Премини към съдържание

Покупка на Паджеро 3.2 DI-D след 2005 г.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Идвам от "Галант"-ния раздел и тъй като семейството ми се увеличава искам да купя нещо-по голямо...а Паджерото е една много добра опция:)

Понеже не съм от най големите фенове на автоматиците много се колебая дали да се насоча към автоматик(понеже повечето обяви са за автоматици) или да чакам за подходяща "ръчка"...Разгледайте дадените по-долу обяви и си кажете мнението...:))

Много благодаря предварително

 

Паджеро Ръчна

 

Паджеро Автоматик

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Идвам от "Галант"-ния раздел и тъй като семейството ми се увеличава искам да купя нещо-по голямо...а Паджерото е една много добра опция:)

Понеже не съм от най големите фенове на автоматиците много се колебая дали да се насоча към автоматик(понеже повечето обяви са за автоматици) или да чакам за подходяща "ръчка"...Разгледайте дадените по-долу обяви и си кажете мнението...:))

Много благодаря предварително

 

Паджеро Ръчна

 

Паджеро Автоматик

Аз ако съм, предпочитам ръчна кутия .........

1. защото има по голяма скорост........

2.Защото повече върви и по добре се изпреварва........

3. По малко харчи...

4. По пълноценно се ползва ресурса на мотора при оффроад терени,като примерно ми се е случвало рязко подаване на газ ,в следващия момент отнемане на газта и последвало пак подаване на газта...........в този случай автоматика не реагира най адекватно и ако ти е за първи път ,то тя не може да се адаптира към текущите условия, съответно ефекта е,че се замисля в първия момент, след което ряско се изтрелва ,и тамън да направи движениоето и ти отнемаш газта.........докато при ръчната си само на една скорост-примерно на 2 предавка ........за сметка на това пък, има си типтроник и 4LLc което го прави почти като ръчната кутия ,но не съвсем........оффроададжиите знаят за какво говоря.........

И на последно място - на ръната съединителя е достатъчно "мек" и "нежен" ( стига да не е с прецакан съединител защото в течение на времето съеинителя се "вдървява",нищо че си има ход и добре отделя).......Само не съм сигурен дали демферите му са на маховика или на феродовия диск, ако е първия вариант, се сменя и маховика и едно 2-2.5 бона за съединител ще хвърлиш ако се скапа нещо......... но .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако съм, предпочитам ръчна кутия .........

1. защото има по голяма скорост........

2.Защото повече върви и по добре се изпреварва........

3. По малко харчи...

4. По пълноценно се ползва ресурса на мотора при оффроад терени,като примерно ми се е случвало рязко подаване на газ ,в следващия момент отнемане на газта и последвало пак подаване на газта...........в този случай автоматика не реагира най адекватно и ако ти е за първи път ,то тя не може да се адаптира към текущите юнижуусловия, съответно ефекта е,че се замисля в първия момент, след което ряско се изтрелва ,и тамън да направи движениоето и ти отнемаш газта.........докато при ръчната си само на една скорост-примерно на 2 предавка ........за сметка на това пък, има си типтроник и 4LLc което го прави почти като ръчната кутия ,но не съвсем........оффроададжиите знаят за какво говоря.........

И на последно място - на ръната съединителя е достатъчно "мек" и "нежен" ( стига да не е с прецакан съединител защото в течение на времето съеинителя се "вдървява",нищо че си има ход и добре отделя).......Само не съм сигурен дали демферите му са на маховика или на феродовия диск, ако е първия вариант, се сменя и маховика и едно 2-2.5 бона за съединител ще хвърлиш ако се скапа нещо......... но .........

 

Благодаря Пламене :)

 

Не мисля да ползвам джипа за оффроуд( не казвам никога де:)) но ще се "придържам" към ръчката...

Сега остава да намеря и 30к и всичко ще е точно..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маховика е демпферен и задължително ще се скапе, смяна на съединителя с маховика е близо 4000лв. Никога не бих си взел Паджеро дизел след 2000г с ръчна скоростна кутия, нито върви по-добре, нито харчи по-малко.

Хммм,тогава би ли се обосновал дали е добра покупка на автоматик 2007-а?

 

Благодаря предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такааа насочих се към автоматика,днес го покарах и определено ме впечатли:)

Чудя се дали туй чудо има DPF??

Дай ВИН-а и ще ти кажа............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти дам само рама-та..това върши ли работа?

ВИН-а и номера на рамата е едно и също нещо, предсавлява един 17 символен номер ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е една много добра новина :)

Да, особено с нашите "прекрасни" горива..........два ни чистя дюзите на един Ленд Круизер Д4Д..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има DPF, това е номера на филтъра 1583A006, излиза си по номер на рама. Проблемите с DPF системите са от използването на неподходящи масла. До момента нямаме автомобил в сервизите ни с проблем в DPF-a, когато са използвани масла с предписаните спецификации от производителя. От лошите горива най-често страдат дюзите на common-rail автомобилите. Също така е добре превантивно през определен период от време (40-50 000км) да се почиства EGR системата.

А коя програма ползваш МИро? Че на моята показва че няма........... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...