Премини към съдържание

ivan4o_ivanov85

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

За ivan4o_ivanov85

  • Рожден ден 01/20/1985

Местоживеене

  • Град
    Ловеч

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    mitsubishi carizma

ivan4o_ivanov85's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей. Мани ги тия майстори - ако е съединител, само 1-ва ли ще е проблемна? И моята беше така, даже вдигах леко лоста като за задна, за да включа на 1-ва от място. В повечето случай всичко си идва на мястото с един реглаж на лоста. Става за 5 минути, само ти трябва канал.Слизаш долу и развиваш лоста от щангата, която отива в кутията и го избиваш назад. Лоста е фиксиран и застава директно между 3 и 4. Някой отгоре да ти го премести с около 0.5 до1см. към 5-та и го свързваш пак с щангата и си готов. Само не прекалявай, защото може да изгубиш 5-та. И не се отчайвай, ако не стане от раз. Успех.
  2. С радост казвам че проблема ми е рашен,и излезе много прозаичен.Взех че си проследих всички врьзки от контактния ключ до компа и напрьсках всички букси с контактен спрей.Оказа се че под барчето има една реле което включва бензиновата помпа а другото подава импулс кьм имобилайзера в компа ,е и това второто работи когато си иска и прави мизрийте,един колега му побая и втори ден/дай боже/ нямам никакви грижи с паленето.Сьрдечни благодарности на Big Boss и на milen Z.Дано сьм в помощ на някой колега,поне да започне от някьде.Айде леки и безаварийни километри на всичкиСАМУРАИ :drinks:
  3. Извинявам се на всички които сьм засегнал казах го по инерция нямам нищо против Голфа
  4. Да светва и при топьл мотор и ако светне естественно няма палене докато не изгасне.Даже и по време на движение е светвала.Специалистите на газта рязаха кабели и се мьчиха да го льжат да не свети ама не можаха.и като се замисля то проблема се появи след монтажа на газовата уредба.Вьзможно ли е от там нешто да се е убьркало.А този сензор за какво е и как да хвана моя дали е дал фира
  5. Да обаче тя светва на 100 пьти ведньж.И аз и хванах чяльма давам на контакт и чакам да угасне чека и тогава вьртя.Ако не угасне врьштам контакта и пак докато угасне. Абе с двве думи паля като дизел,чакам 10 секунди и паля ако е угаснала лампата на чека,ако не пак и пак ипак ипак........................................... докато запали или свьрши акумулатора
  6. Ми добре кажи 1,2 че аз не зацепвам.Тва да не е гоуф че да го вьртя до умиране за да запали все пак е самурай нищо че е сглобяван в европа
  7. Здравей те японски братя.От едно известно време каризмата взе да ми прави проблем с паленето.По някой пьт като дам на контакт светва лампата на чек контрола/мисля че така се казва не сьм убеден/и няма палене.Това го прави на 100 пьти ведньж но е много изнервящо а и е голяма излагация.Просто срива акумулатора докато се накани да запали.Аз сьм голям лаик по електрониката но си мисля да не би проблема ми да е в имобилайзера или да не може да си разпознае ключа,просто се опитвам да гадая но няма резултат.Ако някой колега е имал такьв проблем да помага.Каризмата е 1.8 96г. бензин.Благодаря ви прадварително
  8. ivan4o_ivanov85

    Abs

    Благодаря ти за уточнението и се извинявам обаче компютьра не е мойта страст и за тва греша.Мерси за уточнението и аз намерих в мобиле каризми на части и пратих сьобщения сега чакам отговор а за форума вьобще не се бях сетил че има купува/продава.Сега ще се поровя.Благодаря ти още ведньж :drinks:
  9. ivan4o_ivanov85

    Abs

    Благодаря ти колега за пожеланията и най вече за човешкото отношение и сьвета/не като пьрвия отговор/.Значи вьв Тьрново,Г.Оряховица.Пьрвомайци и Бьлгарене нямат ништо за митсубиши още по малко за каризма.Намерих едно ударено в долна ама няма абс.Дизел е.Оф кво да ти кажа автомобила ме кефи максимално направо сьм влюбен в него не ми се слиза ама много са му скьпи частите.Снощи някой ПЕДАЛ ми свил предната емблема на маската.За нова ми искат 75 лв. като ми го казаха се едно ме ритна някой в сьрцето Понеже е холандска сглопка сьвместно с волво и с рено дали ще ми стане датчик от тях :mitsu-smiley: Модераторски контрол: Колега, пишете грамотно! Следващият подобен постинг ще бъде изтрит. Този го оставям само, за да видите какво сте писал!
  10. ivan4o_ivanov85

    Abs

    Здравейте колеги.Смело ви наричам колеги заштото от 2 седмици сьм горд собственик на японска икона става вьпрос за митсубиши каризма 1.8 жлх 16 вентила с един вал пьлна инжекция и с газов инжекцион.По перфектен автомобил не сьм карал.Кефи ме максимално,и возия и горене и ускорение не искан да казвам ква кола сьм карал преди да не стават спекулаций но тази определено ме остави замислен до вчера,когато ме преземи в реалноста.С ветна абс и до там. Ходих на комп и познайте кво ми каза специалиста.Избушил датчик на задно дясно.До тук добре обаче вьв В.Тьрново ми искат 300 за нов датчик :icon_crying: Вьпра са ми е става ли от нешто друго или има ли начин де се мине по тьнко,или ако някой продава втора цедка да се обади.Приемам всякакви сьвети.Благодаря ви предварително :icon_thumbup:
×
×
  • Създаване...