Премини към съдържание

sexpodmosta

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

sexpodmosta's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Това, което виждате са първите официални снимки на чисто новия кросоувър от Mitsubishi. Той се казва "RVR" и с него японската фирма, разширява гамата си от SUV-та. По-големите му братя са Pajero и наскоро обновеният Outlander. Вдъхновен от прототипа "cX concept" от 2007г, RVR ще използва платформа на Mitsubishi за средни по големина автомобили, която също така е използвана от Lancer и Outlander. Въпреки еднаквата стартова точка, дължината на компактният кросоувър е 4.3 метра, което го прави 36 сантиметра по-къс от по-големият му брат Outlander. Първият двигател предвиден за RVR е 1.8-литровия MIVEC. Почти сигурно е, че от компанията подготвят дизелов вариант със сходни параметри. Mitsubishi споделят, че представянето на кросоувъра ще бъде глобално и той ще бъде презентиран в Северна Америка, Европа и Азия, като разбира се първите продажби ще стартират в родната му страна още през пролетта на 2010г. Вижте го в галерията след статията. http://www.autotrend.bg/news/read/421/ http://media.autotrend.bg/pictures/all/580/2011-Mitsubishi-RVR-1.jpg http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/2011-Mitsubishi-RVR-2.jpg
  2. В САЩ връщат 30000 броя Mitsubishi EVO X, заради съмнения, че сензорът на шофьорският airbаg може да корозира. "NHTSA" (национална пътна администрация отвъд океана) смята, че ако смесица от сняг и сол (която се хвърля по пътищата) останат върху сензора на въздушната възглавница, това ще предизвика корозия. В такъв случай, при евентуален удар, airbag-ът ще се отвори със закъснение и това би могло да предизвика нежелано нараняване на шофьора. Дилърите на Mitsubishi са инструктирани да заменят сензора с нов, който е с подобрена усточивост срещу корозия. Разбира се, това няма да струва нищо на собствениците на японския спортист. Тъй като тази новина, реално не ни засяга много нас - българите, решихме да ви зарадваме с огромна галерия на Mitsubishi Lancer EVO X. Разгледайте повече от 60 снимки с висока резолюция, след този материал. Източник: http://www.autotrend.bg/news/read/398/ http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/Mitsubishi%20Lancer%20EVO%20X%20-%20Big2-7.jpg http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/Mitsubishi%20Lancer%20EVO%20X%20-%20Big2-6.jpg http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/Mitsubishi%20Lancer%20EVO%20X%20-%20Big2-55.jpg http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/Mitsubishi%20Lancer%20EVO%20X%20-%20Big2-46.jpg http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/Mitsubishi%20Lancer%20EVO%20X%20-%20Big2-4.jpg http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/Mitsubishi%20Lancer%20EVO%20X%20-%20Big2-30.jpg
  3. Защо не правите огледална тема на всяка статия, която имате в сайта си? Друг вариант е да ги събирате в една обща тема или нещо от сорта, където да публикуват всички.
  4. Здравейте. Информацията я има, но в сайта на Mitsubishi има галерия от 4-5 снимки, а в autotrend са над 35 и са с висока резолюция. А и доколкото виждам тук аудиторията е много по-голяма от тази в сайта Поздрави.
  5. Да, помагам им. Да не съм нарушил правилата нещо?
  6. Заедно с представянето на останалите Outlander фейслифт модели, от американската дивизия на Mitsubish представиха топ-модела GT, който е базиран на прототипа от изложението в Ню Йорк по-рано тази година. Въпреки, че от компанията не са запазили 19-инчовите OZ джанти, алуминиевия покрив и специфичния волан, това което остава същото е контролната система за задвижване на всичките колела "S-AWC" от Lancer EVO X. В най-общи линии тази система използва активен преден диференциал и електорнно контролирана all wheel drive система. Идеята е да се проконтролират приплъзванията, което разбира се ще даде отражение върху пътното поведение и най-вече стабилността. Outlander GT получава нови 18-инчови алуминиеви джани, обновен кожен салон и пълна кожена тапицерия за вратите и таблото. 3.5-инчов дисплей между уредите, шибедах и 710-ватова Rockford Fosgate аудио система са част от удоволствията в този SUV. Точно както и предходния Outlander, GT разполага с 3.0-литров V6 с мощност от 230 коня при 6250 оборота и 275 Нм максимален въртящ момент при 4000 оборота в минута. Мощността се трансферира към колелата посредством 6-степенна автоматична трансмисия, която може да се контролира с перца зад волана, при добро желание. Цената на новия Outlander в Америка ще стартира от 29250$. След време ще видим колко ще струва подобно топ-изпълнение и в България. Разгледайте доста плътната галерия на Mitsubishi Outlander GT след статията. Източник: http://www.autotrend.bg/news/read/323 http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/2010-Mitsubishi-Outlander-GT-11.jpg http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/2010-Mitsubishi-Outlander-GT-28.jpg http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/2010-Mitsubishi-Outlander-GT-24.jpg http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/2010-Mitsubishi-Outlander-GT-13.jpg http://media.autotrend.bg/pictures/all/m580xm380/2010-Mitsubishi-Outlander-GT-14.jpg
×
×
  • Създаване...