Премини към съдържание

galantesimo

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    plovdiv

galantesimo's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Освен мито се ходи и на Технотест - 500 лв. за кола от Швейцария.
  2. Колега, внимавай с кола от Австрия - огледай я задължително на канал отдолу. Виждал съм няколко Галанта от Австрия, които си имаха дупки по пода! Успех с търсенето.
  3. Буксата на дебитомера не е била изключена! Този Галант, който си гледал явно има някакъв проблем, за да е изключена тази букса. Виж я в някой сервиз - проверете ламбда сондата. Помня, че беше скъпа. Или колата има някой прецакан датчик! Най-лесно е да закачиш буксата, виж как работи колата - не трябва да играят оборотите.
  4. Помня, че след като се пръсна амортисьора, на таблото на активното окачване светна червена лампичка, която показваше, че има неизправност в системата. След смяната на амортисьорите и пружините в "Анастасов" Пловдив сложиха някакъв байпас да лъже компютъра, че всичко е наред. А иначе всички тръбички за подаване на въздух си стояха до ботушите на амортисьорите.
  5. Здравейте, интересувам се от Галант ЕАО 2.0 дизел. Прочетох из форума за него, но не намерих много инфо. Явно са малко колегите с този мотор. Има ли проблеми с нафтата в БГ, чувствителен ли е, каква му е поддръжката като филтри, масла? Срещат ли се някакви специфични проблеми при интеркулера?
  6. Този мотор го има в два варианта 144 кс и 150 кс. Серийно към автомобила върви система 4х4 или активно окачване. Активното окачване е с ВЪЗДУХ, автомобила е оборудван и с компресор. Системата е като на Ситроен, само че тук не е с масло, а с въздух, който се подава от компресора - той следи налягането в амортисьорите и съответно подава необходимото, за да може и 4- те амортисьора да са с една и съща твърдост в дадения режим. Окачването има три режима - high, load, hard. Това активно окачване е невероятно, колата е адски стабилна, няма никакво залюляване в завои, както и при рязко тръгване и рязко спиране, независимо от настройката на окачването, дали купето е по-вдигнато или е ниско до земята. Преди десетина години мой приятел си взе такъв Галант, кофтито беше, че се спука единия амортисьор, колата клекна до земята, започна да вози доста твърдо, компресора й изгоря. Тогава всеки майстор в Пловдив вдигаше ръце. Нов амортисьор тогава струваше над 2000 лв., но най-лошото беше, че никой не разбираше от тази система. Накрая, за да се кара колата нормално, се наложи смяна на цялото окачване - сложиха 4 нормални пружини и 4 газови амортисьора с нови прахоуловители и тампони!!! Иначе Галанта беше уникален автомобил за годините си и за екстрите които предлагаше..... а разхода му на гориво си го биваше, под 11-12 л. бензин градско не е падал никога. А на такава бегачка е грях да се слага Газ...
×
×
  • Създаване...