Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

peko80

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Перник

peko80's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега благодаря за изчерпателното обяснение. Много е логично всичко това, което обясняваш ама е хубаво е повечето майстори да знаят това, но уви. Остава ми само да намеря някой толкова добре запознат за да я настрои както обясняваш.
  2. Нямаше как да не пипам защото обтегача на ангренажния ремък беше менте и за около 500км се прецака и за малко щях да счупя мотора. След като го смениха почна да дава този разход. Не намирам никаква логика ама е факт. ЍИначе колата работи тихо и равномерно т.е. според мен ремъка си е зацепен нормално. Като ви чета коментарите явно това е нормалния разход.
  3. Сигурно си прав,но преди да ми сменят ангренажния ремък ходих до морето и на отиване и на връщане със скорост около 150км даде около 10 и пак си набиваше същите грешки. Според мен трябва да намеря читав майстор, който да настрои газовата като хората пък колкото харчи толкова. А горепосочените грешки не излизат когато се кара на бензин.
  4. Сега свързах ЕЛМ327 и проследих живите данни на показание "Coolant". Нямаше никаква игра освен, че стигаше до 94 градуса, пуска перките и пада до 89 градуса. Мисля че това е нормално. Не знам обаче до колко може да се вярва на този уред. Заради тази газова уредба май ще си намразя колата
  5. Купил съм си ЕЛМ327 и ще се опитам да видя дали някъде показва температурата на водата за да видя дали ще играе. А попринцип знаеш ли къде стои датчика за температура на ЕКУ. Дали е този датчик с един кабел, който стои на термостата до този с 4 извода?
  6. P0125 четох че е възможно да е и от датчик на температурата на водата ама той май не е един и не знам кой да сменям. Пак опирам до майстор, който да разбира от тези коли, но не мога да уцеля такъв. Стрелката на температурата на водата не ми стои отвесно точно на средата, а на предишната бяла черта, което незнам колко е нормално? При продължително пускане по инерция спада още едно деление и после пак се качва до същото, на което е била. Това ме кара да проверя дали термостата затваря, но се оказа че е наред. Пак ще попитам за съвет за читав майстор, който да настрои коректно газовата уредба за да видя дали че продължава да изкарва тази грешка Р0125
  7. Здравейте! От няколко месеца карам Аутлендър 2004г. 2000 кубика, 136 к.с, мотор 4G63. Като цяло съм доволен, но имам проблем с настройката на газовата уредба, която е BRC Sequent Fly. Поставяна е предполагам в Италия защото с нея взех колата. Като взех колата имаше някакви прекъсвания във високите обороти. Майстора каза, че 2 от дюзите са сменяни и не са еднакви, от което е проблема. Сменихме рейката и дюзите с други, които не са БРЦ но не мога да кажа в момента каква марка са. Колата заработи нормално, но при каране извънградско със скорост около 120 след няколко минути светва чека и показва грешки P0170 и P0125. Карах я на няколко места да я настройват и навсякъде резултата е един и същ. Като разход след настройките дава около 12/100 извънградско без значение от скоростта и пътя. При първата настройка даваше 10/100, а сега вече няма сваляне под тези 12/100. За момента не мога да кажа градско колко е разхода. Изчетох във форума за описаните грешки и се насочих, че е проблем с газовата. Термостата го проверих и работи. Посъветвайте ме къде да отида за района на София да настроят като хората тази газова, че ми лази по нервите!
  8. OBD буксата се намира под волана в дясно. Чрез тази букса се прави диагностика на колата. Като напишеш elm327 и дадеш на изображения в гугъл ще видиш какво представлява. Това нещо бях забравил включено на буксата за диагностика. При теб не вярвам да има такова нещо защото при теб си има показания а не са тирета.
  9. Колеги колата се оправи с помощта на братушките. В един техен форум пише, че колата прави такива мизерии когато се остави диагностичен уред ELM. в OBD буксата. Оказа, че моя съм го забравил там. Махнах го, направих едно кръгче и колата се оправи. Благодаря на всички отзовали се!
  10. joro1979 моята бе по същия начин преди да изчезнат показанията. Имал съм и други коли, които са отчитали така. Cayenne го е обяснил подробно и според мен е напълно прав.
  11. И аз не намирам никаква логика да изчезнат /показва тирета все едно няма връзка/ ама е факт. На пръв поглед всички букси около дросела са си на мястото. Точно заради оставащия пробег сипах 10л. бензин, но пак без резултат. Пълна мистерия
  12. Явно не съм с оригинална стерео уредба, тъй като няма бутон "дисп.". Само това ли е начина да почнат да излизат показанията, а не само черти? Качвам и снимка на стерео уредбата.
  13. Здравейте! Скоро се сдобих Аутлендър 2.0 2004г двигател 4G63. След сваляне и почистване на дроселовата клапа ми изчезна моментния разход и показанието за оставащи изминали километри с наличното гориво. При демонтажа на клапата откачах минусовата клема на акумулатора. Проверих всички букси наоколо и всичко си е на мястото. Говорих и с един познат със същия автомобил и той каза, че същото му е изчезнало след поставяне на газова уредба поради което също е откачана тази клема на акумулатора. Чудя се дали няма някакъв начин за активиране на показанията?
×
×
  • Създаване...