Премини към съдържание

radoslav Razpopov

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

radoslav Razpopov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. radoslav Razpopov

    Майстор

    Колеги насочете ме към добър майстор за Галант.В другата тема пусната от мен съм обяснил проблема.
  2. Направиха ми теста на водната система - течността не промени цвета си (за моя радост). Пича там каза, че няма въглероден двуокис в системата и че, съответно, не може да изпуска от главата или от гарнитурата. И сега вече просто не знам.
  3. Благодаря на всички за изказаните мненя.Утре ще изляза по рано от работа (надявам се, и ще отида за анализа).Ще пиша веднага щом има резултат. ПС. Относно правописа извинете но пиша бързо , бъркам и не се поправям :icon_angel:
  4. Значи на тази проба за въглероден окис във водната система ще ходя тези дни, знам за това. Другото - когато сменях гарнитурата дадох главата да я прегледат в един сервиз на Хладилника, само с това се занимават и казаха че главата не е пукната. Но теч няма от никъде. В същото време друг майстор каза, че може да не са я хванали при процедурата по огледа тази шупла. От там идва и дилемата какво да правя. Относно кординатите, Тодор, ако е удобно да ми ги пратиш за тази глава, която казваш за 700-800 лв. Въпреки че се надявам да не е това. Днес ми сервираха и ново 10 - че може да е водна помпа и пак да няма теч. Вече не знам. Така че казвайте хора, давайте мнения, че си скъсах нервите.
  5. Ами губи по 30-40 грама на два-три дни ,за течове гледаха обстойно и няма. Съвет къде да отида за още едно мнение и по-важното къде да търся глава, защото в Ратола ми обявиха 3000 лв за нова глава, което е ужасяващо?
  6. И така проблемът ми е следния - първо карам Галант 2000 кубика, турбо дизел. Преди време скъса ремък, пилиха глава, смяна на гарнитура, ролки и така нататък - смятам че ви е ясно. След всичко обаче продължава да губи антифриз, а никъде капка не капва. Консултирах се на няколко места, като най-лошата прогноза която ми обявиха е че има шупла в главата, която не е хваната на скенера и там изпарява антифриза. Най-доброто решение на въпроса било да се смени главата, което звучи доста страшно и доста скъпо. Така че дайте съвет какво да правя, че ми пуши главата. Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...