Премини към съдържание

phenol

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    btg

phenol's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. ако е затлачена системата със сажди, какви биха били симптомите, дори и клапан/сензор да работят (т.е. да не светят грешки на таблото)? Някъде по южноафриканските форуми четох, че може да бълва черен пушек, което не го прави в моя случай... Не че имам желание (и възможност сигурно) сам да го разчаствам и чистя, но какво включва една такава манипулация като труд/части/време/химии? Говорим за клапана, който да не се блокира изкуствено с метална мембрана, както и колектора.
  2. за pajero 3.2did от 2004-5 колко варианта на клапана има? едва ли е случайно, че грешката светна точно като подадох малко по-рязко газ. сигурно е опитало да затвори, но не е могло
  3. като се поразтуши след няколко ч, лампите бяха изгаснали и не светнаха повече. не светна и жълтия двигател. накарах го да си каже грешките като заземих 1 пин от конектора над педала за газ и ми даде грешки 51 и 12. доколкото ги разбирам са за егр и boost pressure сензор някакъв. не съм ги чистил и не знам от кога са. възможно ли е да са свързани като тип грешки с някакъв общ проблем, примерно затлачени егр клапан и всмукателен колектор?
  4. Днес в студа светнаха двете светлини за тракшън контрола, както и жълтата за двигателя, едновременно. Каква може да е причината и кое е следствие на кое? Проблем с двигателя и оттам нарочно деактивирани тракшън контроли и нз си какво или обратното?
  5. от къде ги купи оригинални? купувал ли си от тоя сайт и трябва ли да се минават митници, при полижение че ги пускат от близкия изток?
  6. Като ъпдейт към въпроса—успях да я идентифицирам ламарината. реално е топлинен щит м/у ауспуха и пода на багажника. Сега търся източник на гумени уплътнения—врати, задни странични прозорци и най-вече тези под предния капак, защото това под прозореца е станало на тор и пропуска много вода в дв отсек.... Къде да търся такива или подобни?... моргите се оказаха неудачен варинт, тъй като и там уплътненията са отдавна изгнили.
  7. Появи се дрънчене на празен ход в задната част на ауспуха и се оказа някаква изгнила ламарина, че е провиснала и опира в гърнето. Изглежда е била нещо като топлинен щит между гърнето и резервоара. Как му е точното име на това парче и къде бих могъл да го намеря?
×
×
  • Създаване...