Премини към съдържание

du4o75

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    drqnovo

du4o75's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. А може ли да има и пробито бутало,защото при свалянето на маркуча на кулера изтече доста масло и имаше твърди частици които ги оприличавам на алуминиеви.Не ги хваща магнит а ламелите на турбото са метални.
  2. Премерих компресията на 1/19 2/14 3/19 4/19 тази малка разлика дали е оказала вличние
  3. Маркуча когато го свалих от към филтарът беше побелял от горенето,а т към турбото не беше омаслен защото когато проверявах турбото нямаше масло по него,може да е изгоряло
  4. Колата е каризма 1.9дид 2003г.Както карах колата лампата на чека сжетна и колата изгасна.След проба да запаля колата работи но се чува шум от към турбото.Отвотих капака и ми замириса на изгоряло,след това махнах мъркуча от въздушния филтър и проверих дали не се е счупила оста на турбото но там няма луфтове и според мен всичко е ок.Но когато отворих филтърът видях че филтърът е горял кутията от вътре е стопена и датчика за въздуха е стопен.Въпросът ми е каква е причината да се запали
  5. Възникна голям проблем,колата започна да угасва когато загрее. След това не пали,трябва да стои докато истине и тогава запалва.Проверих свещите,не идва ток до тях и до бензиновата помпа.Дайте някъкъв съвет от какво може да е.Предварително благодаря
×
×
  • Създаване...