Премини към съдържание

loshoto

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

loshoto's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. През юни тази година, във Великобритания ще стартират продажбите на най- екстремната версия на модела Lancer Evolution X на Mitsubishi. С базовата си цена от 49 999 британски лири, автомобилът подсказва, дори само с цената си, че бъдещите му собственици ще могат да се похвалят с нещо наистина вълнуващо. Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-400 разполага с двулитров MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control) бензинов задвижващ агрегат, който генерира максимална мощност от 403 конски сили при 6500/мин. Впечатляващ е и максималният въртящ момент от 525 Нм, който се достига при сравнително ниските 3500/мин. Lancer Evolution X FQ-400 е в състояние да извърши класическото ускорение от 0 до 100 км/ч за минималните 3.8 секунди и да развие максимална скорост на движение от 250 км/ч (електронно ограничена). В стандартното оборудване на Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-400 са включени оптимизиран аеродинамичен пакет, система за задвижване на четирите колела Super-All Wheel Control (S-AWC), стабилизираща програма, оптимизирана спирачна антиблокираща система, спортин окачване и спирачна система, осемнадесетцолови деветспицови алуминиеви джанти, спортни седалки Recaro, седем предпазни въздушни възглавници, аудиосистема със CD- плейър и 30 GB твърд диск, тонирани стъкла и др. http://auto-press.net/cat_1/sub_7030/
  2. По време на международното автомобилно изложение в Детройт (7-21 януари), на щанда на Mitsubishi се състоя световната премиера на изцяло новия Lancer sport sedan. Четиривратият спортист е разработен в дизайнерските студиа на Mitsubishi в Европа и Япония и ще бъде пуснат в продажба през пролетта на тази година. Дизайнът на Mitsubishi Lancer sport sedan е създаден на базата на концептуалните разработки Concept-X и Concept- Sportback от 2005 година. Със своите издължени и обемни форми, новият модел със сигурност ще предизвика добра реакция сред публиката в Детройт, а и сред потребителите няколко месеца по- късно. Базова за Европа ще бъде модификацията с 1.5 литров двигател със 110 конски сили, а върховата версия ще бъде класиката Lancer Evolution. За европейския пазар е предвиден и дизелов вариант, както и бензинов двулитров турбоагрегат. http://autopress.tv/index.php?lang=1&p...d=2&nid=190
  3. От централата на Mitsubishi Motors съобщиха, че по време на международното автомобилно изложение в Париж (28 септември- 15 октомври) ще демонстрират изцяло нов европейски SUV (Sport Utility Vehicle) модел- Outlander. Колата ще бъде пусната в продажба през пролетта на следващата година. Концептуалната разработка е разработена на базата на представения в Япония през октомври миналата година модел Outlander. Същият пожъна огромен успех в страната и се превърна в бестселър в SUV сегмента. От октомври 2005 до май 2006 от него са закупени 20 041 единици. Новият модел ще помогне на Mitsubishi да се настани стабилно в конкурентния сегмент, който бележи ръст в търсенето с всяка изминала година. Двигателят на Mitsubishi Outlander Concept е дериват на дизеловия агрегат с работен обем 1 968 куб.см, който в момента може да бъде открит при Grandis Di-D. Максималната мощност на мотора е 103 кВт или 140 конски сили. Предавателната кутия е шестстепенна механична. http://auto-press.net/index.php?cat=1&sub=1785
  4. Двата екипажа на OMV Рали Тим са готови за първия кръг от Националния шампионат - с нови по-мощни автомобили и нови амбиции за победа. И двата автомобила на OMV Рали Тим са подготвени от Stohl Racing, компанията на световния пилот на OMV Манфред Щол. На официалното представяне на двете коли, което се състоя вчера, присъства лично и г-н Раду Капрау- директор верига бензиностанции OMV. Попови ще се състезават с новия по-мощен Mitsubishi Lancer EVO IX, а Вилхелм Кънчев ще се състезава вече в група A/6 с класическия автомобил за Супер 1600 и група A - Peugeot 206 S1600, и с нов навигатор- Петър Петров. Екипажът на OMV Ясен и Дилян Попови – 2006 Преди два дни Попови се завърнаха от Австрия с последната версия на най-успешния състезателен автомобил в историята на група N – Mitsubishi Lancer EVO IX. Той отново беше подготвен при Манфред Щол в Stohl Racing, откъдето дойде и шампионския EVO VIII, с който братя Попови спечелиха титлата на България миналата година. Новият Mitsubishi EVO IX е крачка напред в сравнение с предшественика си – по-мощен и по-еластичен двигател, нова електроника, управляваща работата на мотора, по-добро разпределение на тежестта на колата и може би най-важната промяна – нови, по-големи спирачни дискове и спирачни апарати, които тази година ФИА разреши за автомобилите от група N. Екипажът на OMV Попови е готов да стартира във всички кръгове на Националния шампионат през 2006. Те също са част от OMV Рали Тим Централна и Източна Европа, който има запазени 8 участия във WRC през 2006 г. Пилотът на OMV Ясен Попов за Националния шампионат 2006: „Конкуренцията тази година в националния рали шампионат ще е много по-силна в сравнение с 2005 г. Очаквам пилотите в челото на класирането отново да са с изравнени възможности и както през миналата година борбата да е за всяка секунда по отсечките. През 2005 г. Имаше няколко състезания, в които секунди определиха кой ще е първи и кой – втори. Радвам се, че вторият екипаж на нашия тим ще има възможност да се бори за предни позиции с новия автомобил. Увеличаването на пилотите в челото означава по-интересни състезания почитателите на рали спорта." Екипажът на OMV Вилхелм Кънчев и Петър Петров – 2006 След успеха през 2005 г. с навигатор и негов тъст Иван Тонев при завоюване на националната титла в N/3, пилотът на OMV Вилхелм Кънчев решава да поеме предизвикателството да се бори в челото с пилотите от N/4. Кънчев влиза в сезон 2006 в A/6 с класическия автомобил за Супер 1600 и група A - Peugeot 206 S1600. Той също се е подготвил за новото предизвикателство с нов навигатор – шуменеца Петър Петров. Петров вече има зад гърба си биография на един от най-успешните навигатори в група А/6 през втората половина на 90-те години, когато се състезава с Димитър Георгиев. Двигателят на автомобила е с обем 1600 куб.см. задвижва предния мост, скоростната кутия е секвенционална, а мощността на двигателя варира между 215 и 230 конски сили. Калата на втория екипаж на OMV е от същия клас като този на миналогодишния победител в Рали България –Джандоменико Басо. Пилотът на OMV Вилхелм Кънчев за Националния шампионат 2006: “Доволен съм, че още преди началото на сезона успяхме да си осигурим такава състезателна кола и имахме време да я опознаем. Все още се усеща разликата между колите от N/3 и Супер 1600. Надявам се, че и двата екипажа на OMV ще застанем на предни позиции още в първия кръг на Националния шампионат, който започва след 2 дни в София.” Екипажите на OMV Рали Тим получават специален състезателен бензин на OMV, който се доставя директно от рафинерията на компанията в Швехат, Австрия. Този бензин на ОМV е 102 октана и е специално разработен продукт, който дава на двигателя по-ниска работна температура и го предпазва от прегряване. Високото октаново число допълнително подобрява изгарянето под 900 градуса. OMV Рали Тим използва около 1.5 тона на сезон за екипаж. Състезателните автомобили на OMV Рали Тим изразходват за едно рали 5 пъти повече гориво, отколкото обикновен автомобил при всекидневно шофиране. Всички ОМV масла за състезателната кола се сменят преди всяко рали. Това са маслата, които се предлагат на всяка бензиностанция ОМV. http://auto-press.net/index.php?cat=6&sub=1584
×
×
  • Създаване...