Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

kimi

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

kimi's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Това,че е на английски не е проблем.Благодаря много за линковете.Наистина полезна информация,за сега само първия съм прочел почти до край,втория само бегло съм го разгледал...И като се замисля,че една от главните цели на тази технология е комфорт... :icon_rock:
  2. Благодаря много за изчерпателните отговори,за линка и най-вече за търпението да обясняваш всичко ;) Попитах тук,защото в Google нищо не намерих преди това.Прочетох всичко от линка и вече съм горе-долу наясно с нещата.Отново,благодаря за отзивчивостта.
  3. А можеш ли по-конкретно да обясниш понятието двумасов хидравличен?Единствената асоциация,която мога да направя е виско-перката на мерцедеса...А двумасов?Обяснявам си го,че се състои от 2 части,като едната (тази,в която се зацепва фрикционния диск)е сменяема.То може би и маховика е с други пропорций,защото тук имаме и балансиращ вал (забелязвам,че такъв има предимно при тежките дизели,фиат/ланча 2.4,големия Пежо дизелов мотор,то звучи и логично де).Мисълта ми беше,можеш ли да обясниш принципа на зацепване? А иначе за балансировката,на всички бегачки с олекотявани колянови валове и маховици,всичко се балансира заедно-буталата с биелите,коляновия вал ПЛЮС маховика.
  4. Първо,привет драги съфорумци...Както забелязвате,нов съм във форума,макар че го следя от известно време.Реших,че тук е подходящо място да се запозная с особеностите на устройството на някои агрегати,свързани с японската марка. По същество. Баща ми кара Паджеро,2002 година, 3.2 дизеловия мотор.Вече чукна 180 000 километра,и някои консумативи започнаха да се обаждат.Каза,че имало някакво чукане от съединителя,та след като се посъветвал със "специалистите" от Митсубиши,се установило,че МАХОВИКА е за смяна. Въпроса ми е следния,защо маховика ще е за смяна,при положение,че проблема може да идва от притискателния (огледалния) или феродовия диск?!? Значи,горе-долу съм в час с устройството на съединителя и просто не ми звучи логично точно маховика да е за смяна.При по-масовите автомобили (опел,фолксваген,пежо,фиат) принципа си е един.Гол маховик,в които зацепва феродовия диск,след натиск от пружините на притискателя.Знам,че Фиат Мареа 2.4ТД (и от там Ланча съответно) и едно пежо имаха обратен съединител,т.е. вилката дърпа съединителя,вместо да натиска пружините на притискателя. Та,какво е по-различното при Паджерото?Да не би между феродовия и маховика да има някакъв друг диск... Въпросния специалист каза,че е по-различен,щото бил като на бегачките.Е аз доста бегачки съм виждал,еми при тях просто феродовия (в повечето случай плочките са керамични а не азбестови) е разделен на 3 части,с цел по-свободно термична деформация,в следствие на резките промени в температурата (фрикция,изстиване и т.н.) Та,с 2 думи,с какво е по-различно устройството на сцепление при въпросното Паджеро. Просто на мен 3000 лева ми са виждат малко скъпичко за един такъв консуматив,да не говорим,че като цяло,маховика по принцип не е консуматив.Защото маховика е балансиран заедно с коляновия вал.Просто не виждам какъв проблем може да има в маховика,защото на бегачките маховиците от 7-8 килограма сме ги смъквали до 2,6-3 кг (е само стоманените де,чугунените са късат и при надлъжните двигатели имат навика да режат кормилния прът и педалите ) и не се кривят.Не знам на паджерото маховика дали е стоманен и чугунен,но чак пък такава рязка температурна промяна,ч да се изметне това чудо (което сигурно надхвърля 10тина кила,все пак тоя голям мотор иска баланс,пък само балансиращия вал,зацепен за коляновия ме съмнява да може сам да я върши тази работа). Благодаря ви предварително,и се извинявам за дългия пост.
×
×
  • Създаване...