Horatius Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 (редакция) Привет колеги. Моята Каризма 1.8MPI, от известно време насам и особено сега в студовете сутрин е доста шумна. Пали си нормално, но реве доста сериозно, иначе държи обороти нормално, не прекъсва, не вдига висока температура, доколкото мога да преценя в софийските задръствания и дупки върви нормално, макар и доста щумно. След примерно 20-на минути и 7-8 минати километра лека полека утихва и дори си стига нормалния звук. Ако да речем я оставя така загряла да седи час-два( да не изстине прекалено) и тръгна пак, си звучи нормално. Понеже имам газов инжекцион и винаги си следя дали обръща на газ( имах си разни ядове с него, но го излекувах), в събота сутринта изненада: в момента в който се опитва да обърне на газ, следя процеся по мигащите лампички на индикатора в купето, когато мигат и четирите значи е на бензин, като обърне на газ остават да светят 3 постоянно, та гледам го в събота остават си 3 и една по една угасват и остава само 1 която мига. След още 10-на минути и няколко километри си светнаха трите и си обърна на газ. Това за газовата го давам като допълнителен симптом, някак си ми се струва, че не е в нея проблема. Ще бъда благодарен, ако знаещите членове на форума споделят своите хипотези и предположения. Поздрави на всички Редактирано 25 януари 2010 от Horatius Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hilll Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Привет колеги. Моята Каризма 1.8MPI, от известно време насам и особено сега в студовете сутрин е доста шумна. Пали си нормално, но реве доста сериозно, иначе държи обороти нормално, не прекъсва, не вдига висока температура, доколкото мога да преценя в софийските задръствания и дупки върви нормално, макар и доста щумно. След примерно 20-на минути и 7-8 минати километра лека полека утихва и дори си стига нормалния звук. Ако да речем я оставя така загряла да седи час-два( да не изстине прекалено) и тръгна пак, си звучи нормално. Понеже имам газов инжекцион и винаги си следя дали обръща на газ( имах си разни ядове с него, но го излекувах), в събота сутринта изненада: в момента в който се опитва да обърне на газ, следя процеся по мигащите лампички на индикатора в купето, когато мигат и четирите значи е на бензин, като обърне на газ остават да светят 3 постоянно, та гледам го в събота остават си 3 и една по една угасват и остава само 1 която мига. След още 10-на минути и няколко километри си светнаха трите и си обърна на газ. Това за газовата го давам като допълнителен симптом, някак си ми се струва, че не е в нея проблема. Ще бъда благодарен, ако знаещите членове на форума споделят своите хипотези и предположения. Поздрави на всичкиИмах сходен проблем, но не съм с АГУ. При студен двигател се чуваше отвратителен резонансен шум, отдясно под пасажерската седалка. Когато загрее колата почти спира и се усеща по време на движение при приминаване на неравност. Звукът беше все едно гърне удря някъде по пода. Оказа се тампон на двигателя. След подмяната му всичко е ОК. Провери добре и тампоните си, но го направи много обстойно, защото моят нямаше никаква разкъсвания или износвания видимо. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.