Премини към съдържание

Omv Рали Тим – готови за битка


Препоръчано мнение

Двата екипажа на OMV Рали Тим са готови за първия кръг от Националния шампионат - с нови по-мощни автомобили и нови амбиции за победа. И двата автомобила на OMV Рали Тим са подготвени от Stohl Racing, компанията на световния пилот на OMV Манфред Щол. На официалното представяне на двете коли, което се състоя вчера, присъства лично и г-н Раду Капрау- директор верига бензиностанции OMV.

 

Попови ще се състезават с новия по-мощен Mitsubishi Lancer EVO IX, а Вилхелм Кънчев ще се състезава вече в група A/6 с класическия автомобил за Супер 1600 и група A - Peugeot 206 S1600, и с нов навигатор- Петър Петров.

 

Екипажът на OMV Ясен и Дилян Попови – 2006

Преди два дни Попови се завърнаха от Австрия с последната версия на най-успешния

състезателен автомобил в историята на група N – Mitsubishi Lancer EVO IX. Той отново беше подготвен при Манфред Щол в Stohl Racing, откъдето дойде и шампионския EVO VIII, с който братя Попови спечелиха титлата на България миналата година. Новият Mitsubishi EVO IX е крачка напред в сравнение с предшественика си – по-мощен и по-еластичен двигател, нова електроника, управляваща работата на мотора, по-добро разпределение на тежестта на колата и може би най-важната промяна – нови, по-големи спирачни дискове и спирачни апарати, които тази година ФИА разреши за автомобилите от група N. Екипажът на OMV Попови е готов да стартира във всички кръгове на Националния шампионат през 2006. Те също са част от OMV Рали Тим Централна и Източна Европа, който има запазени 8 участия във WRC през 2006 г.

 

Пилотът на OMV Ясен Попов за Националния шампионат 2006:

„Конкуренцията тази година в националния рали шампионат ще е много по-силна в сравнение с 2005 г. Очаквам пилотите в челото на класирането отново да са с изравнени възможности и както през миналата година борбата да е за всяка секунда по отсечките. През 2005 г. Имаше няколко състезания, в които секунди определиха кой ще е първи и кой – втори. Радвам се, че вторият екипаж на нашия тим ще има възможност да се бори за предни позиции с новия автомобил. Увеличаването на пилотите в челото означава по-интересни състезания почитателите на рали спорта."

 

Екипажът на OMV Вилхелм Кънчев и Петър Петров – 2006

След успеха през 2005 г. с навигатор и негов тъст Иван Тонев при завоюване на националната титла в N/3, пилотът на OMV Вилхелм Кънчев решава да поеме предизвикателството да се бори в челото с пилотите от N/4. Кънчев влиза в сезон 2006 в A/6 с класическия автомобил за Супер 1600 и група A - Peugeot 206 S1600. Той също се е подготвил за новото предизвикателство с нов навигатор – шуменеца Петър Петров. Петров вече има зад гърба си биография на един от най-успешните навигатори в група А/6 през втората половина на 90-те години, когато се състезава с Димитър Георгиев. Двигателят на автомобила е с обем 1600 куб.см. задвижва предния мост, скоростната кутия е секвенционална, а мощността на двигателя варира между 215 и 230 конски сили. Калата на втория екипаж на OMV е от същия клас като този на миналогодишния победител в Рали България –Джандоменико Басо.

 

Пилотът на OMV Вилхелм Кънчев за Националния шампионат 2006:

“Доволен съм, че още преди началото на сезона успяхме да си осигурим такава състезателна кола и имахме време да я опознаем. Все още се усеща разликата между колите от N/3 и Супер 1600. Надявам се, че и двата екипажа на OMV ще застанем на предни позиции още в първия кръг на Националния шампионат, който започва след 2 дни в София.”

 

Екипажите на OMV Рали Тим получават специален състезателен бензин на OMV, който се доставя директно от рафинерията на компанията в Швехат, Австрия. Този бензин на ОМV е 102 октана и е специално разработен продукт, който дава на двигателя по-ниска работна температура и го предпазва от прегряване. Високото октаново число допълнително подобрява изгарянето под 900 градуса. OMV Рали Тим използва около 1.5 тона на сезон за екипаж. Състезателните автомобили на OMV Рали Тим изразходват за едно рали 5 пъти повече гориво, отколкото обикновен автомобил при всекидневно шофиране. Всички ОМV масла за състезателната кола се сменят преди всяко рали. Това са маслата, които се предлагат на всяка бензиностанция ОМV.

 

http://auto-press.net/index.php?cat=6&sub=1584

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 2 седмици ...

Дам наказа ги на "Траянова Врата" http://www.sport1.bg/sport1/node/20684

Следващият кръг от националният рали шампионат е "Стари столици" на 16-18 юни. Победата пак ще бъде на Mitsubshi EVO :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...