чип на тези мотори никога! А за GDI и чип от форума знам :D Бате по-добре недей. :D Не знам защо точно за тези дреболии се сещат потенциалите собственици на кола над 74kW За 1-вото вече изказах мнение преди време...........колко да е скъпо :D http://www.mitsubish...showtopic=282582-то най-много двасетина лева на година.3-4 1:1 са 4G92 и 4G93 GDI При тези обстоятелства за мен ако трябваше да избирам 4G93 GDI :good:П.П. При разхода споделен от колегата demon777 дори и пред 4G92 с газ бих избрал GDI за кола за предимно междуградски пътувания. Благодаря колега, беше ми много полезен ! От чипосване нищо не разбирам, но четох някъде във форума за такива неща и затова попитах. Сега е ясно, че нищо не става, а за газта - просто съм предубеден към нея (затова се изразявам саркастично и не искам да обидя никого), което не означава, че е нещо лошо и че някога няма да си променя мнението и да монтирам и аз АГУ. Имам приятели които карат на газ и всичко е ОК. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.