Здравейте, търся Аутлендър 1ва генерация, нов внос или първи собственик в България. За оглед може в Бургас или София. Подробности: 2.4, теглич, 4х4, прилични гуми и сервизна история, задължително ще се прегледа в сервиз, външния вид не е важен. 0889229713 ustar@abv.bg
Здравейте, след посещение в сервиз майстора каза че помпата е за ремонт(симптомите са при студено палене-гъст сивкав дим, ниски обороти и гаснене).Цените за сваляне на помпа 120лв. ремонт 250лв.Някой може ли да ми каже нормални цени ли са това.Благодаря предварително.Става въпрос за каризма 1.9тд 98г. F8Q
за четвъртък имам уговорка в дарс ауто да видим на компютъра какво ще излезе Колега, за неграмотно написаните мнения в тази тема получаваш предупреждение! Модератор
ми.... не знам как мирише суровата нафта..аз съм пълен лайк с автомобилите знам кое каде е но ангренажен пистов малко ги бъркам ..така или иначе са сменени всичките.
щях да пиша нещо и забравих .... а от 1 месец мирише на нафта колата, не знам дали има нещо общо ама като давам много газ няма придърпване когато потдържам постоянна скорост тогава придърпва
Значи историята почва преди 10 дена - 1.смених масло и филтри 2.След 1 седмица измих двигателя на автомивка 3.На следващия ден отивам на пикник и по пъте оборотите играят губи за секунди мощност и доста синкав дим миришещ на нафта.4.След 2 дена (днес) отивам да видим при моя майстор и тои ми показва от ангренажния рремък една ивица се е откъснала и решвам най накрая да сменя тази ролка с амортисьор за която толкова се е писало по форумите.5 След смяна на ремък и ролка и амортиьор оборотите паднаха до към 200 300 и още повече дим гледаме и се чудим и аз тогава видях че от една дюза на двигателя тече дизелче и решаваме да сменяме дюза отивам в бургас елит кар оод дюза - 600лв ..след лек припадък отивам в сервиза на рено 300лв олюляваики се решавам да копувам но там приемчика нещо се шашна с "каризма двигател рено-какво е това" и ме прати да я свалям.Да ама аз се запънах понеже исках да си я карам докато пристигне дюзата и тои ме прати при тяхните маистори да се занимават с мен...те гледаха продухаха с въздух дюзатабез да я свалят и решиха че тече от някаква тръбичка и те я оправиха.Но остава проблема с оборотите и димът .... докато се чешех по пъпеша те ми казаха да проверя дали е правилно зацепен ремъка и ако е да отида на диагностика но те не можели понеже нямало как да вкарат митсубиши в компа им....кво да правя някой имали идея. :icon_hmm:
Купих нова чистачка (рамо), обаче когато решихда я поставя видях че от вътрешната страна на отвора няма хмм.. нарез като старата ами е гладка а на двигателчето има нарез и се чудя друг модел ли е или се набива със сила ли? някакви предложения.Каризма 1.9тд f8Q 1998
Искам да използвам темата.Сменях задния барабан и намерих такъв който е без онази гривна(ако мога така да се изразя,не съм много в час с колите и терминологията) която е за АБС-то и сега ми свети постоянно лампата.Чета в форума че трябва допълнително да се дупчи и да се ползва старата гривна но за съжаление я метнах в кофата заедно с стария барабан.Някои да има такава нова или втора ръка ??
3бр., 2005г, 6+1места,165к.с. бензин,едната е автоматик,тъмно син,светло син ,напълно обслужени-гаранционни, около 80 000 км отлични ,с пълно каско до 2007 март, купени от дарс ауто бургас.29500/бр може договаряне.