mihluzin Публикувано 4 декември 2011 Сподели Публикувано 4 декември 2011 Здравейте колеги, Идвам от "Галант"-ния раздел и тъй като семейството ми се увеличава искам да купя нещо-по голямо...а Паджерото е една много добра опцияПонеже не съм от най големите фенове на автоматиците много се колебая дали да се насоча към автоматик(понеже повечето обяви са за автоматици) или да чакам за подходяща "ръчка"...Разгледайте дадените по-долу обяви и си кажете мнението...)Много благодаря предварително Паджеро Ръчна Паджеро Автоматик Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 декември 2011 Сподели Публикувано 4 декември 2011 Здравейте колеги, Идвам от "Галант"-ния раздел и тъй като семейството ми се увеличава искам да купя нещо-по голямо...а Паджерото е една много добра опцияПонеже не съм от най големите фенове на автоматиците много се колебая дали да се насоча към автоматик(понеже повечето обяви са за автоматици) или да чакам за подходяща "ръчка"...Разгледайте дадените по-долу обяви и си кажете мнението...)Много благодаря предварително Паджеро Ръчна Паджеро АвтоматикАз ако съм, предпочитам ръчна кутия .........1. защото има по голяма скорост........2.Защото повече върви и по добре се изпреварва........3. По малко харчи...4. По пълноценно се ползва ресурса на мотора при оффроад терени,като примерно ми се е случвало рязко подаване на газ ,в следващия момент отнемане на газта и последвало пак подаване на газта...........в този случай автоматика не реагира най адекватно и ако ти е за първи път ,то тя не може да се адаптира към текущите условия, съответно ефекта е,че се замисля в първия момент, след което ряско се изтрелва ,и тамън да направи движениоето и ти отнемаш газта.........докато при ръчната си само на една скорост-примерно на 2 предавка ........за сметка на това пък, има си типтроник и 4LLc което го прави почти като ръчната кутия ,но не съвсем........оффроададжиите знаят за какво говоря.........И на последно място - на ръната съединителя е достатъчно "мек" и "нежен" ( стига да не е с прецакан съединител защото в течение на времето съеинителя се "вдървява",нищо че си има ход и добре отделя).......Само не съм сигурен дали демферите му са на маховика или на феродовия диск, ако е първия вариант, се сменя и маховика и едно 2-2.5 бона за съединител ще хвърлиш ако се скапа нещо......... но ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihluzin Публикувано 5 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2011 Аз ако съм, предпочитам ръчна кутия .........1. защото има по голяма скорост........2.Защото повече върви и по добре се изпреварва........3. По малко харчи...4. По пълноценно се ползва ресурса на мотора при оффроад терени,като примерно ми се е случвало рязко подаване на газ ,в следващия момент отнемане на газта и последвало пак подаване на газта...........в този случай автоматика не реагира най адекватно и ако ти е за първи път ,то тя не може да се адаптира към текущите юнижуусловия, съответно ефекта е,че се замисля в първия момент, след което ряско се изтрелва ,и тамън да направи движениоето и ти отнемаш газта.........докато при ръчната си само на една скорост-примерно на 2 предавка ........за сметка на това пък, има си типтроник и 4LLc което го прави почти като ръчната кутия ,но не съвсем........оффроададжиите знаят за какво говоря.........И на последно място - на ръната съединителя е достатъчно "мек" и "нежен" ( стига да не е с прецакан съединител защото в течение на времето съеинителя се "вдървява",нищо че си има ход и добре отделя).......Само не съм сигурен дали демферите му са на маховика или на феродовия диск, ако е първия вариант, се сменя и маховика и едно 2-2.5 бона за съединител ще хвърлиш ако се скапа нещо......... но ......... Благодаря Пламене Не мисля да ползвам джипа за оффроуд( не казвам никога де) но ще се "придържам" към ръчката...Сега остава да намеря и 30к и всичко ще е точно.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Сега остава да намеря и 30к и всичко ще е точно.........е те от там трябваше да почнеш........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihluzin Публикувано 6 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2011 Маховика е демпферен и задължително ще се скапе, смяна на съединителя с маховика е близо 4000лв. Никога не бих си взел Паджеро дизел след 2000г с ръчна скоростна кутия, нито върви по-добре, нито харчи по-малко. Хммм,тогава би ли се обосновал дали е добра покупка на автоматик 2007-а? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihluzin Публикувано 7 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2011 Такааа насочих се към автоматика,днес го покарах и определено ме впечатлиЧудя се дали туй чудо има DPF?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 Такааа насочих се към автоматика,днес го покарах и определено ме впечатлиЧудя се дали туй чудо има DPF??Дай ВИН-а и ще ти кажа............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihluzin Публикувано 7 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2011 Дай ВИН-а и ще ти кажа............Мога да ти дам само рама-та..това върши ли работа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 Мога да ти дам само рама-та..това върши ли работа?ВИН-а и номера на рамата е едно и също нещо, предсавлява един 17 символен номер .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihluzin Публикувано 7 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2011 ВИН-а и номера на рамата е едно и също нещо, предсавлява един 17 символен номер .......... JMBLYV98W7J007123 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 JMBLYV98W7J007123Ако се вярва на моята програма, няма филтър за твърди частици..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihluzin Публикувано 7 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2011 Ако се вярва на моята програма, няма филтър за твърди частици.....Това е една много добра новина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 Това е една много добра новина Да, особено с нашите "прекрасни" горива..........два ни чистя дюзите на един Ленд Круизер Д4Д.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 Има DPF, това е номера на филтъра 1583A006, излиза си по номер на рама. Проблемите с DPF системите са от използването на неподходящи масла. До момента нямаме автомобил в сервизите ни с проблем в DPF-a, когато са използвани масла с предписаните спецификации от производителя. От лошите горива най-често страдат дюзите на common-rail автомобилите. Също така е добре превантивно през определен период от време (40-50 000км) да се почиства EGR системата.А коя програма ползваш МИро? Че на моята показва че няма........... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.