urban_order Публикувано 15 октомври 2010 Сподели Публикувано 15 октомври 2010 Здравейте, колеги! Имам нужда от малко съвети! Значи карам Lancer от 94-та, дизел. Съвсем скоро качих зимните гуми с шипове (живея на 100 км на север от северният полярен кръг!) и има нещо странно. Когато потеглям от светофар например отвреме на време колата тегли надясно, така все едно имам 200 коня под капака, а те са само 70! Лятото сменях амортисьори, предни и нищо чудно тия малоумници да не са я качили на стенд преди това, но освен това има още нещо странно. Като карам бавно, примерно на 2-ра с 10-на км в час и минавам през дупки се чува едно тропане отпред отдясно. Та моля ви, които има някакви идеи какво може да е - моля пишете! Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 15 октомври 2010 Сподели Публикувано 15 октомври 2010 Като се прави нещо по предницата задължително са проверява сходимостта на стенд.Щом си сменял амортисьори е възможно да не са го затегнали за тампона в "бумбето" или пък самия тампон да е разбит, щом имаш потропване. Като отидеш в сервиза ги накарай да ти проверят шарнира и тампоните на носача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 15 октомври 2010 Сподели Публикувано 15 октомври 2010 Значи карам Lancer от 94-та, дизел. Съвсем скоро качих зимните гуми с шипове (живея на 100 км на север от северният полярен кръг!) и има нещо странно. Когато потеглям от светофар например отвреме на време колата тегли надясно, така все едно имам 200 коня под капака, а те са само 70...Всъщност не си уточнил дали това ти е първа зима с колата и гуми с шипове или това дърпане вдясно е ново явление. Съвсем нормално е при заснежен/заледен път предницата да 'играе' при потегляне - все пак колата е от 94г. и не вярвам да има шпер, тракшън контрол или стабилизираща система. Просто при отворения диференциал едното от колелата 'тегли' по-добре при понижено сцепление с пътя. Ако го прави и на сухо, бих го отдал на шиповете, защото те ти намаляват сцеплението. За хлопането най-добре да се огледа незабавно, защото ако има връзка с тегленето на една страна, последствията може да са доста сериозни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urban_order Публикувано 15 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2010 Всъщност не си уточнил дали това ти е първа зима с колата и гуми с шипове или това дърпане вдясно е ново явление. Съвсем нормално е при заснежен/заледен път предницата да 'играе' при потегляне - все пак колата е от 94г. и не вярвам да има шпер, тракшън контрол или стабилизираща система. Просто при отворения диференциал едното от колелата 'тегли' по-добре при понижено сцепление с пътя. Ако го прави и на сухо, бих го отдал на шиповете, защото те ти намаляват сцеплението. За хлопането най-добре да се огледа незабавно, защото ако има връзка с тегленето на една страна, последствията може да са доста сериозни.първа зима с колата е, но съм карал и преди това много с гуми с шипове. най-интересното е, че не тегли на една страна постоянно и не на всеки старт дърпа така волана, горе долу на 5 пъти веднъж се случва и то ако е с повечко газ! а "хлопането" първо ми бяха казали, че е от стабилизиращта щанга, но след преглед се оказа, че не е тя и майстора каза, че по предницата всичко е наред, и той не открива проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 15 октомври 2010 Сподели Публикувано 15 октомври 2010 ...ако е с повечко газ!...Потърси термина torque steer в Google Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urban_order Публикувано 15 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2010 Потърси термина torque steer в Googleмина ми през акъла, но все пак говорим за дизел с 70 коня под капака... едва ли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nookie666 Публикувано 15 октомври 2010 Сподели Публикувано 15 октомври 2010 Тва не ми се струва да е от TORQUE STEER,по-скоро има нещо здраво разбито,или незатегнато след смяната на амортисьорите ;) Моят съвет е да проверите шарнирите..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.