Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

bojidarbojinov1

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Велико Търново

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

bojidarbojinov1's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Една Година
  • Един месец
  • Първа Седмица
  • Първа Публикация

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, Искам да споделя моя опит с прословутата грешка P0725 За протокола карам Пежо 4007 бензин, автоматик с газова уредба. При мен тази грешка се появи преди около 2-3 години, като периодично се появяваше и изчезваше сама. За съжаление, с течение на времето нещата се влошаваха. Пъвия симтом който се влоши е "загуба на мощност" на студен двигател в първите до 5 минути след тръгване. Симптоматиката беше, че колата не реагираше при натиснат педал за няколко секунди, след което отново започваше да раноти нормално. (това е при работа на бензин) В случай, че загреех колата - това "забиване" го нямаше. След това се появи "играта на оборотите" при студен двигател като спра на кръстовище. В случай, че колата беше обърнала на газ, ми се е случвало и да изгасва (газовата ми уредна е настроена да прехвърля на газ възможно най-късно). Ситуацията се влошаваше през зимата, което ме накара да карам почти през цялото време на бензин. За съжаление, тази пролет ситуацията се влоши и игрането на оборотите започна да се проявява и на топъл двигател когато спра на кръстовище. Включително и гаснене на колата. След много майстори, тестове, смяна на свещи, чесане по врата и т.н. и след много четене на руски форуми, мисля, че успях да подобря нещата. Проблемът като цяло се оказа ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА, и както руснаците казват - едно проимиване драстично подобрява нещата. Лично аз след текущото обслужване на колата и сменени свещи, направих: 1. почистване на дроселовата клапа 2. почистване на всички сензори , свързани с грешката (датчик на коляновия вал, датчик на скоростната кутия и датчик на двигателя) 3. Почистващ спей на всички електрически връзки с датчиците 4. забравих да почистя и EGR-а, но това ще е следващия път. 5. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОБУЧЕНИЕ НА ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА!!!! И въпреки, че майсторите ми твърдяха, че дросела няма нужда от почистване защото нямал нагар - ефектът от операцията е ПОТРЕСАВАЩ! Колата е като нова - стабилни обороти и ЗНАЧИТЕЛНО НАМАЛЕН РАЗХОД НА ГОРИВО. Редно е да кажа, че все още от време на време ми излиза грешката, а след това сама се чисти, но това по никакъв начин не оказва влияние на поведението на колата. За сега моите наблюдения са от няма и седмица, но ако има някаква промяна - ще ви държа в течение!
  2. Здравейте колега, Спрея помогна ли да се отстрани проблема или се наложи още нещо? Питам защото и аз имам сходен проблем :(
×
×
  • Създаване...