elkoko Публикувано 30 декември 2011 Сподели Публикувано 30 декември 2011 Здравейте!Весели празници!Имам проблем с маховик и съединител на Паджеро 3,2.Някой може ли да ми даде съвет дали денферният маховик подлежи на ремонт и ако не-удачно ли ще е замяната с твърд маховик?Моля,помагайте,защото нов денферен маховик си е направо цифромания!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 декември 2011 Сподели Публикувано 30 декември 2011 (редакция) Здравейте!Весели празници!Имам проблем с маховик и съединител на Паджеро 3,2.Някой може ли да ми даде съвет дали денферният маховик подлежи на ремонт и ако не-удачно ли ще е замяната с твърд маховик?Моля,помагайте,защото нов денферен маховик си е направо цифромания!!!!Здравей.......Маховика на V7xW Паджератата не подлежи на ремонт, а се сменя с нов........виждал съм "доработки" и опити да се направи,но в крайна сметка няма да изкара дълго време ,и тъй като едно сваляне и качване на кутия е доста работа, по добре не се занимавай с такива побългарявания..........виждал съм и заваряван маховик,но дори и така е много кофти карането на колата, тъй като много остро "зацепва" съединителя и колата ти почва да подскача при всяко тръгване , че дори и на 2-ра предавка също го прави,когато вече си в движение.........Някой беше казал че му се свиква - да,но при по дълго време каране ( един беше изкарал цели 40 000 км.) се чупи кол. вал от към опашката ( този същия ) и тогава става страшно .........Ако искаш да направиш нещо ,то тогава се взима "твърд" маховик от Паджеро 3.5L V65W май беше ,с малко преправяния се слага на кол. вал. Имай на предвид че и този е с по малък диаметър - 250мм ,докато твоя е 275 мм.........болтовете са 7 на брой,10х1.25мм, но ........шлиците са 23 към 26бр, а на ск. кутия са 23 бр( по спомен ) и трябва да се търси или друг феродов диск, или друг първичен вал......ОСвен това на маховика има лагерче, в което влиза първичния вал на кутията...........въобще доста разправия е ,и не знам дали си струва ( сигурно си струва, тъй като маховик вт. ръка + някакъв не много скъп съединител + работата излиза на 60% от твоя )Пропуснах да кажа и нещо за гривната на стартера - тъй като ще е по малък маховика, то се избива с тарата гривна и се слага втулка подходящ размер , и се набива в маховика, а в/у нея се набива вече оригиналната гривна за стартера....по спомен тя беше около 10 мм дебелина ( стената на втулката е с 10мм стена ) и я заварихме за повече сигурност ,нищо че само се набива........ Редактирано 30 декември 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.