Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

bsks

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

bsks's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Един месец
  • Първа Седмица
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. След обслужването - и двете вериги са били разтегнати. Тракането изчезна. При потегляне понякога се чува шум като стържене в метал. Сложиха комплекти ангренажна и балансираща вериги, но в тях липсваше успокоителя на веригата. Никъде не го открих наличен, в Балкан Стар дори казаха че е спрян от производство. Проблем ли е това леко метално стържене / тракане?
  2. Благодаря, дано се окаже че е от веригата. Относно регулирането на клапаните - казаха че ги шлайфали. При подаване на леко газ в движение се чува метален звук, на дрънчене, като от хлабава верига... Относно загряването - не се случва всеки път, дали ще покаже на диагностика коя е причината? Ако загрява маслото в скоростната кутия - ще се отчете ли при диагностика? Не е карана много на бензин - има ли смисъл от почистване / смяна на инжекторите ?
  3. Здравейте, Моля за съвет. Имам Outlander II 2.4 170 к.с. CVT 4B12 - при ниските обороти има силно тракане в мотора, над / около пистовия ремък. Тракането е постоянно - при студена и загряла кола, наподобява стар дизелов мотор. Мотора е на 200 000 км, другата седмица е планирана смяна на ангренажна верига ( комплект ) и водна помпа. Дали това тракане се дължи на дефазатор / вариатор или може да е от хлабава верига, повдигачи на клапани, или друго? Кара се на газ, с реглаж на клапани на всеки 40к км, оборотите в момента са стабилни и не играят. Благодаря за отделеното време.
×
×
  • Създаване...