Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

stto

Потребител
  • От него общо

    22
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Pazardjik

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant ES, 2.4l, 4G69, 2005

stto's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Аз мислех, че парите се вкарват по време на движение за да не се получава именно това прекъсване на мотора... Проверих клапана Purge VSV. http://media.snimka.bg/s1/3849/033941815.jpg?r=0 Бобината е 24 ома. Като му подам 9V от батерия консумира 315 mA и предполагам, че е здрава. Видях, че се проверява с вакуум, но тъй като нямам вакуум помпа го надух. Без подадено напрежение при надуване пропуска съвсем малко въздух. След като подам 9 волта не се изменя нищо. Не знам дали защото е ниско напрежението или самият клапан е заял. Разглобих го и го промих със спирт, но нямаше никаква промяна. Монтирах го и пробвах на празен ход на място при включен и изключен куплунг. И в двата случая колата работеше много добре без прекъсване. Замерих напрежението на куплунга (при работещ загрял мотор, на празен ход на място) имаше 13,7V - нормално ли е това. Също така, според мен клапана трябва да отваря при подаване на напрежение и затворя при отпадане на напрежението - така ли е? Накрая сглобих всичко, изчистих грешките и я оставих да поработи на място за около 10 минути. През това време мотора работтеше много добре, без прекъсване. Да видим след колко време ще изкочат грешките...
  2. .....пробвай да смениш свещите пак, но ппреди това откачи МАФ-а и покарай да видим дали ще глъхне-прекъсва..... След като го откачих започна да гасне- още не беше загряла. Като позагря (през това време подавах газ) спря да гасне, но не работеше добре. Оборотите играеха и прекъсваше. Взел съм свещи, но още не съм ги сменил. провери си и PCV-то Откачих маркуча, който излиза от него и мотора започна да прекъсва. Като запуших маркуча с ръка и заработи добре, но незнам как да проверя PCV-то. След вклюване на МАФ-а: http://media.snimka.bg/s1/3849/033941598.jpg?r=0, http://media.snimka.bg/s1/3849/033941605.jpg?r=0, Не съм много сигурен, но от това което четох в нета компенсацията на влизащия въздух се прави с подаване на гориво +/- 25% от компа, като взима информация от кислородния датчик и ако не може да го компенсира тогава изписва грешка Р0171/Р0174. На първата снимка се вижда, че подава 24,21% повече гориво за компенсация ( спадовете са когато подам газ). На втората снимка е датчика от който предполагам, че взима данните за компенсация (трябва да е от банк 1, но нямам снимка от него). http://media.snimka.bg/s1/3849/033941599.jpg?r=0 На тази сника имаше прекъсване в работата на мотора точно в момента, когато компенсацията пада на 0%. После започна да се качва постепенно. Не знам дали мотора прекъсва защото компенсацията пада на 0% или падна на 0% защото мотора прекъсва. Огледах доколкото може всички маркучи, тъй като ми се стори, че има някакъв шум все едно взима въздух отнякъде, но не намерих никаде нещо спукано. Бих искал да знам дали са ми верни разсъжденията по-горе... и какво друго евентуално да проверя...
  3. Виж тогава всяка бобина дали работи. Има ли подаване на ток към всяка бобина. Провери и електрониката ако всичко до тук е ОК! Ако ти е възможно провери кабелите захранващи бобините. Дали не закъсяват някъде! Кабелите са увити с изолирбланд и мисля, че това е правено допълнително. Иначе бобините работят. Да уточня, че не винаги мотора трепери когато е на място. В повечето случаи си работи много добре дори не се чува. Дори когато започне да прекъсва това става след като спря и се минат някъде около 20 секунди. Също така няма значение дали е сухо или влажно-вали дъжд. Когато мотора е студен не прекъсва, след като позагрее тогава започва да прекъсва. ........Провери си МАФ-а, по възможност го смени с друг и покарай така ,провери си и PCV-то, това са вакуум клапанчета, намиращи се зад или около смук. колектор......и накрая си провери и дюзите и налягането на бенз. помпа......, ако колата има АГУ, тогава е друг проблема...... ММАФ-а пак го почистих. По време на движение и когато натисна педала на газта сигнала койти идва от него се изменя, но не знам дали е в необходимите граници. За PCV как се проверява? Няма АГУ. С какви свещи е в момента (номера, който пише на свещта)? NGK LZFR6AI
  4. <<На всяка свещ с бобина ли си= ?>> Да, така са. <<Виж пътя от филтъра до дросела да не е спукан!>> Проверих го, но пак ще го проверя да не би да съм пропуснал нещо. Също така ще проверя за горивния филтър. <<Къде прочете, че свещите се сменят на 160 000км?>> В книжката за обслужване за иридиеви свещи. <<Втория въпрос - как може да си сигурен, че километрите на таблото отговарят на реалните?>> Когато я купувах се обадих в сервиза на Митсубиши и ми казаха кога е облслужвана и километража. <<Иначе провери дали с друга диагностика ще ти покаже същите грешки, защото може и да не са точно тези.>> Провеирил съм. Първият път ходих в сервиз и бяха същите. След изчистване Р0441 се появява първа след ден два най много, докато Р0171 и Р0174 по късно след около седмица. Благодаря, че се включихте. Ако някой има идея какво още да проверя да пише.
  5. Това са данните от датчиците при грешка Р0171: http://media.snimka.bg/s1/3817/033878849.jpg?r=0, http://media.snimka.bg/s1/3817/033878850.jpg?r=0
  6. Свещи не съм - пише, че се сменят на 160 000 км. Въздушен и мслен преди около 1000 км. Горивен не съм - незнам къде се намира за да го сменя. За кабелите предполагам, че имаш в предвид високоволтовите - няма такива.
  7. Здравейте колеги, От няколко месеца когато е на място на празан ход или на скорост Р (автоматик е) започна да потреперва мотора (падат оборотите), а от месец някъде и да гасне. Веднъж ми угасна в движение при отуснат педал на газта- мноого гадно. Светна и чек енжина и ми даде следните грешки P0171, P0174 - System too lean. Демек сместа е бедна. Проверих всички маркучи да не би да взема от някъде въздух, но нищо не намерих. Не свисти при работещ двигател. Почистих мафа и помислих, че се е оправила, но след седмица отново започна да потреперва. Смених и въздушния филтър, но без ефект. Също така се увеличи малко разхода на гориво. Другата грешка която ми даде е Р0441 - Evapurative emission system incorrect purge flow. Като заредя с бензин първия път пали много трудно - задявя се. Мисля, че някой клапан не затваря и парите се подават към мотора. Ако някой може да помогне... Благодаря предварително! Става въпросза Американски Галант 2005г. ES 2.4l, автоматик, на 130 000 км.
  8. Здравейте, От миналата зима започна да се чува шум за малко преди преминаване от първа на втора предавка и после по слаб и по кратък шум от втора на трета предавка и според мен идва от скоростната кутия. Обикновенно го има когато колата е студена, при загряла дори и да се чува е съвсем слаб. Също така понякога изчезва. Ходих при дилъра за проверка, един я покара малко и каза че всичко е нормално (тогава наистина шума едва се долавяше). Вчера смених маслото на скоростната кутия и на магнита на болта за източване имаше залепнал много фин метален прах. Та нормално ли е това и може ли да има връзка с шума който се чува? Колата е Галант 2005, 2,4 литра, автоматик.
  9. stto

    Втулка заден мост Галант 2005

    Мерси за бързите отговори. Намерих ги. Номера на втулката е 4110А033 или МР223673.
  10. stto

    Втулка заден мост Галант 2005

    Само да допълня. Като ударя с ръка задната гума, освен луфта който има в тази втулка се чува и почукване като метал в метал. Не разбрах дали причината за почукването е тази същата втулка.
  11. Здравейте колеги, Колата е Галант, 2,4 литра 4G69, SOHC, 2005г. При много бавно каране по равен асфалт се получава леко люлеене. При проверка се оказа, че има луфт във втулката която съм я заградил с червено на снимката. Доста се порових, но никъде не намерих кой номер е. http://img34.imageshack.us/img34/315/3p1040657.gif[/url] Може ли да дадете номер на втулката и евентуално как става смяната. Задължително ли трябва да се смени в сервиз или мога и аз да се пробвам.(Не съм в България и вече ми писна от пишман майстори, включително от оторизиран сервиз на Мицубиши. Първо гумите не бяха хубави, после друго... докато мина гаранцията. Последно в друг сервиз ми казаха, че има луфт в лагерите на задните главини. Вчера смених единия и след като пробвах разбрах че луфта е в тази втулка. Та сега си имам и резервни главини...) Благодаря предварително за вашите отговори.
  12. Здравейте, Колата е Галант, 2,4 литра 4G69, SOHC, 2005г. американски на 5г и малко и 87000 км. Трябва да сменям ангренажен ремък. Искам да питам какво се сменя с него. Видях че има и ремък за балансиращ вал с обтягаща ролка, една ролка плус обтягаща ролка за ангренажния ремък. Трябва ли да сменя и хидравличния обтегач. Трябва ли да сменя и пистовия ремък, водна помпа и евентуално нещо друго. Питах в Митцубиши и им казаха, че трябва да сменя само ангренажния ремък и евентуално ремъка на балансиращия вал ако е износен (ще го видят дали е за смяна като сменят ангренажния). Само, че аз не искам след 1 година или десеттина хиляди да ходя да ми сменят нещо друго което може да се смени покарай ангренажния ремък. Предпочитам да е на един път. Също така коя марка да избера - контитеч, гат, дайко, ацделко, гудиър, или да слагам само от мицубиши, въпреки , че ще са доста по скъпи. Та който е в час моля да даде мнение.
  13. Мерси за отговорите. Минах през мицубиши за да купя 1 литър масло и ги питах. Монтьора напрово го провери при работещ мотор и лоста на Р. Каза, че няма нужда лоста да се прекарва преди това през всички положения. Може би затова, но като вкара и изкара щеката не беше оплискана с масло и добре се виждаше докъде е нивото. В крайна сметка наистина се оказа, че е малко ниско и долях половин литър, въпреки че според него и така да я бях карал не би имало проблем.
  14. Имам още един въпрос относно следния проблем. Смених маслото на скоростната кутия. Проверката на нивото я правя на загряло масло, при запален мотор, лоста на Р, като преди това съм минал през всички положения на лоста на скоростите. Проблема е в това, че като вкарам щеката и ако се забавя малко преди да я извадя е оплискана с масло и не може да се разбере нивото(показва 2-3см над горната резка на НОТ) - демек маслото е много. Пробвах като я вкарам и веднага (бързо)я изкарам и в този случай нивото е до долната резка на HOT- демек би трябвало да долея още малко. Та въпроса ми е как да я направя тази проверка на нивото , че да съм сигурен. че е колкото трябва. Благодаря предварително за отговорите.
×
×
  • Създаване...