Премини към съдържание

Valve

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

За Valve

  • Рожден ден 10/15/1974

Местоживеене

  • Град
    някъде там

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Carisma 1.8

Valve's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ами да ти кажа че, и аз се чудих защо се обезвъздушава на стартер, а не на запален двигател .Не можах да си отговоря и за това действах както пише в ремонтното ръководство Вероятно за да може във всеки момент да спреш ако нещо стане , ама знам ли ?!?!?! А иначе помпата я смених защото се появи шум от свирене-стържене от нея . Не силно но дразнещо.Имаше и луфт като разклатиш ремъчната шайба. Обаче си работеше, не беше проблем да кара още, но реших да я сменя - 70 лв втора употреба - много добро състояние. Сега ако някой ми каже как да я разглобя старата , ако може да се ремонтира - да пробвам Видях само един възможен начин , на 1-ва снимка в точка 13 - там м/у двата болта в зелено има кръгла капачка със нещо както зегерка/стоманен пръстен който сигурно се маха и капачката излиза . Като натисна капачката потъва на вътре и предполагам така се вади пръстена , ама ???? дали ?
  2. 11 . Трябва да развием болтовете който държат стойката на помпата към блока на двигателя. Има 4 болта . Двата са на лесно място (16, 17 , 18 , 19 ) http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443053_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443054_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443055_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443056_fr.jpg , 3-ти е малко кофти - ограден в квадрат (20 ) http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443058_fr.jpg , а 4-тия ти иде направо да хвълиш чука по стъклото и да се махнеш от там :D Това е така тъй като нямах такъв подходящ иструмент да го развия , а е м/у стойката и купето.Разстоянието е колкото да се пъхне само камъка на гидорето и то става само къс камък . Е ..... накрая го развих - със къс камък и едно приспособление с което вътрях камъка , от ламарина :D . Много зор видях с него !!!! Ако не се откажете сега няма да го направите вече 12. Сваляме цялата стойка заедно с помпата и обтяжната ролка (21,22) http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443059_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443060_fr.jpg - това по отдолу в ляво е новата помпа . (23) http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443061_fr.jpg 13 . Развиваме болтовете който държат самата помпа към стойката (24,25,26,28,29) http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443062_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443063_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443064_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443066_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443067_fr.jpg 14. Сваляме помпата и я заменяме с другата . (30) http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443068_fr.jpg 15. Аз използвах случая да отворя капачето на ролката и да го напълня с грес . (31) http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443069_fr.jpg 16 . ПРОЦЕДУРАТА ПО СГЛОБЯВАНЕТО Е В ОБРАТЕН РЕД. Като пропускаме да сложим ремъка на шайбата. 17. След като сме монтирали помпата , свързали сме маркучите и металната тръба , и датчика - наливаме масло в казанчето . Аз налях ново - Mannol ATF Dextron II - около 1 литър ще стигне - 9 лв . ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ : Наливаме и завътраме шайбата на помпата на ръка няколко пъти докато спре да поема масло - казанчето .Поддържаме го по средата . 18. Може пак да избутате гумата \\\"Ляво <-> Дясно\\\" няколко пъти .Или да направите 5-6 пълни завъртания на волана - \\\"Ляво <-> Дясно\\\". Като следите нивото и наливате масло. 19 . Свързвате обратно кабела на свещите и монтирате ремъка на мястото му. Правите 5-6 пълни завъртания на волана - \\\"Ляво <-> Дясно\\\" , като едновременно завътрате контактния ключ и въртите стартера . Следите и наливате масло. 20 . Запалваме двигателя и може да повторим процедурата : 5-6 пълни завъртания на волана - \\\"Ляво <-> Дясно\\\" - за да излезе всичкия въздух от тръбите и рейката и да спрат да излизат мехурчета . Внимание !!! След тези операции , нивото на маслото в казанчето трябва да се мени съвсем малко - при крайно ляво и крайно дясно положение на волана, както и не повече от 5-6 мм при запален и загасен двигател . 21 Ако всичко е в нормата ,като спуснете колата на земята , трябва волана се върти без особено усилие .НЕ трябва да има неестествени шумове от момпата ( наличие на въздух ) 22. Събирате иструмента и излитате с мръсна газ ( бензин ) от мястото - правите 2-3 пергелчета и отивате да ядете , че цял ден ви е пекло слънцето без храна :D
  3. Здравейте , Наложи се да сменям хидравличната помпа ( Power steering pump ) на Каризмата . Започнах работата и се сетих че мога да направя снимки на процедурата по източване на маслото , подманя на помпата , наливане и обезвъздушаване на системата . Не знам дали така е прието да се прави - но го правих описаното в ремонтното ръководство. Така че очаквам ( и ще се радвам ако има ) критики ! Само съжалявам че имах под ръка телефон с не добра камера , но пак се вижда основното 1. Повдигане на предницата на трупчета в случая , за да може свободно да се върти волана без усилие . (1, 2) http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443037_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443038_fr.jpg 2. Сваляне на казанчето на маслото ( за по - лесна работа после ) (6) http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443043_fr.jpg 3. Сваляме скобата и на маркуча който влиза от долу на казанчето .Маркуча за връщане на хидравличното масло в казанчето . (4__1) http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443040_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443041_fr.jpg В някакъв съд събираме маслото което ще изтече от казанчето. (3 , 5 ) http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443039_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443042_fr.jpg 4. Към маркуча за връщане на маслото свързваме подходящ шлаух - дължина - 30-40 см е достатъчно, и го запушваме с нещо ( или прегъваме ) за да не тече масло. Избутваме го заедно със маркуча за връщане на маслото ( който идва от рейката ) м/у динамото и купето така че да се подаде от долу под колата , до колелото . Края му отпушваме и оставяме да тече в съд . (7, 8 ) http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443044_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443045_fr.jpg 5. Следва процедура по източване на маслото от с-мата . -Може на ръка да натиснете дясната или лява гума , за да завие от крайно дясно - до крайно ляво положение . Няколко пъти , за да се избута маслото и да изтече . -Откачате кабела на свещите за да не може да запали мотора . http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443071_fr.jpg (При мен не се наложи тъй като алармата ми е свързана към бензиновата помпа , и просто не я включвам . Така само си върти на стартер без да пали. ) Правите 5-6 пълни завъртания на волана - \"Ляво <-> Дясно\" , като едновременно завътрате контактния ключ и въртите стартера . Сега може да пристъпим към следващото : Сваляне на помпата . Ако успеете да свалите самата помпа без да сваляте стойката и от блока на двигателя - добре , ако не правете като мен по - трудния начин. 6. Разхлабваме гайката на обтяжната ролка позиция 1 7. Отхлабваме самия ремък посредстом винта 2 , (27) http://picbg.net/u/8846/37962/thumbs/443074_fr.jpg и като се отхлаби достатъчно го сваляме от шайбата на помпата (9) http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443046_fr.jpg 8. Откачаме маркуча който е от казанчето към помпата , като развиваме скобата с отвертка. (10,11) http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443047_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443048_fr.jpg 9. Сваляме с издърпване буксата на датчика (12) http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443049_fr.jpg 10 . Развиваме болта който прикрепя металната ръба за високо налягане към помпата , като внимаваме да не изпуснем двете медни уплътняващи шайби . Отделяме тръбата от помпата . (13 , 14 , 15) http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443050_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443051_fr.jpg http://picbg.net/u/8846/17308/thumbs/443052_fr.jpg
  4. Valve

    Стъпков мотор

    благодаря на всички :icon_clap: така и ще направя :icon_angel:
  5. Valve

    Стъпков мотор

    Значи казаха че: мотора 4g92 и до колкото знае не е правена преработка на инжекциона , колата е Лансер 1.6 - 113 к.с. 93г Буксата за това моторче е с 6 входа на 3 от тях има по 5 волта!
  6. Valve

    Стъпков мотор

    Извинявам се че ви занимавам отново, но ме помолиха да попитам пак за това моторче : "Двата кабела от него в ЕКУ-то ли отиват ? И датчика койтое до моторчето как се нарича и с какво напреженив има на него ?" благодаря отново
  7. Valve

    Стъпков мотор

    :icon_blush: Благодаря ти за отговора . Помолиха ме това да попитам , А пък не съм наясно с тези неща за което се извиниявам
  8. Valve

    Стъпков мотор

    Здравейте , Бих помолил ако някой може да каже нещо за параметрите на стъпковия мотор. Като например съпроттивление на намотките и напрежението на което работи ? Модела е Лансер 1600 кубика 113 к.с. 92-93 г. Или ако има някъде техническа информация за това. Благодаря предварително
×
×
  • Създаване...