Emil Petrov Публикувано 8 октомври 2011 Сподели Публикувано 8 октомври 2011 Привет , колеги. В последно време съм се зарибил по това да си купя еклипс 1ва генерация. 4г63 мотора. Имам няколко запитвания към вас. Досега не съм имал или карал бензиново митсубиши.Имам л200 2003 година 2.5 тди. Целта за покупката на митсубишито е за да го надувам . Искам турбо проектче . Като начало мисля да му сложа обаче газов инжекцион с по мощен испарител за турбо коли. Ще му сменям бутала,валове,клапани ,повдигачи ,съединител,дюзи не знам дали има смисъл като ще му слагам газ. Искам да го надувам не много,нещо скромно 250-60 коня. Така относно модовете,може да дадете някои съвет няма да се сърдя хаха. Въпроса ми принципно е като кола това митсубиши дали дава проблеми. Здрави ли са тези 2.0 мотори . Като цяло ако някои сподели малко повече за колата и подръжката. искам да питам и за скоростите. Съединител ще сменя хубаво това,но скоростите ще понесат ли 250-270 коня? Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 8 октомври 2011 Сподели Публикувано 8 октомври 2011 4г63 е един от най-здравите мотори, доказали се през годините... конете които гониш са напълно постижими... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil Petrov Публикувано 8 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2011 Интересно ми е колега и подръжката как е. Сега се сетих и друг проблем. Малко искам да му дигна оборотите малко. А и тези коне дали ангренажния ремък ще издържи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 8 октомври 2011 Сподели Публикувано 8 октомври 2011 Ангренажния си върти разпределителните валове, не е обвързан с конете... Не разбрах само кои обороти искаш да вдигнеш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Скоростната няма как да издържи,иначе двигателя е невероятно здрав! :mitsu-smiley: Аз моята всеки ден я карам в 7000 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil Petrov Публикувано 9 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2011 За обороти исках да вдигна от 7000 до около 8000-8500 да работи. Точно заради тези обороти се чудя дали ще издържи ремъка. А скоростите някой може ли да сподели как да ги подсилвам или от сорта ,че да издържат . п.с. Простете известната доза невежество от моя страна ,но още се уча... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Привет , колеги. В последно време съм се зарибил по това да си купя еклипс 1ва генерация. 4г63 мотора. Имам няколко запитвания към вас. Досега не съм имал или карал бензиново митсубиши.Имам л200 2003 година 2.5 тди. Целта за покупката на митсубишито е за да го надувам . Искам турбо проектче . Като начало мисля да му сложа обаче газов инжекцион с по мощен испарител за турбо коли. Ще му сменям бутала,валове,клапани ,повдигачи ,съединител,дюзи не знам дали има смисъл като ще му слагам газ. Искам да го надувам не много,нещо скромно 250-60 коня. Така относно модовете,може да дадете някои съвет няма да се сърдя хаха. Въпроса ми принципно е като кола това митсубиши дали дава проблеми. Здрави ли са тези 2.0 мотори . Като цяло ако някои сподели малко повече за колата и подръжката. искам да питам и за скоростите. Съединител ще сменя хубаво това,но скоростите ще понесат ли 250-270 коня? Поздрави! Искаш да си правиш турбо кола и да и слагаш газова...хм,яко...Един сериозен тунерджия не би те посъветвал на такова нещо....но както и да е,колата си е твоя.260 коня, трябва да смениш инжекторите .... стандартинте на еклипса са 240 кубикови,няма да ти свършат работа при турбото....ще ти обеднее сместа и ще чупиш двигаделя.Скоростната кутия си е бомба.....ако ще караш в червено си смени съединителя,със хубав спортен...Ремака ако е хубав...също няма да има проблем.Колкото за това че искаш да вдигнеш оборотите на 8500....защо???....не знам как,но съм любопитен,защо?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Предполагам, за да може да я "цеди"... а иначе за оборотите, трябва да се пипа по електронния ограничител...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Предполагам, за да може да я "цеди"... а иначе за оборотите, трябва да се пипа по електронния ограничител...... Че то достатъчно си се "цеди" до 7000 .....да, и аз мисля че електронно някак си трябва да се махне ограничителя....но,няма смисъл според мен.По важно е да се направи турбинирането както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 (редакция) При мен ограничителя се включва на 7200 оборота :icon_bye: но с турбината това не ме бърка Редактирано 9 октомври 2011 от valio_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil Petrov Публикувано 9 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Оборотите искам да ги вдигна по същата причина както предположи и колегата Христобг . А скоростите дано да издържат на конете които искарам. Съединител задължително ще сменям със спортен stage 3 най-вероятно Дюзи мисля да сложа поне 330-360 кубика. Помпата ми е интересно може ли да направи нужното налягане в системата със по-големи дюзи? Тук във форума не намерих. Някой колега да е модвал 4г63ка на 1г еклипс? Исках да питам и 1г са със 6 болтовия мотор нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Оборотите искам да ги вдигна по същата причина както предположи и колегата Христобг . А скоростите дано да издържат на конете които искарам. Съединител задължително ще сменям със спортен stage 3 най-вероятно Дюзи мисля да сложа поне 330-360 кубика. Помпата ми е интересно може ли да направи нужното налягане в системата със по-големи дюзи? Тук във форума не намерих. Някой колега да е модвал 4г63ка на 1г еклипс? Исках да питам и 1г са със 6 болтовия мотор нали? 1ва генерация е 6 болтов,но все пак ето как най лесно ще разбереш....6 или 7 е.... http://www.vfaq.com/mods/early-late-engine.html .Помпата ще ти издържи да,зависи и от състоянието и разбира се...възможно е и много бързо да здаде багажа.Много хора са правили тази модификация...включително и аз...и пътя не е лек да знаеш.....Ама тая Газ...само грози картинката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dzenky Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Лично аз газ никога.. и то на спортна турбо кола..а за оборотите зависи как го направиш двигатела и дали има смисъл от тези обороти.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Оборотите искам да ги вдигна по същата причина както предположи и колегата Христобг . А скоростите дано да издържат на конете които искарам. Съединител задължително ще сменям със спортен stage 3 най-вероятно Дюзи мисля да сложа поне 330-360 кубика. Помпата ми е интересно може ли да направи нужното налягане в системата със по-големи дюзи? Тук във форума не намерих. Някой колега да е модвал 4г63ка на 1г еклипс? Исках да питам и 1г са със 6 болтовия мотор нали? Колега аз съм модвал моя еклипс и той беше атмосверен сега е турбо,а за оборотите няма смисъл най много да срещнеш клапаните с буталата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil Petrov Публикувано 10 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Така колеги отказах се от дигане на обороти,,мисля и до 7000 добре се цеди. А може ли колегите които са турбинирали еклипса си да споделите малко повече за модове или да ми дадете линк ако имате тема,да попрочета Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Така колеги отказах се от дигане на обороти,,мисля и до 7000 добре се цеди. А може ли колегите които са турбинирали еклипса си да споделите малко повече за модове или да ми дадете линк ако имате тема,да попрочета Какво те интересува...питай смело.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil Petrov Публикувано 10 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Ми искам да прочета и за някой друг осъществен проект ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Ми искам да прочета и за някой друг осъществен проект ... Проекта с който си се захванал трябва да знаеш че ще ти отнеме време.Моя лично продължи около година....Подготви се и да даваш кинтиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif ...няма как ....освен ако не си милионер...да не те бърка колко пари ще давашhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif .1во...Какво търсиш от колата ти?.....до колкото разбрах 250,260 магарета...не повече.С тези коне може да си останеш и със стандартните си бутала които на еклипса са на 9.8 компресия-/ако бъркам моля да пъда поправен/..но мисля че толкова беше.Тук обаче,сместа трябва да ти е перфектна иначе се получава детонация...и си до там.Големи инжектори,...аз за сега ползвам 450сс ниско омни с резистори.По големите инжектори обаче твоето стандартното ЕКУ няма да ги захрани,съответно трябва ти ТУРБО ЕКУ,или да си купиш ЕКУ с ЕПРОМ което ти позволява да го програмираш..../АЗ ЛИЧНО НЕ СЪМ МНОГО НАЯСНО ПО ТЕМАТА ЕЛЕКТРОНИКА,УЧА СЕ В МОМЕНТА/ . Трябва да пробиеш дупка в картера за обратното масло от турбината....ако отвориш двигателя трябва хубаво да го огледате преди да го затворите евентоално с новите части.Добра турбина,хубав кулер,регулатор за горивото за да можеш да го контролираш,.....перфектни настройки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Проекти много и моя протече във време докъто събера всичко и се монтира на колата, а ефекта е огромен. В монта даже продавам всичко нужно за турбинирането от работещата кола което е голямо улеснение че всичко е налично работещо перфектно, даже ако някой желаещ и може да я сваля и монтирам на някой желаещ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil Petrov Публикувано 10 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Ами колега мисля да си зема нови по-хубави бутала,колянов вал,разпределителни валове,клапани,къстъм изпускателен колектор,турбо хубаво,голямо кулерче 2.5 или 3.0 инчови турбо пътища и дано намеря екута нови. Откъм програмиране няма проблеми аз с това се занимавам ...е малко застой новия офис докато отворя и прочие прочие... Като цяло искам да купя колата началото на 2012 тогава ще мога да се занимавам с нея затова и тогава искам да я купя. Мисля да започна с малко реставрация така да го нарека защото си е бая стара колата и мисля да я ревизирам изцяло а откъм двигател вече казах че ще го подновявам бая.Всичко да си е хубаво и ново . Най-вероятно и окачване ще сменя. вътре салона малко освежаване. Като цяло гоня ефекта да карам като нов еклипс. :mitsu-smiley: :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Ами колега мисля да си зема нови по-хубави бутала,колянов вал,разпределителни валове,клапани,къстъм изпускателен колектор,турбо хубаво,голямо кулерче 2.5 или 3.0 инчови турбо пътища и дано намеря екута нови. Откъм програмиране няма проблеми аз с това се занимавам ...е малко застой новия офис докато отворя и прочие прочие... Като цяло искам да купя колата началото на 2012 тогава ще мога да се занимавам с нея затова и тогава искам да я купя. Мисля да започна с малко реставрация така да го нарека защото си е бая стара колата и мисля да я ревизирам изцяло а откъм двигател вече казах че ще го подновявам бая.Всичко да си е хубаво и ново . Най-вероятно и окачване ще сменя. вътре салона малко освежаване. Като цяло гоня ефекта да карам като нов еклипс. :mitsu-smiley: :icon_dance: Супер ..тва което си го намислил е страхотно....много мангизи преготви...и много нерви.Програмирането можеш да го направиш единствено ако си с Епром Еку....като най ефтин вариант...инак имаш и електроники за по 2000 долара....Тия пари дето ще ги дадеш....защо не си купиш нещо готово....и просто да си го подобряваш...ако има какво?... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil Petrov Публикувано 11 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2011 Ами колега,нещо готово хич ама хич не ми се взема. Мислех да си взимам бмв 330 е46 или 320 е90 ,но няма какво да им правя. Аз искам да го взема еклипса точно защото за него има бол части за мотор и прочие и най-вече защото искам да ми е практика на това което уча за модове по двигатели. Точно за да се уча на него искам да го купя и да си го правя . А ако е готово не е интересно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 11 октомври 2011 Сподели Публикувано 11 октомври 2011 Ами колега,нещо готово хич ама хич не ми се взема. Мислех да си взимам бмв 330 е46 или 320 е90 ,но няма какво да им правя. Аз искам да го взема еклипса точно защото за него има бол части за мотор и прочие и най-вече защото искам да ми е практика на това което уча за модове по двигатели. Точно за да се уча на него искам да го купя и да си го правя . А ако е готово не е интересно Маниги тия БМВта http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif тва кола ли е.....БОЛКА -МАСЛО С ВОДАhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ....Аз съм същия....дори и да е готова пак ще я ровя нещо.....Манящина се вика на тва.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gifАко те интересува нещо питай без проблем ако мога ще ти одговарям.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emil Petrov Публикувано 11 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2011 хаха колега,само заради разхода ме интересуват бмв-тата . Дизеловите де,бензинките са гола вода. Аз бензинова кола само еклипса харесвам честно казано. :D Ами мерси все пак за помощта с отговорите. Когато я купя ще пусна пак темичка, но този път с проекта в завършен вид Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 11 октомври 2011 Сподели Публикувано 11 октомври 2011 Пускай снимки по време на проекта де..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.