InsomniA_1 Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Имам проблем и то ужасен колата беше на 750 оборота и един човек ми ги вдигна на 900 незнам дали има общо с маслото това но го казвам.Така сутринта установявам че има масло само на върха на рабуша и доливам литър.Качва на минимума купувам и слагам още един литър и сега е на макс.Като отворих капака да видя дали има теч имаше по маркуча към турбото незнам как се казва изобщо не съм на ясно.Като се заслушах оборотите се вдигаха отсамосебеси и после пак падаха самия двигател се засилва сам без да го пипам.Какво става незнам измих двигателя с водоструика да премахна омасляванията че да видя откаде тече но после от никаде не изтичаше.Може би когато съм на път извън града тогава избива немога да разбера толкова съм на ТИ с всичко това.Ако някои може да каже нещо ще съм благодарен много. :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 :mitsu-smiley: Маслото откога не си го проверявал преди да установиш, че е под минимума? Загубата на масло може да е само по 2 причини - или има теч или го гори. А що се отнася до колебанията на оборотите там причината може да е в тоците - кабели, бубина и т.н :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 Имам проблем и то ужасен колата беше на 750 оборота и един човек ми ги вдигна на 900 незнам дали има общо с маслото това но го казвам.Така сутринта установявам че има масло само на върха на рабуша и доливам литър.Качва на минимума купувам и слагам още един литър и сега е на макс.Като отворих капака да видя дали има теч имаше по маркуча към турбото незнам как се казва изобщо не съм на ясно.Като се заслушах оборотите се вдигаха отсамосебеси и после пак падаха самия двигател се засилва сам без да го пипам.Какво става незнам измих двигателя с водоструика да премахна омасляванията че да видя откаде тече но после от никаде не изтичаше.Може би когато съм на път извън града тогава избива немога да разбера толкова съм на ТИ с всичко това.Ако някои може да каже нещо ще съм благодарен много. :help:Е, ако ми кажеш каква е колата , ще гледаме да ти помогнем с нещо , но така......... B) До колкото разбирам си с дизелов мотор по твоите оплаквания B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
InsomniA_1 Публикувано 5 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2006 С дизелов мотор съм номера немога да ви кажа установих загубата месец след смяна на масло и филтри.Ако го гори какъв е проблема и може ли да е от ГНП или сегменти?Каква е цената на ГНП читава и от каде мога да я намеря че в нашия град е немислимо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 С дизелов мотор съм номера немога да ви кажа установих загубата месец след смяна на масло и филтри.Ако го гори какъв е проблема и може ли да е от ГНП или сегменти?Каква е цената на ГНП читава и от каде мога да я намеря че в нашия град е немислимо.ГНП-то няма нищо общо с маслото...........но има нещо общо с колебанията на оборотите на мотора..........от нея се регулират оборотите и аванса..............ГНП трудно се намира читава..........струва от 200 до 600 лв. зависи коко е читава, а за загубата на маслото...........1. може да е от турбината, ако са заминали металните семеринги , ще вкарва масло в "студения и топлия охльов" и в крайна сметка ще губи маслото..........2. може да са сегменти, елипса на цилиндрите, може от гумички на клапаните и т.н. 3. мо же да има теч някаде, огледай хубаво външната маслена магистрала, веднъж към турбото , и вт. път към масл. радиатор.............ако тече , ясна е работата.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
InsomniA_1 Публикувано 5 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2006 ако тече по магистралата какво значи към турбото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 ако тече по магистралата какво значи към турботоЗначи..........от маслената помпа, освен маслените магистрали по мотора ( към кол. вал за осн. и биелни лагери, горе към цилиндрите и главата ) имаш и една масл. магистрала ,която излиза навън от мотора и отива към турбото............тази масл. магистрала маже турбината и е много важна за турбо компресора, ако фланците изпускат масло ,то ще имаш загуба на масло в мотора................ B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
InsomniA_1 Публикувано 5 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2006 Много благодарности на всички ще отскоча до плевен да я погледнат :good: Диджея ти си върха на сладоледа :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.