Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Angel1951

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Враца

Angel1951's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Една Година
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря за указанията! Ще проверя и датчика за температура на охлаждащата течност. Аз се ръководя по едно руско Ръководство за ремонт на пинин за произведени от 1999 до 2005 г. Моят пинин е от 2004 г. Втова ръководство за GDI 2.0 е посочено че код Р0125 е Управление топливо-подачей с обратной связе. Като неизправности са посочили 1. Лош контакт в конектора 2. Неизправен преден кислороден датчик, 3. Електронен блок за управление. Проверката на кодовете извършвам с OBD Facile и на нея излизат като причини същите три неизправности
  2. Здравейте! Преди година се сдобих с мицубиши паджеро пинин 2 GDI. Колата се движи нормално с изключение на празен ход, когато се колебаят оборотите. Не съм шофирал изправен пинин, но според мен има достатъчно мощност. Стигал съм офроуд до връх с височина 1750 метра без какъвто и да е проблем. Оказа се че има няколко проблема. Първият е разход по нормален път 11-11,5 на сто километра при скорост 80 -90 километра в час. За разход в гората няма да пиша. Вторият при загрял двигател колебаещи се обороти на празен ход, понякога спира работата на двигателя. След завъртане на датчика за положение на дроселната клапа малко подобри работата на празен ход, оборотите пак се колебаят, но по-малко и не изгасва двигателя. В разхода промени няма. Периодично, примерна след преминаване на 200-300 километра , излизат заедно два кода за проблеми Р0170 и Р125. Констатирах и трети проблем при отвиване на капачката на резервоара се чува звук като от излизаш флуид с високо или влизаш в резервоара с ниско налягане. Смятам, че това е или повреден клапан за продухване на адсорбера или забил адсорбер. В момента карам на леко отвита капачка на резервоара за да не се вдига налягането. И така си гори по 11 на сто. Попаднах на информация, че тези повреди водят до повишен разход и нестабилни обороти, но чак да стигне 11 на сто не ми се вярва. Разчитам на някакви указания защото от няколко години купих къща в балкана и то извън регулацията на селото и пинина основно се използва по горски пътища и три четири пъти в годината, когато е паднал голям сняг, да стигна до селския магазин в съседното село. Накратко колата няма гражданска отговорност, преглед и винетка. Затова не мога да я откарам до София и Пловдив при хората, които разбират от GDI. По запалването проблеми не е показвала, чистих дроселната клапа, но по нея имаше минимално количество замърсяване, дроселната клапа се движи равномерно в съответствие с командите от педала за газ, сменена е гарнитуратана двигателя защото имаше пропуск между два съседни цилиндъра. Компресията на два цилиндъра е в нормите, но след смяна на гарнитурата не проверих компресията на другите два, но ако проблема за високия разход е в двигателя така ще си остане. След смяна на гарнитурата разхода остана 11 литра на сто. Общите причини които водят до грешки 170 и 125 /появяват се заедно/ са неизправен преден кислороден датчик и електронния блок за управление. Ако е електронния блок ще си върви с 11 на сто, опитах се да разглобя конектора на кислородния датчик за да го премеря, но е на много неудобно място и направо поръчах нов. Напролет ще го сменя. Предварително благодаря за помощта.
×
×
  • Създаване...