Гледам , че се завихря някакъв "спор" за спирачните дискове на галантите. и си викам дай и аз да се намешам ("барабар Петко с мъбете") . По отношение на: Според мен няма смисъл да намесваме болидите от Ф1, защото: 1. са не 2, а 3 пъти по-леки от галанта (средно около 600кг.) 2. При 200 км/ч те реално тежат над 2 тона (заради спойлерите) 3. това е спорт в който се вкарват милярди жълтици за разработки и реално няма абсолютно нищо общо с нормалните коли, освен това че има 4 гуми и за да завива пак трябва да се върти геврека :D По отношение на: Да скороста е важна , НО дизеловите коли, страдат от това че мотора е доста по-тежък. На мондеото например са му сложили вентилирани дискове които доста широки и масивни, по-различни от тези които слагат на бензивите които съм виждал. Имах и един фиат ритмо 1.9 тди (голям самолет беше), ма умря, та неговите дискове бяха с диаметър около 280мм, с 30 мм по-голям от този който монтират на РИТМО АБАРТ (колата с която фиат са участвали в ралита когато лили иванова беше изгряваща звезда )!!!! То друга истина си е, че инжинерите от фиат са малко странни хора защото за 3 генерации Ритмо има 8 различни тампони за скоростна кутия и 8-те нямат нищо общо :icon_doh: