Defender25 Публикувано 17 август 2012 Сподели Публикувано 17 август 2012 Здравейте, имам проблем с аварийките на Mitsubishi Colt V 1300 GL 2000-та година. Предполагам, че е от релето, но не съм сигурен. В магазините за японски авточасти не продават такива букси, можете ли да ми кажете от къде мога да намеря или ако не е от релето от къде може да е проблема? Благодаря предварително... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 17 август 2012 Сподели Публикувано 17 август 2012 А какъв точно ти е проблема с аварийните ? Иначе реле букса от някой друг Колт на части ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 август 2012 Сподели Публикувано 17 август 2012 (редакция) А мигачите работят ли? Ключа проверен ли е? Мисля, че там е проблема, ако имаш мигачи и здрав предпазител. Трябва след като е натиснат бутона да свързва и двата мигача към "релето" и променя източника на захранване да не е през контактния ключ, а през отделен предпазител. Редактирано 17 август 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Defender25 Публикувано 17 август 2012 Автор Сподели Публикувано 17 август 2012 А какъв точно ти е проблема с аварийните ? Иначе реле букса от някой друг Колт на части ? Не работят въобще. Видях, че не е от бушоните, така че най-вероятно съм за ново реле. Иначе исках да видя дали има друг варянт преди да започна да търся по моргите за някой друг Котл на части, благодаря все пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Defender25 Публикувано 17 август 2012 Автор Сподели Публикувано 17 август 2012 А мигачите работят ли? Ключа проверен ли е? Мигачите работят, когато натисна бутона за аварийките обаче спират да работят... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 август 2012 Сподели Публикувано 17 август 2012 (редакция) Разцъкай ключа бързо няколко пъти с молитва да се оправи, после извади предпазителя, защото може да изглежда здрав, но да е изгорял. Слагаш го и проверяваш за нагорели пластини на гнездото или да влиза хлабаво. После сваляш бутона и на конектора трябва да имаш постоянни 12V. Ако ги има пробваш с разглобяване на ключа или с нов. Редактирано 17 август 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.