Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

drjanton

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Varna

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

drjanton's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Една Година
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Е, ацетон е прекалено, прясно мляко също....Говоря за 2т масло което се смесва с бензина и почиства и смазва..
  2. Да, сигурно е вярно за чистия бензин, но като знаем какъв бензин ни продават поне трябва октан бъстър за повишаването на октановото число да се сипва, аз сипвам винаги 100 октана.....Слабият бензин се самозапалва и детонира още преди ГМТ и клапаните са отворени, трупа нагар по клапаните.....А руснаците пишат , че с двутактово масло в бензина се избягвало натрупването на нагари....Също и за помпите било добре, смазват се....
  3. Привет, момчета(и момичета) Доста теми прочетох, дори рових и в руски форуми, та въпроса ми е, Какви присадки добавяте в бензиновите Мицубишита с двигател GDI ? Руснаците предлагат да се налива по малко Двутактово масло в бензина с цел смазване на помпата за високо налягане и разпръсквачите на дюзите, пък и помпата за ниско налягане смазвала.........???? Някой пробвал ли е ? Аз имам и дизелови автомобили и там наливам 2т масло, отразява се чудесно на работата на двигателя, работи по меко, не чука, дори и повече върви.....Но това за дизела, та въпроса ми е за Бензина ГДИ какво добавяте ?
×
×
  • Създаване...