Премини към съдържание

Dr.Jend

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

За Dr.Jend

  • Рожден ден 01/30/1970

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Pajero 2.8 TDI GLS '95 Super Select

Dr.Jend's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Може да се вкл. и изкл. в движение, но повече подробности не знам. :dntknw: Дано някой, който е карал и е наясно с аутомата да сподели повече, че и на мен ще ми интересно...
  2. Може би неправилно съм се изразил, ще поясня... Когато се движа с около 100-110 км в час на пета ръчна и реша бързо да изпреваря, нарочно слизам предварително на четвърта, за да може да набере по-бързо. Колкото и да вдигна оборотите аз ще остана на четвърта, докато не реша, че вече мога да премина безопасно на пета скорост. Аз можех да изпреваря и на пета, но набирането ми щеше да бъде по-плавно. При аутомата е нещо аналогично... Смяната на предавката се извършва в зависимост от оборотите на двигателя. Значи в момента на изпреварване, при повишаване на оборотите при ОД включен аутомата ще мине на допълнителната четвърта предавка, което е свързано с леко забавяне. При ОД изключен, колкото и да се вдигнат оборотите кутията няма да премине на следваща предавка и няма да се получи това забавяне. ОД не намалява мощта на двигателя, а го облекчава, давайки още една предавка, която понижава оборотите при висока скорост. Така се намалява амортизацията и консумацията на гориво. За това и производителя препоръчва да се кара в този режим постоянно. Аз съм с ръчка и благородно ви завиждам!
  3. Предполагах, че си аутомат... По принцип Over Drive е за облекчаване на двигателя и трансмисията, при движение с висока скорост, защото добавя още една предавка. Все едно аз да имам шеста скорост, като си перкам по магистралата със 140. :icon_dance: Намалява оборотите и води до икономия и разни други хубави неща за шофьора и околната среда. :rolleyes: Аз бих си карал постоянно с включен такъв режим, такива са и препоръките от производителя. Но има специфични обстоятелства, при които е по-добре да е изключен, например при изпреварване. Там ще ти трябва цялата мощ и баш тогава кутията ще реши да мине в облекчения режим за икономия и ще загубиш тяга... Не дай си Боже да идва някой ТИР насреща тогава... :help: Значи за икономия и спокойно каране - OD включен. При нужда от високи обороти, бързо набиране, резки маневри (спортно каране) - OD изключен. Най-добре е да го поизпробваш малко, за да го усетиш. Грехота е да имаш такива екстри и да не ги ползваш.
  4. Сори за случката, Вале! :spoko: Режим Овърдрайв (май нещо бъркаш) не знам дали въобще имаш, но така или иначе той няма нищо общо с проходимостта, а с карането по магистрала. Сигурно за режимите на раздатката (малката ръчка) и бутона за блокаж на задния диф имаш предвид. Дай малко повече инфо в какъв режим бе като закъса (сигурно си бил само на задно 2Н), ръчка ли е или Аутомат е Шогуна ти? В тежка, дълбока кал е добре да караш (най-добре е да я избягваш) в режим 4HLc или 4LLc, като за десерт можеш да добавиш и R/D lock (блокаж на задния диф), ако имаш тази екстра. С УАЗ-ките не се мери, че пак ще станеш за смях. Стандартното Паджеро (без тунинг) не може да се конкурира с УАЗ, защото не е правен за това. Имаш нужда от някой твой познат да те научи как да извличаш максимума от машината си.
  5. Благодаря за инфото, Любо. Твоите гуми са хубави, но предпочитам онези, които съм отбелязал по-горе. Тези тук: http://www.bfgoodrichtires.com/overview/al...-t-a-ko/44.html
  6. Здравейте, Колегите от оffroad-bulgaria.com нахвалиха много: BF Goodrich AT (All Terrain) 31''x10.5x15 (265x75x150) - 256лв. за бройка. В момента съм с Мишелин Скорпион 31''х10.5х15, които ще сменя след като се поизносят още малко. П.П. Ще бъде добре, ако споменавате и цена за гумите, които сте ползвали или са ви препотъчали.
×
×
  • Създаване...