Премини към съдържание

a4kata76

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    plovdiv

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    BMW330 ix ,Padjero 2.8tdi
  • Интереси
    спорт и автомобили

a4kata76's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря ти приятелю, вече за втори път ти ми отговаряш на въпросите, ако може и за напред ще се възползвам от мнението ти :icon_thumbup: Всичко добро :icon_bye:
  2. Колеги виждам че се е развихрил сериозен дебат около моята тема ,само да ви споделя че го карам вече 2ри месец без да ми е повишил температура и засега нямам проблеми.Благодаря за мненията
  3. Колеги искам да споделя с вас следния проблем-притежавам Мицубиши Паджеро2.8тди 94г.с автоматични скорости,отскоро забелязах че когато превкюча от положение паркинг „Р" на скорост т.е на положение „D" леко прещраква отзад.Стана ми любопитно и го качих на канала след което баща ми превлючи от паркинг на скорост при натисната спирачка и забелязах че прещракването се получава от зацепването на кардана с задния диференцял въпреки че е натисната спирачката.Кардана савсем леко се заварта от което произлиза това прещракване.По време на движение няма проблем превключва тихо и гладко но когато превключвам на место и особенно когато има наклон се усеща.Проверих нивата на масло в скорости двигател и диференциял всички са догоре.Предварително благодаря за мненията и саветите.
  4. Благодаря ти приятелю, само да отбележа че лампичките за зареждане и за налягане на маслото реагират по същият начин, което ме кара да си мисля че наистина си прав за зареждането понеже нивото на маслото в скоростите е добре, още веднъж благодарности :good:
  5. Здравейте колеги става въпрос за Паджеро 2.8 тди,значи когато двигателя работи на ниски обороти индикатора A/T MODE на таблото премигва лекичко,когато го форсирам светлината изчезва може ли някой да ми обясни за какво става въпрос Благодаря ви предварително
  6. Точно!!!!! При мен е точно същата работа колега, и на мен ми направи впечатление че казанчето беше празно а аз си пришпорвам джипката, нито загряваше нито нещо особенно, напротив! Останах много доволен от този фургон. Развърташе се прилично по баирите на Родопа планина, между другото и аз карам BMW330i и не мислех че тоя 15 годишен дизелов дзвер ще ми допадне така и се попритесних...за сега няма да го барам. Ще покарам така известно време поне докато не започнат жегите, тогава смятам че ще си проличи ако има нещо сериозно.
  7. ...ами тя когато е затворена капачката я връща в преливното казанче...като й натисна газта до дупка и виждам как в казанчето почва да влиза течност..??
  8. ...също искам да попитам може ли някой да ме насочи към сервиз или майстор в Пловдив..предварително ви благодаря :good:
  9. Братлета вие ме уплашихте,,не е ли възможно да е изтекла малко охладителна течност затова че го натисках здраво? Защото казвам ви аз имам 2 камиона и двата съм ги прегрявал и съм сменял гарнитури на главите но тогава почваха да прегряват, да вкарват масло в картера, да го пресичат а джипката върви като смок, нито грее, нито вкарва масло в картера...допитах се до майстор и той ми каза че това че е изкарал малко вода не е сигурен признак и аз не знам какво да правя? Да го отварям ли да не го ли отварям? Ако има някой който кара такава джипка да ми каже при него случвали ли са се подобни явления????
  10. Здравейте колеги наскоро си купих Pajero 2.8 TDI,в4ера му направих едно пробно кросче на силно пресе4ен терен по който яко му бях стъпал на вратлето,,след това изпитание с учудване забелязах че от изходящият маркуч на преливното казанче на радиатора изте4е около 100 тина грама охладителна течност,което леко ме притесни.Също така забелязах че при подаване на газ при отворена капачка на радиатора охладителната течност излиза навън.Дали гарнитурата на главата е заминала според вас?
×
×
  • Създаване...