Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Velikov11

Потребители
  • От него общо

    1
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

Velikov11's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте,влязал съм в един омагьосан кръг и имам нужда от мнение или насоки към кого да се обърна(става въпрос за Варна). Колата е аутлендър 2.0 136кс има и газ,но тя е без значение в случая. Ситуацията е следната,пръсках дебитомера с контактен спрей и то обилно и докато се светна да махна гофрата към дросела вече беше късно и е влязла течността вътре. Изчаках около 15-20мин да се изпари като през това време навирах парцали да посуша дросела до където мога да бръкна. Изчаках още и запалих. От тогава проблемите ми започнаха. Рязко затегна сякаш мотора,последва втори опит и запали НО вече чукаше на клапани сякаш. Бяхме на почивка и трябваше да се прибера все пак,допитах се до местен майстор какво може да е и дали ще ме прибере отговори ми сякаш ми звучи на изпразнен повдигач. Карай ще те прибере. Прибра ни колата,но чукането нито се повиши нито намаля. Бяха минали вече 6-700км. При прибирането ни веднага в сервиз. Установиха,че 4-ти цилиндър е станал джудже. Явно беше крива биелата. Втори сервиз да я отварят вече потвърди кривата биела. Смяна цилиндър с бутало в комплект,главата на проверка,смяна на сигменти,флошки,семеринги,водна помпа,агренаж абе всичко. Коляновия вал пратиха за проверка оказа се с отклонение и лагери първи ремонт му нахлузиха. А и съединител смених🙁. Палене и ужас нещо чука. Майстора вика чукат повдигачи ще се напълнят спокойно. Да ама 4хил км няма промяна. Викам ще са се прецакали повдигачите от удара на този цилиндър ама от де да знаят кои са били там защото преди да отидат за проверка на главата ги изпразват и в буркан с бензин. Смесени са и върви търси кои са,викам сменяме ги всички. След смяната им никаква промяна. Чукането е най силно на студен мотор,след като загрее чука единствено при натоварване на двигателя(в движение) . Загряла и на място мотора мърка,подам ли газ леко се чува,но потегля ли се чува доста в купето. Майстора е в безизходица и вече се предава сякаш. Съмнява се след консултация с един чувал колеги негови в маслената помпа или разбито легло на балансиращия вал. Ще замервам налягането на маслото утре и ако е в норми не знам какво да правя вече. Дайте съвет или ми препоръчаюте човек на ТИ с мицубиши за град Варна. Има ли вариянт да се откачи малкия ремък и да се запали без да върти балансиращия вал да го изключим като причина?Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...