Премини към съдържание

GALIN750427

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

За GALIN750427

  • Рожден ден 04/27/1975

Местоживеене

  • Град
    Шумен

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Space Wagon 2000 GLXi - 1997
  • Интереси
    Mitsubishi

GALIN750427's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. GALIN750427

    семеринги на 4G63

    Колеги , реших си "големия " проблем с теча на масло от семерингите . Изобщо не е текло от тях .Над зъбното колело за маслената помпа има тапа , която се отваря с един особен инструмент, на която изобщо не бях обърнал внимание , оказа се че теча е от там и съм се лъгал , че е от семерингите . След петата смяна на семеринги съм щастлив .
  2. Карам , четвърто мицубиши подред при здрав термостат от -20 градуса до +40 на въздуха стрелката не мърда , всичко друго е за Фолксваген :good:
  3. GALIN750427

    семеринги на 4G63

    Колеги , голям късмет изкарах , на 16.04. сутринта , когато реших да си запаля Вагона двигателят започна да трака по-лошо от разбит дизел .Отворихме ангренажите , бяха прехвърлили 3 зъба и ремъка се беше разпънал с 5 мм., зацепихме новия ремък и всичко е наред , не ударила клапани . Предполагам , че ремъка се е разтегнал от многото масло , което още не мога да спра.Ако някой е купувал втулка за балансиращия вал и зъбчатка за маслената помпа да казва от къде и колко пари , защото се движа като лейка и следващия път може да нямам късмет с ангренажа.Благодаря Ви предварително.
  4. GALIN750427

    семеринги на 4G63

    досега не съм купувал нищо от "Балкан стар " , и съм малко предубеден да не излезе като на други места , само името да е истинско , силно се надявам да спре теча , че да ми се отпусне сърцето
  5. GALIN750427

    семеринги на 4G63

    разбрах , сега за събота чакам новата семеринга на маслената помпа и ще видим как ще са нещата
  6. GALIN750427

    семеринги на 4G63

    Може и да греша , но доколкото си спомням не видях гумена част на демпферната шайба когато я сваляхме.
  7. Да те питам как си реши проблема с семерингата на балансиращия вал че при мен е подобен проблема но при мен направо плюе семерингата

  8. GALIN750427

    семеринги на 4G63

    последния път обърнах , втулката на балансиращия вал и от там спря, остана само маслената помпа , огледах много щателно зъбчатката на маслената помпа няма абсолютно никакъв канал или износване и пак тече . Сега поръчах семеринга от "Балканстар" , ако и качеството и отговаря на цената , която ми искат ще е супер . Първите семеринги , които сложих бяха в целофан с етикет "Пайен " след 4000 км. след като ги свалих баха твърди ,като бакелит , следващите с които спря теча от трите места са "Кортеко " , като и на трите имаше щампа на гумата , само на тази на маслената помпа нямаше и от там протече . Благодаря за съвета все пак.
  9. GALIN750427

    семеринги на 4G63

    Течът от коляновия вал спря , продължава да тече от балансиращия и маслената помпа.
  10. Здравейте , карам Спейс Вагон 2000 GLXi с двигател 4G63 . От два месеца сменям вече трети път семеринги на колянов вал , разпределителен вал , балансиращ вал и маслена помпа , като след втората смяна спря теча на коляновия и разпределителния вал , а на балансиращия и маслената помпа не спира , ако някой е имал такъв проблем да пише .
×
×
  • Създаване...