Здравейте, Наскоро (от месец - два) станах притежател на "звездичката" - 1.9 дизел, 102к.с. 2001г. 'нов' внос от Италия на 144хил.км. Колата си е супер като цяло но има един проблем с който се боря от когато я взех и като цяло изглежда нерешим: Колата не може да запали при завъртане от първия път. (естествено изчаквам да загрее и т.н.) Водих я в сервиза на БалканСтар/Варна, като предположих, че щом са представители на митсубиши ще могат да разрешат проблема... Първия път след диагностика на компютър ми казаха, че този проблем със запалването е от ЕГР клапана който "явно" е за смяна (така показал компютъра). Сменихме го на място в сервиза за близо 470лв. :icon_doh: Естествено поисках докато го сменят от БалканСтар да направят и пълно обслужване на колата (което включвало диагностика, смяна на масла, ремъци, филтри и т.н) което естествено ми излезе още известно количесто пари. Резултата: - подменени филтри и консумативи - подменен ЕГР - подменено масло (за 6000км колата е изгорила близо 3 литра, като причина за това ми дадоха че изпускала по малко "турбината" или нещо подобно свързано с двигателя за чиято подмяна ще са ми нужни 3000лв :icon_crying: , добре че не е било фатално много) И колата все още не може да запали от пръво завъртане. В някои случаи дори се налага по 3-4 пъти да се пробва докато запали. Казаха ми че подгряващите свещи били заминали - ще ги сменя тези дни и ще видим, но малко се съмнявали в това да е проблема ми казаха от Балканстар и реална причина за "не-паленето" не могат да намерят понеже компютъра не давал никакви грешки. (някои да знае от къде могат да се вземат добри свещи във Варна? ) Друг куриоз на които се натъкнах но надявам се с подмяната на ЕГР-то да се е оправил е че колата на баир с включен климатик от време на време губи мощност и прегрява (според термометъра на таблото), след спиране на климатика нещата се нормализират. Не го прави често, а по веднъж на 'пътуване'.... И не на последно място ако може да запитам: 1) някои продава ли бутони за лявото стъкло на предната врата ? Моите ги "наследих" счупени а нови излизат доста повече от допустимото. 2) също търся капачка за маслото на двигателя (поради факта, че на моята измервателната пръчица се счупи при "инцидент" :icon_blush: ) - не искам да споменавам колко излиза 'пластмаската' нова от Балканстар... Имаики предвид по горните "проблеми" обаче бих казал, че колата си е идеална и определено бих искал да се насладя на бъдещи пътувания с нея из страната и чужбина... Предварително благодаря, Борис