Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

проблем с маховик-3,2 DID


Препоръчано мнение

Здравейте!Весели празници!Имам проблем с маховик и съединител на Паджеро 3,2.Някой може ли да ми даде съвет дали денферният маховик подлежи на ремонт и ако не-удачно ли ще е замяната с твърд маховик?Моля,помагайте,защото нов денферен маховик си е направо цифромания!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Весели празници!Имам проблем с маховик и съединител на Паджеро 3,2.Някой може ли да ми даде съвет дали денферният маховик подлежи на ремонт и ако не-удачно ли ще е замяната с твърд маховик?Моля,помагайте,защото нов денферен маховик си е направо цифромания!!!!

Здравей.......

Маховика на V7xW Паджератата не подлежи на ремонт, а се сменя с нов........виждал съм "доработки" и опити да се направи,но в крайна сметка няма да изкара дълго време ,и тъй като едно сваляне и качване на кутия е доста работа, по добре не се занимавай с такива побългарявания..........виждал съм и заваряван маховик,но дори и така е много кофти карането на колата, тъй като много остро "зацепва" съединителя и колата ти почва да подскача при всяко тръгване , че дори и на 2-ра предавка също го прави,когато вече си в движение.........Някой беше казал че му се свиква - да,но при по дълго време каране ( един беше изкарал цели 40 000 км.) се чупи кол. вал от към опашката ( този същия ) и тогава става страшно .........Ако искаш да направиш нещо ,то тогава се взима "твърд" маховик от Паджеро 3.5L V65W май беше ,с малко преправяния се слага на кол. вал. Имай на предвид че и този е с по малък диаметър - 250мм ,докато твоя е 275 мм.........болтовете са 7 на брой,10х1.25мм, но ........шлиците са 23 към 26бр, а на ск. кутия са 23 бр( по спомен ) и трябва да се търси или друг феродов диск, или друг първичен вал......ОСвен това на маховика има лагерче, в което влиза първичния вал на кутията...........въобще доста разправия е ,и не знам дали си струва ( сигурно си струва, тъй като маховик вт. ръка + някакъв не много скъп съединител + работата излиза на 60% от твоя )

Пропуснах да кажа и нещо за гривната на стартера - тъй като ще е по малък маховика, то се избива с тарата гривна и се слага втулка подходящ размер , и се набива в маховика, а в/у нея се набива вече оригиналната гривна за стартера....по спомен тя беше около 10 мм дебелина ( стената на втулката е с 10мм стена ) и я заварихме за повече сигурност ,нищо че само се набива........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...