Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

mitsubishi_friend

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

mitsubishi_friend беше най-активен на 12 юни 2023

mitsubishi_friend има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Бс

mitsubishi_friend's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. За протокола - казаха ми как да си го оправя.Вдигнах до горе стъклото задържах бутона натиснат за 5 сек. и всичко е наред.
  2. Здравейте ,бях спрял под една липа и колата цялата беше залята с мед .Толкова беше омазана ,че всичко беше залепнало стъкла ,врати.Тръгнах да я мия на мивката и в движение се наложи да отворя моето стъкло ....почти не се отвори усука се беше залепнало и нагоре ,надолу стана белята.Сега проблема е(само на шоф. стъкло) ,че се загуби функцията за вдигане/сваляне с едно натискане на бутона това първо и второ като го задържа да вдига ,вдигне малко и спре трябва да отпусна и пак да натисна и така около 4,5 пъти до като се вдигне нацяло.Ще съм благодарен за идеи. Лансер 2007 cs3a 1.6 98
  3. Здравейте, ходих отново на диагностика и този път още като казах какъв е проблема ,че при висока скорост само прави проблем веднага се насочи точно към проблема.Сети се да проследи в реално време показанията на датчиците и се оказа преден десен датчик с различно показание спрямо останалите но не отчита нищо като грешка.Благодаря на всички за мненията.Специални благодарности и на Милен Загоров за точните консултациите и насоки!
  4. Уф да и аз съм се объркал за мотора. Ще видя какво ще измисля и ще пиша когато има някакво решение!
  5. Разбраха ме те и то много ясно 1.6 98кс 4g18 ,cs3a всичко пише на талона и на офертата! Както и да е ще го мисля, за сега предпазителя е в джоба и карам без абс ,че иначе опасно!
  6. Те сега са Силвър стар и ходих преди месец да питам колко ще ми струва смяна на ремък и ролка. Казах ми ще ви пратим на мейла оферта 3 пъти звънях айде айде айде...и накрая ми изпратиха оферта на цена 900лева като писали труд 8часа и 40 минути по ~~53 лева часова ставка ~450лв труд и ~450 лв части и 10 дена доставка. Като показах офертата на един приятел който има сервиз взе да се кръсти.Поръча ми ролка и ремък ина 80 лв комплекта и след два часа ми звънна ела да си вземеш колата! Така ,че там не стъпвам повече никога....... Ако знаеш някъде другаде предложи ....ходих на Диян в Металик той се изказа за гумите ,че трябвало да се сменят с еднакво износване.
  7. Днес след няколко проби установих следните неща: 1.клапана в маркуча си е наред в едната посока пуска в другата не. 2.сервото държи вакуум 3.при 150 съм на 4200 оборота и проблема е на лице пробвах при същите обороти но на ниска скорост проблен няма. 4.светна лампата на абс ,диагностиката показа грешка тпс и интейк еър сензор в модула на абс 5.закарах е на друга диагностика грешките ги нямаше, не знам дали предния диагностик ги изчисти но този каза да сменя всички гуми с еднакво износване ,не че виждам особена разлика в грайфера но това беше неговото становище. 6.махнах предпазителя на абс и проблема изчезна Нямам никаква представа обаче от къде идва проблема?
  8. Не се вижда отделен компонент по маркуча!Има удебеляване по средата най вероятно е капсулован клапана.
  9. Здравейте,първо писане във форума и моля за мнение. Рядко карам със скорост по висока от нормалната но имам следния проблем който установих наскоро: При висока скорост около 140км ми се наложи да спра.Когато натиснах спирачката установих ,че педала е твърд като на жигула без серво и колата не спира.Наложи се да вдигна крака и да го натисна пак с по голямо усилие.Но какво се случи ,явно хвана само едното колело изсвири и колата се заклати яко и взе да поднася. Едвам е вкарах в пътя бях на косъм да се претрепя! Понеже го коментирах с колеги и някои изказаха мнение ,че може би е инцидентно реших да пробвам пак след две седмици.Оказа се същата работа,при скорост 150км. просто педала беше твърд от началото и като го натиснах колата започна да се клати пак но този път бях предпазлив и слава Богу до инцидент не се стигна!Да вметна само ,че при ниска скорост няма такъв проблем. Колата е Лансер 2007г 1,5 купена нова от магазина на 96000 абсолютно реални км.
×
×
  • Създаване...