Премини към съдържание

GT 51

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

GT 51's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Уважаеми колеги , имам удоволствието да ВИ поканя на едно класическо състезание :kinggrin: <_< :drinkin: ~ CLASSIC DAY ~ Състезание за ретро и класически автомобили 2012г. 31.03.2012г. – писта “Дракон“ – с. Калояново 1. Обща организация: Състезанието се организира от Ретро клуб “Авангард“. 2. Място: Автомобилна писта “Дракон“ край село Калояново, област Пловдив. Дата 31.03.2012г. 3. Програма на състезанието: * Дата и място на Административния и Технически преглед: 31.03.2012г. – писта “Дракон“ от 08.00 ч. Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС, платена такса за участие. По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките и коланите, сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него, наличност на изправен пожарогасител в купето на автомобила, действащи фарове, мигачи, габарити, стопове, странични огледала. * Брифинг с участниците на надпреварата-9.00 ч. * Старт на първа група участници-9.30 ч. * Старт на втора група участници -12.00 ч. * Финал на състезанието – 14.00 ч. * Награждаване на победителите – 14.30 ч. * Свободно каране на пистата и дрифт шоу – 14.30 ч. до 18.00 ч. Автомобилите ще бъдат разделени в две групи: * Първа група: - Производство до 1980г. до 1600 куб. см. - Производство до 1980г. над 1600 куб. см. * Втора група: - Производство до 1987г. до 2000 куб. см, - Производство до 1987г. над 2000 куб. см. Автомобилите с Турбо или Механичен компресор се умножават по коефициент 1.7 . Всеки отбор е длъжен да си осигури предпазна каска/и за състезанието. 4. Изисквания към екипажите: Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по-малко от двама и не повече от трима пилоти. Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно, без навигатор. Интервалът между двете смени трябва да бъде максимум 40 минути или 3 смени за сесия,ако са трима пилота. 5. Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допуснати автомобили, чиито модел е започнал производство преди 1980г. (пример: ако модела се произвежда в периода 1978 – 1987г., а конкретния автомобил е произведен през 1987г. , то той ще бъде допуснат до участие ). Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1987г. Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия, всеки автомобил може да бъда с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки. 6. Протичане на състезанието: Състезанието за издръжливост на Ретро автомобили се състои в двучасова надпревара, като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определено време. Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в две групи. Старта няма да бъде от стартова решетка, ще бъде летящ. Реда, по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен чрез жребий. На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер, който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки. Финала се дава от съдия чрез кариран флаг. Всеки автомобил ще има определено място в сервизния парк, където ще има личен бокс, в който ще могат да се извършат смяната на пилотите, смяна на гуми, дозареждане с гориво и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила. При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране. Предприемащият изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопасност. При агресивно или опасно пилотиране от страна на водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието. При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение. Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието. Такса за участие : 100 лв. платена до 30.03.2012 г. 200 лв. на място , преди старта на 31.03.2012 г. Тел. за връзка: 0899 851 350 0882 406 292 – Владимир Димитров Организаторите си запазват право за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастно и коректно протичане на надпреварата.
  2. Уважаеми колеги, На 27 ноември 2011г., "Дрифт Клуб България" ще организира първото си мероприятие за издръжливост на техника и пилоти, а мястото е добре познатата писта "Дракон". Идеята се ражда още през месец януари, след като няколко от членовете на клуба взимат участие в подобно събитие на гръцката писта "Серес". Мероприятието е доста различно от останалите автомобилни дисциплини. В този формат обикновено печели не най-бързият, а най-умереният, тъй като е важно пилотите да съхранят автомобила, гумите и горивото си до карираният флаг. На 27 ноември в "Endurance Trophy", финалът ще бъде даден след изтичането на 3 часа. 3 часа в които всеки отбор трябва да прецени възможно най-добре своите възможности, да определи точният момент за смяна на своите пилоти, темпото с което те ще трябва да се движат по пистата, за да не претоварват автомобила и гумите си и в същото време да не са прекалено бавни. Очаква ни едно вълнуващо мероприятие с много тактика и навъртяни обиколки. Ще се видим на пистата.... :kinggrin:
  3. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Колеги, това са подадените заявки до момента ! 1.Радослав Иванов - Лада 1500 - 79г. - 1,500 куб.см. 2.Ивелин Йотков - Мини Купър - 85г.- 1,300 куб.см. 3.Иван Петков - Лада 2107 - 88г. - 1,700 куб.см. 4.Мартин Колев - Опел Манта Б - 82г. - 2,000 куб.см. 5.Марио Ганчев - Лада 1500 - 80г. - 1,500 куб.см. 6.Владимир Димитров - Опел Аскона А - 70г. - 2,000 куб.см 7.Александър Шахов - Лада 1200 - 70г. - 2,000 куб.см. 8.Ивайло Кръстев - Опел Кадет - 84г. - 2,000 куб.см 9.Владимир Николов - Опел Аскона Б - 88г. - 2,000 куб.см. 10.Станислав Стоев - Волво 244 ТДС - 82г. - 2,400 куб.см. 11.Дани Пенчев - Опел Манта Б - 84г. - 2,000 куб.см. 12.Иван Петров - Лада 1200 - 84г. 1,600 куб.см. 13.Димитър Ненов - Пежо 205 - 90г. - 1,600 куб.см. 14.Тодор Калоферов - Тойота Корола - 84г. - 2,000 куб.см. 15.Ивайло Димитров - Опел Кадет Ц - 76г. - 2,000 куб.см. 16.Костадин Господинов - Лада 2107 - 82г. - 1,600 куб.см. 17.Димитър Георгиев - Голф 2 ГТИ - 84г. - 2,000 куб.см. 18.Мартин Григоров - Лада 2101 - 74г. - 1,600 куб.см. 19.Боян Божилов - Форд Капри - 78г. - 2,800 куб.см. 20.Явор Николов - Форд Ескорт - 86г. - 1,600 куб.см. 21.Красимир Анчев - Голф 2 ГТИ - 91г. - 1,800 куб.см. 22.Димитър Казаков - Шкода Гарде - 83г. - 1,600 куб.см. 23.Иво Пенев - Фиат 1300 - 65г. - 1,300 куб.см. 24.Тихомир Коларов - Форд Капри - 71г. - 2,600 куб.см. 25.Никола Николаев - Булгар Рено 8 - 68г. - 2,000 куб.см. 26.Пламен Митев - Форд Капри - 82г. - 1,600 куб.см. 27.Стефан Георгиев - Форд Косуърт - 84г. - 2,000 куб.см. 28.Симеон Монев - Голф 3 ГТИ - 93г. - 2,000 куб.см. 29.Георги Георгиев - Вартбург 353 - 85г. - 1,300 куб.см. 30.Драгомир Желязков - БМВ Е21 - 81г. - 1,800 куб.см. 31.Гено Иванов - БМВ Е30 - 84г. - 4.400 куб.см. 32.Стефан Панчугов - Лада 2105 - 89г. 33.Илия Бояджиев - Лада 2105 - 89г. 34.Деян Куманов - Ситроен ВТС - 95г.
  4. Програмата.... :icon_thumbup: http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=81494&pid=929707&st=20entry929707
  5. :icon_dance: :first: :good: Уважаеми колеги , имам удоволствието да ВИ поканя да участвате в състезание за издържливост на ретро и класически автомобили,което ще се проведе на писта ДРАКОН ,край село Калояново,обл.Пловдив на 17.04.2011 г. Ако имате въпроси , не се притеснявайте,питайте.Надявам се да се видим на пистата.Поздрави и успех ! Уважаеми колеги, Пускам регламента за състезанието,може да има малки корекций от нас организаторите,за което ще бъдете информирани навреме 1.Обща организация Състезанието се организира от Старозагорски Автомобилен клуб Ретро 2.Място:Автомобилна писта "Дракон" край село Калояново,област Пловдив. Дата 17 Април 2011г. 3.Програма на състезанието: -Дата на откриване на записванията 14 Февруари 2011,дата на закриване на записванията: 17 Април 2011 г. Непосредствено преди старта. -Дата и място на Административния и Технически преглед:17 Април 2011 г.-Неделя ,писта "Дракон" от 9.00 ч. Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС,платена такса за участие.По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките и коланите ,сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него,наличност на изправен пожарогасителв купето на автомобила,действащи фарове,мигачи,габарити,стопове,странични огледала. Интервал в който записалите се могат правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00ч. -Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие. Автомобилите ще бъдат разделени в два класа: 1.Производство до 1980 г. до 1600 к.с 2 Производство до 1980 г. над 1600 к.с 3. Производство до 1985 г. до 1600 к.с 4. Производство до 1985 г. над 1600 к.с Автомобилите с турбо Комнпресор или Механичен компресор се умножават по коефициент 1.7 . Всеки отбор е длъжен да си осигури предпазна каска/ каски за състезанието. 4.Изисквания към екипажите:Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима пилоти.Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно , без навигатор.Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути , или 3 смени за сесия. 5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допускани автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 г.(пример:ако модела се произвежда в периода 1978-1985 г. а конкретния автомобил е произвевден през 1985 г. , то той ще бъде допуснат до участие).Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г. Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия , всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки. 6.Протичане на състезанието Състезанието за издържливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара,като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определеното време.Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи.Старта няма да бъде от стартова решетка, а ще бъде летяш.Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието. На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер,който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки. Финала се дава от съдия чрез кариран флаг. Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк,където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смяната на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво , и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила. При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране. Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопастност. При агресивно или опасно пилотиране от страна водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието. При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение. Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието. Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастността и коректното протичане на надпреварата. Такса за участие до 1-ви Април 50 лв. на екипаж от 1-ви Април да 16 Април -70 лв. на екипаж Без предварителна заявка на място 90 лв. За информация по начина на заплащане тел. 0887 24 37 47 0882 40 62 92 за допълнителна информация и всичко свързано със състезанието : 0888 80 86 98 Иван Славов 0887 24 37 47 Гео Славов 0882 40 62 92 Влади Димитров
  6. Колеги , на 16.10.2010 г. на паркинга пред НИМ Бояна ще се проведе последната за тази година среща - пазар на вехтошарите clapping.gif mhihi.gif всеки който има да продава нещо си.....или желае да купува да заповяда....най-малкото ще се видим , за да си бърборкаме за бъдещите проекти.Начало 10.00 ч. Надявам се да се видим...Поздрави mhihi.gif
  7. :icon_dance: :icon_n_king: :icon_thumbup: Малко статистика , може ли да ви пусна ...???? Имам всички времена , който се интересува му ги пращам , по обиколки newsm05_41.gif drinking.gif Айде малко времена и класиране : Малкия клас до 1,6 до 1980 г. 1.Георги Казаков Шкода Гарде -44 обиколки за час 2.Димитър Ненов Пежо 205 - 43 обиколки 3.Димитър Ников Шкода 120 - 41 обиколки Най оспорвания клас : над 1,6 до 1980 г. 1.Георги Тенев БМВ е 21 3,5 - 47 обиколки за час 2.Георги Стоилов БМВ 635 - 46 обиколки 3.Гео Славов Форд Капри МК2 2.0 44 обиколки ние тук финишираме на 43 обиколки 6-ти Модифицирани: след 1980 г. до 1985 г. 1.Красимир Койчев/Тодор Дунев Тойота Корола 53 обиколки за час 2.Владимир Николов Опел Манта 52 обиколки 3.Юлиян Русанов Фиат Ритмо Абарт 51 обиколки respect.gif drinking.gif
  8. :icon_rock: :icon_n_king: :icon_thumbup: Уважаеми колеги, имам удоволствието да Ви съобщя , че между маншовете на състезанието Тодор Дунев ще направи дрифт шоу с двата си Нисана за публиката и ще има възможност зрителите да се повозят при него,да усетят тръпката на дрифтинга.Поръчал съм за Неделя хубаво време и съм сигурен , че ще си направим един хубав празник.Поздрави и успех на всички екипажи respect.gif
  9. :icon_dance: :icon_thumbup: Нови заявки платени до момента: respect.gif 16.Любомир Хаджикостов БМВ 1802 17.Любомир Хаджикостов БМВ 1600 ГТ 18.Станислав Стоев Волво 240 ТДИ 19.Георги Тенев БМВ Е 21 20.Юлиан Русанов Фиат Ритмо 21.Димитър Ников Шкода 120 Л 22.Николай Колев Фиат Бертоне 23.Николай Колев Порше 911 РС 24.Георги Казаков Шкода Гарде 25.Пламен Митев Форд Капри ГТ 26.Антон Антонов БМВ 728 Това е засега сисъка с участниците.Очаквам още престрашили се ! icon_wink.gif
  10. Можеш да участваш...заповядай Другарки и другари, Пускам списък на платените до момента заявки.Все още имате време да се запишете за участие.Поздрави 1.Владимир Димитров- Опел Аскона А -70 г. 2.Гео Славов -Форд Капри -78 г. 3.Марин Генов- Рено 16 - 79г. 4.Мартин Шиков - Опел Рекорд Ц -71 г. 5.Ива Русинова - Тойота Корола - 84 г. 6.Георги Стойлов - БМВ 635 -79 г. 7.Марио Ганчев-Лада 2103 -80 г. 8.Владимир Николов - Опел Манта Б - 76 г. 9.Красимир Койчев-Тойота Корола - 84 г. 10.Огнян Бюбилев- Фолксваген Голф 1 - 84 г. 11.Димитър Ненов - Пежо 205 - 82 г. Поздрави и успех !
  11. Идеята е дори да си с 200 коня мотор или около толкова , да си го монтирал на някое ретро или янгтаймер да покараш час-два и да финишираш.Това е идеята.Ако пък се занимаваш с Хот-Род още по добре...ще видиш доста интересни машини.Поздрави
  12. Колеги, имам удоволствието да Ви поканя на Второто национално състезание за издържливост на ретро и класически автомобили.Пускам Ви регламента и условията за участие,надявам се да се видим на пистата.Поздрави и успех ! Уважаеми колеги, Пускам регламента за състезанието,може да има малки корекций от нас организаторите,за което ще бъдете информирани навреме respect.gif 1.Обща организация Състезанието се организира от инж.Иван Славов,председател на Старозагорски Автомобилен клуб Ретро,Гео Славов,Владимир Димитров. 2.Място:Автомобилна писта "Дракон" край село Калояново,област Пловдив. Дата 18 Април 2010г. 3.Програма на състезанието: -Дата на откриване на записванията 24 Февруари 2010,дата на закриване на записванията: 18 Април 2010 г. Непосредствено преди старта. -Дата и място на Административния и Технически преглед:18 Април 2010 г.-Неделя ,писта "Дракон" от 9.00 ч. Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС,платена такса за участие.По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките,сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него,наличност на изправен пожарогасителв купето на автомобила,действащи фарове,мигачи,габарити,стопове,странични огледала. Интервал в който записалите се могат правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00ч. -Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие. Автомобилите ще бъдат разделени в два класа: 1.Производство до 1980 г. 2.Производство до 1985 г. При наличие на голям брой участници, ще бъдат сформирани и подкласове,според кубатура , до и над 1600 кубически сантиметра. 4.Изисквания към екипажите:Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима пилоти.Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно , без навигатор.Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути , или 3 смени за сесия. 5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допускани автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 г.(пример:ако модела се произвежда в периода 1978-1985 г. а конкретния автомобил е произвевден през 1985 г. , то той ще бъде допуснат до участие).Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г. Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия , всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки. 6.Протичане на състезанието Състезанието за издържливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара,като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определеното време.Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи.Старта няма да бъде от стартова решетка, а ще бъде летяш.Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието. На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер,който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки. Финала се дава от съдия чрез кариран флаг. Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк,където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смяната на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво , и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила. При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране. Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопастност. При агресивно или опасно пилотиране от страна водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието. При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение. Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието. Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастността и коректното протичане на надпреварата. respect.gif Такса за участие до 1-ви Април 50 лв. на екипаж от 1-ви Април да 17 Април -70 лв. на екипаж Без предварителна заявка на място 90 лв. За информация по начина на заплащане тел. 0887 24 37 47 0889 83 11 64 за допълнителна информация и всичко свързано със състезанието : 0887 24 37 47 Гео Славов 0889 83 11 64 Влади Димитров Поздрави и успех на всички участници respect.gif kinggrin.gif
×
×
  • Създаване...