eti Публикувано 23 юли 2009 Сподели Публикувано 23 юли 2009 (редакция) Здравейте,Наскоро си купих втора каризма дизел 97г., но в казанчето за охладителната течност видях, че има масло. Закарах колата в сервиз на Рено, където и смениха гарнитурата на главата и промиха системата, но майстора каза, че ще излиза още масло понеже не могъл да промие цялата система хубаво и каза да карам така и да сменявам водата докато се изчисти. В последствие като покарах видях, че в казанчето пак се е събрало масло и източих водата от пробката в долния край на радиатора след което налях нова, но не съм обезвъздушавал, защото не знам как. Моля някой ако е правил тази процедура или знае как се прави да опише, че вече фалирах и нямам пари за майстори.Благодаря Ви. Редактирано 23 юли 2009 от eti Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 23 юли 2009 Сподели Публикувано 23 юли 2009 Има две гумени съединения, който влизат към купето и са за радиаторчето на парното. Ще ги видиш отзад са където е турбината. Че на едното гумено съединение има нещо като кранче, отвива се врътката /червена е/ и от там се обезвъздушава.Пълниш си системата от гърловината на разширителния съд с течност до горе. Палиш двигателя и го оставяш да си работи, наблюдаваш нивото в разширителния съд. Като спадне пак пълниш. И така чакаш да ти загрее добре колата докато се включи перката на вентилатора. До тогава трябва да е поело вече достатъчно течност по системата - т. е. да се е запълнила нацяло. Когато си сигурен, че нивото си стои и не пада, тогава затваряш капачката. При работещ и загрял добре двигател /поне веднъж да се е включил вентилатора/, тогава се развива малко това червеното кранче за обезвъздушаване. Ако изтича лека емулсия изчаква се докато потече чиста и бистра течност и се затваря. Това е.И дано майстора ти да си е свършил добре работата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eti Публикувано 24 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2009 Много благодаря за инфото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.