Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Pyrhel

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Pyrhel's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Една Година
  • Първа Публикация
  • Един месец
  • Първа Седмица
  • Отдаден Rare

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Да повдигна темата месец по-късно, че въпросът е все още отворен, дали има някой запознат?
  2. Здравейте, Някой запознат ли е с разликите в окачването (амортисьори и пружини, други разлики не видях да има) при Outlander след 2018г при 2.4, 2.4 PHEV и 3.0? Гледам, че са с различни парт. номера като за 3.0 изрично пише за GT, същото и за PHEV. Като размери вярвам, че са еднакви, но плъгина е с над 450кг по-тежък от 2.4 и очаквам друг рейт на пружините и амортисьорите, но между 2.4 и 3.0 е само 100кг и по-скоро вярвам, че са по-твърди заради GT оборудването. На прав път ли съм? За съжаление по нашите ширини няма специфичните части за GT-та последен фейс и се чудя адекватно ли е в 3.0 да се ползват амортисьори и пружини от чистия 2.4.
  3. Здравейте от потенциален собственик на ASX/RVR или Outlander след 2020г. От доста време съм в търсене на ново возило и вече предпочитам нещо по-високо от кола. Няма да ходя по калища и офроуди, по-скоро някой лежерен черен път за скара, понатрупал сняг или неочаквана ситуация в чужбина (понякога правим по-дълги разходки от 10к+ км) и има изненадващи отсечки. Изискванията ми са доста и без значение тук, но например ASX а-ха да се вмъкне в размера, а пък Outlander-a ми идва ненужно голям. Залепих се за 2та варианта, защото са динозаври с атмосферни мотори, макар и без хирд. повдигачи - да, ще се карат на газ. Достатъчно увод, основното ми притеснение е CVT-то. Доста почетох за JF016Е и ме притеснява "обновяването" на кутията с неремонтопригодността й - нов блок, предварително адаптиран софтуер към него, който идва с диск и т.н. Не ми допадат "тънките моменти", познавайки отношението на някои сервизи (вкл. и дилъри) съм гледал да правя всичко сам на трупчета пред нас (вкл. смяна на скорости, съединители, турбини, батерии на хибрида, няколко двигателя съм сменил, окачване и какво ли не), обаче годините си минават и почна да ме намързява - не ми се влиза отново във филма с търсене на програматори, четене, опити и т.н. 1) Затова първият въпрос е: има ли в София (или в БГ?) някой, който наистина да разбира от ремонта на новите CVT-та, да им обучава новите блокове както трябва и да не приплъзват ремъците след това? Съответно имате ли представа от актуална цената? Или направо контакт. 2) Обслужването - Откъде купувате маслото и на каква цена? Гледам един сайт - 68 лв/л, хахах. Някой смее ли да сипва заместител и какъв? (Оффтопик: на CVT-то на хибрида ми сипах Yacco). 3) По руските форуми чета препоръки за "пазене" на кутията - да не се давало настъпва докато е студена, да се остави да позагрее зимата, да не й даваш рязко газ като караш. Общо взето "бъди бабичка и ще изкара 200к... Може би". На какъв пробег започват проблемите без цялото съзнание да ти е как да я опазиш? 4) Защо някои ASX/RVR с последния фейс от 2020 държат постоянни обороти при ускорение, а не имитират превключвне? 5) Как се държи кутията при изкачване? Например по магистралата със 130 км/ч на темпомат с багаж по голямо изкачване? Текущото ми CVT е отвратително - види ли нагорнище, дори и малко натоварено, направо полудява. 6) Не намерих информация за разликата между JF016Е в Nissan и Mitsu - според руски Jatco сервиз такава има? 7) Субективно мнение колко е гадно да се кара Outlander с 2.0? Гледам в Мобилето един от БГ купен и му се чудя - по-добре базов от тук, вместо ударен от Швейцария/Канада според мен. И редакция, че се сетих по-късно: 8) На каква скорост или при какви ситуации се активира локъпа? Например като се пъпли в задръстване до каква скорост е ОК да се държи, за да се движи само през маслото, а не да заключва непрекъснато? Поздрави и безаварийно!
×
×
  • Създаване...