pantata Публикувано 2 януари 2013 Сподели Публикувано 2 януари 2013 Здравейте колеги имам желание да се сдобия с такъв звяр едно приятелче ми намери такъв от Ангия, но каза, че е с проблем в двигателя по точно като работи изкарва бял дим отзад и загрява, следователно вкарва вода в цилиндрите. Явно е обичайният проблем гарнитура на главата в наи добрия случай. Но се двуумя, дали да го взимам. Дайте съвет и вие. Зная , че ще ми кажете, че 2.8 е по добрия мотор,но твърдо съм се спрял на 2.5. Колко би ми излезнал ремонта без труда имам впредвид, като сложим гарнитури, проверка на главата, шлайфане , заварка евентуално. Има ли някакви признаци, по които може да се разбере дали главата е спукана с просто око смисъл такъв при които двигателя работи. Продавача казъл, че не е прегряван пали и върви ама до колко може да му се разчита нали все пак е за продажба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 2 януари 2013 Сподели Публикувано 2 януари 2013 При повечето случаи е спукана и (от моя опит) препоръчвам да се смени главата, но това е скъпичко вече. Лично ти бих препоръчал 3 литровия шестак с газов инжекцион. Като разход е една идея по-скъпичко ама си е оправдана изнвестиция. Иначе не се занимавай с тази, която са ти намерили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.