Този мотор го има в два варианта 144 кс и 150 кс. Серийно към автомобила върви система 4х4 или активно окачване. Активното окачване е с ВЪЗДУХ, автомобила е оборудван и с компресор. Системата е като на Ситроен, само че тук не е с масло, а с въздух, който се подава от компресора - той следи налягането в амортисьорите и съответно подава необходимото, за да може и 4- те амортисьора да са с една и съща твърдост в дадения режим. Окачването има три режима - high, load, hard. Това активно окачване е невероятно, колата е адски стабилна, няма никакво залюляване в завои, както и при рязко тръгване и рязко спиране, независимо от настройката на окачването, дали купето е по-вдигнато или е ниско до земята. Преди десетина години мой приятел си взе такъв Галант, кофтито беше, че се спука единия амортисьор, колата клекна до земята, започна да вози доста твърдо, компресора й изгоря. Тогава всеки майстор в Пловдив вдигаше ръце. Нов амортисьор тогава струваше над 2000 лв., но най-лошото беше, че никой не разбираше от тази система. Накрая, за да се кара колата нормално, се наложи смяна на цялото окачване - сложиха 4 нормални пружини и 4 газови амортисьора с нови прахоуловители и тампони!!! Иначе Галанта беше уникален автомобил за годините си и за екстрите които предлагаше..... а разхода му на гориво си го биваше, под 11-12 л. бензин градско не е падал никога. А на такава бегачка е грях да се слага Газ...