Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Данаил Карадалиев

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant '99

Данаил Карадалиев's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Много бърз update да дам. В крайна сметка успях да намеря сервиз, който се занимава с японски коли и по-важното -- иска да опита да оправи този моя проблем! В края на миналата седмица им я закарах, споделих и идеите, които всички вие сте дали тук, днес се обадиха, че са започнали откъм компютъра първо (не било от бубината, защото тока спира преди нея самата когато възникне проблема) и директно ми казаха да поръчам нов. Моят компютър бил "поправян", очевидно отварян и вътре вързани жички, сменяни компоненти, глупости разни. Те уж имат някакъв компютър предвид, защото казаха, че ще го поръчат направо, но ако техният не тръгне, то ще търся тук някой от вас беше казал, че има за Gen. 1 компютър... надеждата ми е да е настина само компютъра проблема де, поне да се реши веднъж за винаги .
  2. Благодаря на всички за мненията, ще опитам да отговоря на повечето въпроси: * Уточнил ли си кои цилиндри се губят - да, майстора каза, че винаги са едни и същи, но не - не знам дали е тествал да подмени бобините, ще говоря с него. * Провери всички букси по пътя - уж всичко провери ел. майстора по пътя, но не мисля, че е свалял компютъра да го гледа него. * Когато има мощност, работи ли на 100% - да, когато работи нормално то работи чудесно, и много е голяма разликата когато изведнъж загуби мощност. * Чека светва ли ти? - понякога при запалване светва една от лампичките на таблото (обикновено тогава има и тези проблеми), която изглежда като филтър гледан отстрани. Ще опитам да я опиша - правоъгълник пресечен с вертикални линии и отгоре като капачка. Но само това е, друг път не светва въобще. Не знам ти за кой чек говориш всъщност де. * Ресет на Екуто дали има някаква разлика - не, не съм го пробвал това. * Да премерите налягането на горивото - мисля, че майстора ми е правил тези проби, защото колата като започнах да я възстановявам имаше проблем с горивната помпа (ние мислихме, че тази загуба на мощност е от там) и сменихме помпата, както и повечето неща около горивото. Но трябва да попитам. Компютъра за тези пари е направо безплатен... то проблемът е, че аз просто не му разбирам достатъчно да ги правя тези неща, а не мога да намеря майстор, който да му се занимава да прави тази старата кола. Този, който ми прави двигателя, горивото и т.н. не разбира достатъчно по токовете, а тези дето по токовете работят само немски и френски правят и не й обръщат внимание... Но ще търся пак някой и ще гледам да подкараме тези неща, които ме посъветвахте подред. Ще пиша какво е станало. [edit] Само да попитам, виждам, че компютъра в Megaparts е от Eclipse Gen. 2, ще стане ли за моя? Защото за тези пари просто ще го взема да имам резервен.
  3. Здравейте, това лято се хванах да си възстановя старото Mitsubishi Eclipse G1, направих основен ремонт, доста голяма част и от ел. системата е вече сменена, логично и пълно обслужване. Може да се каже, че почти не остана какво да се прави, но ето, че излезе. Според майстора ми (който не се занимава с компютри) проблемът е в това, че по време на работа компютъра решава да спре два от цилиндрите. Моето наблюдение е следното - палиш колата, тръгваш всичко изглежда, че е наред и изведнъж губиш мощност. Ако си на малка скорост (или на място) колата почти мигновено изгасва. Ако си на по-големи обороти и по-висока скорост не загасва, но едва първи. От там нататък като цяло има три варианта: 1. Продължаваш да караш така без обороти и без мощност и по някое време решава да се оправи и изведнъж се появява мощността. 2. Гасиш и палиш в движение (често това помага). 3. Започва да губи все повече обороти, да се забавя и логично изгасва. Това поведение е доста често, много е рядко да запалиш и да успееш да отидеш да си свършиш работата и да се върнеш без да го видиш поне веднъж. А понякога е точно обратното, палиш, тръгваш и докато караш с една и съща скорост в права посока започва ту да губи мощност, ту да имаш. За съжаление съм в Шумен и тук просто не мога да намеря майстор, който да има кабелите и софтуера, за да провери дали е компютъра или не. Тя не е и в състояние да я карам физически до друг град, ще се хвърля върху някого или ще спра изведнъж . Така, че като вариант е да взема направо друг компютър и да се надявам, че е от това, и че ще тръгне директно. И тук следват и въпросите: Според вас това от компютъра ли е и какво мога да направя? Ако директно сменя компютъра с изправен такъв то ще тръгне ли директно без никаква манипулация (защото все така нямаме кабел и софтуер тук наблизко)?
  4. А мерси, мерси и аз не знаех, че си в клуба и ти :icon_clap: . Задължително ще се обадя когато се прибера в София, хем да опитаме да замерим и доколко гори градско, аз прибирайки се ще засека как гори извънградско, за да се видим какво е положението там. @eXistenZ мерси човек, това изглежда доста интересно, но си е и вложение, което не знам все още дали би си заслужавало. Нека покарам колата, да посвикна с нея и тогава вече ще започна да наливам пари в нея :icon_n_king: . :rulez:
  5. Благодаря на всички за съветите и добрите думи :icon_blush: . И аз съм крайно доволен от колата - единственото ми леко разочарование беше това, че в градски условия гори безбожно много (сигурно 10-11), но можеше да се предположи предвид, че е с турбо, а и е доста голяма машина. Успокояващото е, че аз планирам да я карам основно извънградско, в града само като има да се ходи някъде по магазините . Инак много се надявах да има начин да изкарам подобни данни за разхода от компютъра, но сте прави - всъщност моя приятел, който ми каза това за радиото кара Space Wagon (също '99) и помислих, че предвид, че са еднаква година ще са еднакви и като техника вътре. Е, явно не съм познал, но нищо, това че не гледам подобни статистики определено не прави колата лош избор :D . П.С. След отпуската се връщам в София и предвид, че срещите се правят точно над нас планирам да ги навестя, да видя и другите фенове :icon_rock: . :rulez:
  6. Здравейте, отскоро и аз съм горд собственик на Mitsubishi Galant '99 2.0 дизел. Аз самия съм млад шофьор, практически в момента приключвам курса си и се надявам успешно да взема книжката. След като взех колата й се направи пълна профилактика и обслужване, много е стегната и съм доста доволен, но имам няколко въпроса, на които не намерих информация търсейки из форума. Почти на 100% съм сигурен, че информацията я има, просто не успях да я намеря . Ще съм много благодарен ако помогнете с информация и мнения . 1. Автоматичната ми антена не работи - при опит да се мести на ръка всичко е наред, всичките й сегменти се прибират и изваждат, но когато натиснеш бутона за изваждане/прибиране и само се чува моторчето вътре и дори не потреперва. Ако някой има идея какво може да е повредено и да ме насочи към информация как да се оправи ще е чудесно - ако ли не, да ми кажете има ли смисъл да се додават пари за оригинална антена? 2. Това не е точно проблем, а по-скоро питане - колата ми дойде без радио/CD, аз си сложих там някакво временно и си свири и всичко е наред, но като говорих с един приятел, който също има Mitsubishi той ми каза следното - ако си сложиш оригиналното радио то се свързва с бордовия компютър и вече имаш достъп до допълнителна информация от рода на разход на гориво. Че въпроса ми е - това вярно ли е? Наистина ли ако си поръчам и монтирам оригиналното радио и ще мога да гледам разни статистики като текущ разход, среден разход и т.н. Защото в момента на екранчето на бордовия компютър виждам само и единствено информация свързана с климатроника. Ако наистина това е вярно тогава как мога да разбера кое радио точно да поръчам? P.S. Логично като всички останали имам и проблема с часовника (рестартира се или крайно много изостава), но намерих темата как да го отворя и кои пътечки да презапоя, дано се оправят нещата с тях там - благодаря на хората, които са писали по нея :-D. Мерси предварително за отговорите, на който му е интересно ето и колата: Mitsubishi Galant '99 Галерия
×
×
  • Създаване...