Премини към съдържание

jimbata

Потребители
  • От него общо

    1
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Varna

jimbata's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, колеги. Нов съм във форума, въпреки че притежавам от 5 години "Каризма", 1600 м3, бензин, 1997г. Имам два проблема, които ще опиша по-долу: 1. Първият проблем е доста странен - когато колата е със запален двигател, но не е в движение, а в покой (примерно съм попаднал в задръстване), температурата на двигателя започва да се покачва след две три минути в това състояние без да се движи. Когато натисна педала на газта и колата започне да се движи, термометъра се връща веднага в средната позиция т.е. температурата се нормализира. Иначе докато е в движение термпературата въобще не се покачва - само с работещ двигател, но не в движение. А никога преди не съм имал проблем с температурата. Преди 2-3 месеца смених сам антифриза, тъй като по-голямата част от него беше изтекла, поради скъсване на скоба на една гумена тръба на радиатора. След като смених скобата, налях нов антифриз - около 4 литра. Сложих готов за употреба разреден антифриз, а не концентрат. Може ли това да е причината или има вероятност да загрява от нещо друго? 2. Лампата "check engine" на таблото ми светва вече няколко пъти при висока скорост на дълъг път - 120-130 км. Когато светне и колата започва да "придърпва", когато подавам газ. След известно време лампата угасва и за сега се случва само на дълъг път. Смених преди 1000 км. всички филтри, ангренажния ми ремък е на 40 000 км, но не съм сменял никога ролката към ангренажния ремък. Може ли тя да е свързана по някакъв начин с този проблем? Знам, че трябва да отида на "елкон", но все още не съм го направил. Моля, помогнете. Благодаря Ви предварително!
×
×
  • Създаване...