Премини към съдържание

Имам нужда от малко съвети!


urban_order

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

 

 

 

Имам нужда от малко съвети!

 

 

 

Значи карам Lancer от 94-та, дизел. Съвсем скоро качих зимните гуми с шипове (живея на 100 км на север от северният полярен кръг!) и има нещо странно. Когато потеглям от светофар например отвреме на време колата тегли надясно, така все едно имам 200 коня под капака, а те са само 70! Лятото сменях амортисьори, предни и нищо чудно тия малоумници да не са я качили на стенд преди това, но освен това има още нещо странно. Като карам бавно, примерно на 2-ра с 10-на км в час и минавам през дупки се чува едно тропане отпред отдясно.

 

 

 

Та моля ви, които има някакви идеи какво може да е - моля пишете!

 

 

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като се прави нещо по предницата задължително са проверява сходимостта на стенд.

Щом си сменял амортисьори е възможно да не са го затегнали за тампона в "бумбето" или пък самия тампон да е разбит, щом имаш потропване. Като отидеш в сервиза ги накарай да ти проверят шарнира и тампоните на носача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи карам Lancer от 94-та, дизел. Съвсем скоро качих зимните гуми с шипове (живея на 100 км на север от северният полярен кръг!) и има нещо странно. Когато потеглям от светофар например отвреме на време колата тегли надясно, така все едно имам 200 коня под капака, а те са само 70...
Всъщност не си уточнил дали това ти е първа зима с колата и гуми с шипове или това дърпане вдясно е ново явление. Съвсем нормално е при заснежен/заледен път предницата да 'играе' при потегляне - все пак колата е от 94г. и не вярвам да има шпер, тракшън контрол или стабилизираща система. Просто при отворения диференциал едното от колелата 'тегли' по-добре при понижено сцепление с пътя. Ако го прави и на сухо, бих го отдал на шиповете, защото те ти намаляват сцеплението.

За хлопането най-добре да се огледа незабавно, защото ако има връзка с тегленето на една страна, последствията може да са доста сериозни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не си уточнил дали това ти е първа зима с колата и гуми с шипове или това дърпане вдясно е ново явление. Съвсем нормално е при заснежен/заледен път предницата да 'играе' при потегляне - все пак колата е от 94г. и не вярвам да има шпер, тракшън контрол или стабилизираща система. Просто при отворения диференциал едното от колелата 'тегли' по-добре при понижено сцепление с пътя. Ако го прави и на сухо, бих го отдал на шиповете, защото те ти намаляват сцеплението.

За хлопането най-добре да се огледа незабавно, защото ако има връзка с тегленето на една страна, последствията може да са доста сериозни.

първа зима с колата е, но съм карал и преди това много с гуми с шипове. най-интересното е, че не тегли на една страна постоянно и не на всеки старт дърпа така волана, горе долу на 5 пъти веднъж се случва и то ако е с повечко газ! а "хлопането" първо ми бяха казали, че е от стабилизиращта щанга, но след преглед се оказа, че не е тя и майстора каза, че по предницата всичко е наред, и той не открива проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Потърси термина torque steer в Google

мина ми през акъла, но все пак говорим за дизел с 70 коня под капака... едва ли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тва не ми се струва да е от TORQUE STEER,по-скоро има нещо здраво разбито,или незатегнато след смяната на амортисьорите ;) Моят съвет е да проверите шарнирите..... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...