Премини към съдържание

ALEX5073

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

ALEX5073's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Като че ли! Сега там където е филтъра стои някакъв цилиндър /хванат със скоба за пластина към купето/ с два извода отгоре- към и от него и съответно два маркуча от тях. В магазина ми показаха какво представлява оригиналния филтър, но за да го монтирам ми трябват и куп допълнителни неща /стойка + др./
  2. Здравейте! Филтъра ми за нафтата не е оригинален - предишният собственик очевидно не е намерил и е нагодил някакъв друг, който не могат да разберат от каква кола е :icon_censored: . Търся стойката на която стои филтъра. Някакви предложения? Alex
  3. Датчика беше разкачен.
  4. :help: :help: :help: Здравейте, имам нужда от компетентна помощ! Карам Pajero '86 и датчика на таблото на който има тубичка за масло не ми харесва какво показва. От два дена насам при запалване не отчита нищо / до преди това стрелката стигаше до 6, след известно време се връщаше до 2 и оставаше там/ и чат-пат стига до максималното разделение на скалата като след това отново се връща на нулата. Направи ми впечатление, че когато на ниски обороти изфорсирам мотора на 3- , 4- предавка датчика пак тръгва да отчита, стига до някъде, после се връща, но като цяло стои на нулата. Къде може да е проблема? На стрелката пише kg/m3, което ми говори, че може да е налягане на масло... ...проверих маслото в двигателя и там нивото е достатъчно. От гледна точка на мощност и пъргавина не усещам промяна. Възможно ли е въпросния датчик да е повреден или имам по-сериозен проблем? С нетърпение очаквам някакъв отговор :(
×
×
  • Създаване...