Премини към съдържание

restavratora

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Gorna Oriahovica

restavratora's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. 1.6 16v 90 к.с 1996 година !!!
  2. Здравейте колеги, имам следният много дразнещ проблем и той е свързан със проблем по запалителната система на Митцубишито.Проблемът е следният: При студен двигател, завъртам ключа и както си и трябва колата пали , но като минеш 4-5 километра и загрее, като спреш и угасиш двигателя и помъчиш пак да го запалиш - не ще. Чува се едно щракане и не ще и не ще , лампите по таблото си светят проблемът не е от ключът. Това щракане си мисля че е от бендикса, махахме 2 пъти стартера , разглабяхме го : -няма износени четки -няма счупени четко-държатели - керамичното черното което е -няма повредени намотки или дефекти по електродвигателя -няма пукнати магнити или отлепени на ел.двигателя -бендикса го гледахме той е капсулован , всичко уж му е добре -няма втулки разбити или лагерчета. Проверявахме кабелите до там, почиствахме клеми , шкурихме маси, абе всичко. Акумулаторът е чисто нов , след като го смених почна да ги прави тези чакмаци, преди това оригиналният Японски е бил паднал , и баща ми е припалвал колата - и се хвали че и на две-клетки от три пак припалвала колата, не знам какво да мисля.Преди съм ги нямал тези проблеми , направо магия е работата- пали , не пали !!! Моля помогнете колеги !!!
  3. Мерси , много колеги Утре ще ходя във Велико Търново - ОЛИМПИК за да си монтирам газов инжекцион на ФОБОС за 890 лв. , така че след утрешният ден ще кажа как е !!! Дано да няма проблеми . Живи и Здрави !!!
  4. Благодаря ви за отговорите, аз исках поне Дж-й Тумби или Босс да ударят малко осветление по темата, то е ясно че Газовият инжекцион е най-добре , ама и парите са му добри .... Ако още някой колега иска да сподели мнение или коментар да заповяда , остават ми още 2-3 дена на мислене и четене ... и след това слагам това на което съм се спрял )) Благодаря на всички колеги !!!
  5. Значи аз знам че няма проблем монтирането на газова уредба на двигателя, въпросът е дали проблемите ще възникнат след това. Да тази клапа за която говориш колега и аз за нея приказвах със хората от сервизите, но те ми казаха че тя само омекотявала гърмежа, тоест налягането излизало от нея , а потокът от горещ въздух и пламъци пак достигал до дебитомера. Казаха ми че ако гръмне щипките на кутията на въздушният филтър ще изпопадат и т.н. Казаха ми също че освен от тоците това става и от лоша газ, при падане на оборотите на празен ход от тази калпава газ и при рязко ускорение гърмяло. Казаха ми че може да се случи 1 път в годината , но рано или късно щяло да гръмне. За това и питам колегите със двигател като моя , слагали ли са си обикновенна газова уредба, имат ли проблеми и прочие и прочие.
  6. Здравейте колеги, от 4-5 дена чета из форумите и статийте за газовите уредби, нов съм във форума - четох и тук доста ... но никаде не попаднах на конкретен отговор на моите въпроси. Имам запитване към вас и то е свързано със това каква газова уредба да си сложа - дали обикновенна или газов инжекцион. И по точно въпросът ми е може ли да си сложа обикновенна газова уредба , без това да навреди на двигателя и самата кола. Обикалях доста и в моят град и във Велико Търново, по сервизите и от хора - на няколко места ми казаха че ще ми сложат обикновенна газова уредба за 480-500 лв със абсолютно всичко включено - марка Ловато, със гаранция 1 година. Но споменават че може да има така наречените "Гърмежи", детонация във колекторните тръби, при която заминавал този маф- сензор или дебитомера. Попитах ги дали и при предпазна клапа монтирана точно преди филтъра и този сензор , ще има пак проблеми и те казаха че тази клапа не спира , а просто омекотява този гърмеж, и че след 3-4 пъти си заминава дебитомера - от един път не ставало. Това е нещото което много ме притеснява, казаха от неизправни тоци по колата ставали тези неща, незнам и аз какво да мисля и какво да правя. А ГИ ми е доста скъпичко , дайте съвет дали ще има някакви проблеми, има ли колеги които са с обикновенна газова уредба и т.н Двигателя е 4G92 , 1.6 16v 90k.с - със алуминиевите колектори. Моля дайте ми съвет, помогнете ми !!! Поздрави Станислав !!!
×
×
  • Създаване...