Премини към съдържание

Bear

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Bear's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ха аз доколкото знам японците правят много здрави дизели и това с главата доста ме озадачва. Аз съм карал 3 дизелови автомобила Пежо 305 1.9д, ФИАТ РИТМО 1.9 ТДИ аз личо му направих към 80 хиляди (колата беше на 300 хиляди без основен ремонт и накрая пак беше здрав мотора, хвърлих я защото вече нямаше къде да се закачат носачите за купето) като го юрках здраво, без проблеми а уж италианците немогат да правят здрави дизели и настоящото Мондео 1.8 ТД също изключително здрав мотор. Аз и затова съм супер фен на дизела супер здрави и неуморни двигатели. за дърпането не ме интересува особено щото ми мина мерака да се гоня по светофарите. Държа като се кача на магистрала да закача 150 и колата да си върви без да се мъчи (форда го прави без проблем). Аз в момента съм в процес на покупка на малка количка която да бъде на газ щото карам постоянно по софето и разхода икономичното дизелче ме убива(просто големите коли не са за в града). И гогато си купя галант то ще ми стане кола за през уикенда с която да се возя надолу нагоре из нашата прелестна родина да си мия и да си обичам :D и идвам по събиранията на клуба. Мислех и вариант за бензинов с ГИ и да не си купувам малка кола ама като чета за разхода то ще ми излиза пак достатъчно соленичко. П.П.:Абе започвам да се чудя дали не е време да спра да пиша по форума и да свърша малко работа, че трябват да се събират пари за :mitsu-smiley:
  2. Гледам , че се завихря някакъв "спор" за спирачните дискове на галантите. и си викам дай и аз да се намешам ("барабар Петко с мъбете") . По отношение на: Според мен няма смисъл да намесваме болидите от Ф1, защото: 1. са не 2, а 3 пъти по-леки от галанта (средно около 600кг.) 2. При 200 км/ч те реално тежат над 2 тона (заради спойлерите) 3. това е спорт в който се вкарват милярди жълтици за разработки и реално няма абсолютно нищо общо с нормалните коли, освен това че има 4 гуми и за да завива пак трябва да се върти геврека :D По отношение на: Да скороста е важна , НО дизеловите коли, страдат от това че мотора е доста по-тежък. На мондеото например са му сложили вентилирани дискове които доста широки и масивни, по-различни от тези които слагат на бензивите които съм виждал. Имах и един фиат ритмо 1.9 тди (голям самолет беше), ма умря, та неговите дискове бяха с диаметър около 280мм, с 30 мм по-голям от този който монтират на РИТМО АБАРТ (колата с която фиат са участвали в ралита когато лили иванова беше изгряваща звезда )!!!! То друга истина си е, че инжинерите от фиат са малко странни хора защото за 3 генерации Ритмо има 8 различни тампони за скоростна кутия и 8-те нямат нищо общо :icon_doh:
  3. :icon_thumbup: ТУКА съм :D Това е най-добрия авто форум на който съм попадал, така че дори и да не се сдобия скоро с бленуваната кола, ще съм активен участник. Благодаря за изчерпателните отговори и мнения които давате. Доста ми помогате в решението и вече съм твърдо убеден , че някой ден ще съм ГОРД СОБСТВЕНИК НА ГАЛАТ (дизелов :rolleyes: ) сега остава да си натоваря приятелите и познатите които се занимават с внос на коли с тежката задача, да ми търсят хубав и евтин 48 каратов японски диамант . Имам само един въпрос към :icon_n_king: DJ Tymbi :icon_n_king: , колко струва труда за тези смени и профилактики за които бе писал по-горе. Говориме за твоя труд разбира се защотото от форума ясно си личи че ти си бога на галантите.
  4. Еййй бързо реагирате тук :D :icon_clap: ти какъв галант караш дизелов бензинов? Питам щото при тая цена на дизела незнам дали няма да е по добре бензинов галант с газ! Въпреки че не обичам бензиновите коли май този вариант е по-изгоден. пък и като гледам обявите бензиновите са по-евтинички
  5. Здравейте. Поздравявам ви за прекрасния форум който сте си спретнали. От известно време си го чета с голямо удоволствие и научавам доста полезни неща за Галанта. Та да си дойдем на думата. ВЛЮБЕН СЪМ в проклетата кола и сериозно съм решил да си продам вярно служещото Мондео и да скоча в някое галантче, и тъй като съм фен на дизелите се оглеждам на двулитровия дизелов агрегат. Та въпроса ми е за подръжката, навсякъде във форума пише че галанта има нужда от постоянна подръжка която не излизала евтина. Ясно е че не подържаш ли една кола тя ти умира в ръцете ама тука постоянно се подчертава и започва да ме притеснява. Попринцип като чуя нещо да ми тропа или да не работи като хората му обръщам внимание и отстранявам проблема. ма форда не съм го водил на "доктор" последните 2 години а съм минал 50 хиляди (естествено консумативите се сменяват редовно) ма е само това. Възможно ли е да си купя галант да му сменя ремъците и маслото да сменя някое друго шарнирче (ако се е разтропало) и да мина 50 хиляди и ориентировачно колко струва 1 такава смянана тези консумативи. колко въобще струва годишната подръжка на този автомобил. Нека някой който кара дизелов галант да си сподели мнението ако е възможно.
×
×
  • Създаване...